• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Rikki Madeleine Beck

    Als ze plotseling begint te lachen, trek ik bedenkelijk mijn wenkbrauwen omhoog.
    "Denk je nu werkelijk dat ik daar op zit te wachten? Op een 'relatie'? Misschien heb jij behoefte aan de bescherming van een man of wat je er dan ook mee wilt, maar ik red mezelf veel beter zonder." Een klein glimlachje siert mijn lippen. Behoefte aan vrienden heb ik maar niet aan een man in het bijzonder.
    "Ik zeg niet dat je een relatie wilt." antwoord ik haar. Ze begrijpt me helemaal verkeerd.
    "Ik bedoel gewoon dat je waarschijnlijk ergens een béétje te weinig liefde hebt gekregen, dat is alles." Ik glimlach neerbuigend, alsof mijn leventje zo perfect is geweest, zo liefdevol.


    Your make-up is terrible

    Jasper de Ridder
    Ik stond haar even verdwaasd na te kijken maar besloot toen om toch maar in actie te komen. Ik zette het op 'n rennen waardoor ik haar als snel weer had ingehaald. Ik pakte haar vast bij haar elleboog. 'Sorry,' zei ik. 'Het is gewoon.... Toen ik acht was is mijn tweelingbroer vermoord en vanaf dat moment ben ik nooit meer goed genoeg geweest voor mijn familie en onze vrienden.'


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Nou ik heb ook wel dingen waar ik beter in ben,' zei ze. 'Zoveel aandacht krijg ik nou ook weer niet van jongens op deze manier.'Ik keek haar vragend aan."Hoe bedoel je aandacht op deze manier?.we zaten eingelijk nog steeds te schuifelen,zelf als de muziek al estopt was,maar ik trok me er niets van aan,het voelde wel prettig.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mysha Jae Lachesis
    "Daar kan ik je geen ongelijk in geven," gaf ik toe. Mijn lange lokken waaiden door de wind voor mijn gezicht. Klotewind. Ik schudde ze weer voor mijn ogen vandaan.
    Ik wilde dat er hier iets te doen was. Waarschijnlijk kon ik hier de hele dag niks anders doen dan stom roken en schilderijen kijken. Dan waren er natuurlijk nog de lessen, maar waarom zou ik? Het had toch allemaal geen nut meer.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan en knik. 'En dat spijt me voor je. Echt, maar ik heb je broer niet vermoord. Ik vermoord geen mensen zonder reden. Het is gewoon... Jij bent de eerste aan wie ik mijn openstel. Niemand weet van dat litteken en dan maak je zo'n opmerking...' Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Dat komt gewoon hard aan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    'Jongens respecteren me wel en ik ben ook gewoon bevriend met ze maar zodra het om schuifelen gaat rennen ze op de mooie, normale meiden af en andere jongens die dus wel aandacht aan me willen besteden op die manier hebben vaak slechte bedoelingen dus daar blijf ik bij uit debuurt,' verklaarde ik. 'Dat waren de jongens in het opvangtehuis want daar waren maar drie meiden tussen de twaalf en de zeventien.'


    Remember to be ridiculous.

    [@Kaien wie wil je Jade o Ayden?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jasper de Ridder
    'Ik weet het,' zei ik. 'En was onnodig bot en gemeen maar ik dacht niet na. Zijn moordenaar is nooit gevonden en elke keer als ik iemand zie die iemand heeft vermoord dan zie ik weer voor me hoe hij was geweest als hij nog had geleefd. Dan was ik waarschijnlijk gewoon normaal geweest.'


    Remember to be ridiculous.

    HurtedHeart schreef:
    [@Kaien wie wil je Jade o Ayden?]

    [Maak mij niet uit]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Jason van Huyse
    'Jongens respecteren me wel en ik ben ook gewoon bevriend met ze maar zodra het om schuifelen gaat rennen ze op de mooie, normale meiden af en andere jongens die dus wel aandacht aan me willen besteden op die manier hebben vaak slechte bedoelingen dus daar blijf ik bij uit debuurt,verklaarde ze.'Dat waren de jongens in het opvangtehuis want daar waren maar drie meiden tussen de twaalf en de zeventien.'vertelde ze er nog bij.Ik knikte"Wel dat was dan ,dit is nu.Zij hebben hun kans gehad en ik heb hem genomen,om met een leuk ,lief meisje te schuifelen."Ik besefte net wat ik had gezecht"Wel ik bedoel,een tof persoon."en voelde me langzaam rood komen.Wat ben ik tog zo'n kluns.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lauren Campbell

    Ik knik en zucht. 'Maakt niet uit. Ik begrijp je wel.' Ik kijk hem aan. 'Denk volgende keer gewoon na voordat je iets zegt. Want ik heb spijt op de moord van mijn moeder. Het had mijn vader moeten zijn, maar het was mijn moeder.' Ik kijk weg. Shit, nu had ik toegegeven. Ik bijt hard op mijn lip. 'En ook dat weet niemand.' Ik staar naar de grond.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sanne Hoogdoorn
    Ik schoot in de lach toen ik hem rood zag kleuren en hing tegen hem aan omdat ik het niet meer voor elkaar kreeg om zelfstandig rechtop te staan. 'Wat ben je toch een softie Jase,' hikte ik. 'Weet je zeker dat je een crimineel bent? Ik heb babysitters gehad met meer lef als jij, hoor jij niet eigenlijk bloemboeketjes te maken ofzo?'


    Remember to be ridiculous.

    Jade Skyler Bright
    De politie agent duwt me ruw naar binnen, maar maakt mijn handboeien los. Hij grijnst gemeen en doet de deur divht opslot en rijd weg. Ugh. Had ik weer. Zo een saai iets hier. Ik bekeek de ruimte en mijn oog viel op een jongen die alleen stond. (Nathan) het wS beter om alvast iemand te leren kennen. Ik loop naar de balie en leg mijn koffer neer waarna ik naar hem toeloop. Hij zag er leuk, maar ook lief uit. Maar onderhand wist ik dat dat schijn was. We waren allemaal criminelen. 'Eey. Ik ben Jade en jij?' Beter direct en sociaal dan zielig en zenuwachtig.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    {wie wil er met Daniël of Ryan praten? En wat is er gebeurt?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper de Ridder
    'Sorry nogmaals,' zei ik. 'Maar wat is er gebeurd? Of is dat te privé om te mogen vragen?'
    Ik wou haar echt niet nog meer tegen me in het harnas jagen als ik al had gedaan net.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 14:54 ]


    Remember to be ridiculous.