• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    [Kijk jij maar wie beter bij Mysha past :")

    Okee, tot ooit x :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    (iemand die met Jason wil praten ? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Je mag wel naar Nathan & Jade gaan in de gezamenlijke ruimte. HurtedHeart is weg en ik verveel me ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (owkee :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jason van Huyse
    Na nog wat gepaat te hebben besloot ik maar wat andere mensen te leren kennen.Ik nam nog een klein blikje mee die ik in mijn zak stak .Ik liep de gang op,mischien zijn er al nieuwe mensen in de gezamelijke ruimte.Ik deed de deur open en zag er al 2 mensen staan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Kan je misschien schrijven dat hij al in de gezamenlijke ruimte aankomt? ;d
    Dan kan ik daarop weer makkelijk reageren.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (ik heb het verandert)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Dank je]

    Nathan Deleon

    Ik hoorde de deur open gaan en gelijk ging mijn blik erheen. Wie weet wie er naar binnen kwam. Het was een jongen. Ik bekeek hem eventjes onbeschaamd. Niets bijzonders.. Waarom keurde ik hem? Ik beet om de binnenkant van mijn lip.. Stop met zo te denken! Ik zuchtte eventjes. 'Eey,' zei ik tegen hem. 'Al lang in dit gebouw?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    "eey al lang in dit gebouw?"Ik keek de jongen aan,hij had een must waar zijn bruine haren er wat uit zitten."Hey.Ik zit hier van vanochtend." beantwoorde ik zijn vraag."En jij?" vroeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 16:07 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Hey.Ik zit hier van vanochtend,' beantwoordde hij op mijn vraag. Ik knikte lichtjes als een soort van oké. 'En jij?' vroeg hij. Ik bekeek hem weer eventjes automatisch. Vrij onopvallend als ik zijn uiterlijk zo bekeek. Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Misschien net een uurtje of zo? Anderhalf? Ik heb de tijd niet bij gehouden.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Ik haalde lichtjes mijn schouders op. 'Misschien net een uurtje of zo? Anderhalf? Ik heb de tijd niet bij gehouden.' antwoorde hij op mijn vraag."Ik ben Jason." stelde ik me voor.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Ik ben Jason,' stelde hij zichzelf er mee voor. Ik knikte lichtjes. Blijkbaar vond iedereen het hier de bedoeling om je gelijk voor te stellen. 'Aangenaam, ik ben Nathan,' zei ik en ik keek eventjes van Jason naar Jade. 'Dit hier is Jade.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    Hij knikte lichtjes.'Aangenaam, ik ben Nathan,' zei hij en keek eventjes van mij naar het meisje.'Dit hier is Jade.' zei hij."Hey." zei ik dan tegen haar,maar ze reacheerde niet terug."Mag ik meepraten?" vroeg ik dan maar,anders had het geen nut dat ik hier stond en hoe meer vrienden hoe minder vijanden.

    (ik denk dat we een nieuwe toppic nodig zullen hebben deze is bijna vol :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniël

    Het praten met Ryan lijkt makkelijker te gaan dan het praten met de andere mensen die ik hier nu kende, alsnog voelde het hier verschrikkelijk, opgesloten en waarschijnlijk evenslecht als de gevanenis. Ik kijk kort buiten rond als Ryan iets vertelt en zie ik een meisje naar ons kijken blijkbaar al een tijdje zonder haar blik af te wenden.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Lauren staat bij Mysha, maar dat heeft Mysha denk ik niet door... haha}


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne