• topic 3

    Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 17:06 ]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    Omdat ik weer eens niet wist wat ik moest doen trok ik haar maar weer in een omhelzing. Soms zou ik willen dat ik iets beter was met woorden want voor elke buitenstaander zou het overkomen alsof ze mijn vriendin was inplaats van iemand die ik pas vandaag heb ontmoet.


    Remember to be ridiculous.

    Lauren Campbell

    Ik grinnik. 'Ben je niet zo goed met woorden ofzo?' Ik kijk hem lachend aan 'Maar een knuffel doet me goed.' Ik sla even kort mijn armen om hem heen en laat hem dan weer los. 'Laten we wat eten scoren,ik heb honger.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jasper de Ridder
    'Ik faal met woorden,' zei ik grinnikend. 'Maar over dat eten, hoe laat is het eigenlijk want je kan niet altijd eten, dat heb je in de regels gelezen als het goed is.'


    Remember to be ridiculous.

    Jade Skyler White
    'Aangenaam. Ik ben Nathan,' Stelt hij zich voor. Hij laat zijn blik over me heen glijden dus deed ik hetzelfde. Ik bekijk hem van top tot teen en ij moet zeggen hij was niet lelijk. Zelfs knap. 'Zo... Waarom moet jij hier zitten van de Wouten*?' Vraag ik hem nonchalant. Hij had een muts op, maar zijn bruine haar piekte er nog onderuit. Ik zag een klein knopje. Hij had dus denk ik een oorbel. Ik had er zelf ook een aantal. Natuurlijk gestolen, maar ze hadden hoeken. Sommige mensen waren zo dom. Je kon die ik nu aanhad gewoon als wapen gebruiken als het moest.

    *Wouten ander woord voor Politieagenten


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mysha Jae Lachesis
    Ik overwoog m'n sigarettenpakje even in m'n broekzak te steken, maar die was daar te strak voor. Dan zouden ze allemaal geplet weer tevoorschijn komen. Natuurlijk kon ik hem in m'n beha steken, maar dat zag er zo belachelijk uit dat ik hem maar gewoon vast hield.
    Daarna haalde ik wel een zwart elastiekje uit mijn broekzak, en gooide mijn haar voorover zodat ik het vast kon maken zonder dat er aan de bovenkant van m'n hoofd een vage bobbel van haar ontstond. Nadat ik mijn lange lokken vast had gebonden, ging ik weer rechtop staan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jason van Huyse
    'Je hebt het niet verknalt en ik had heus wel door dat je het vriendschappelijk was bedoelt,' zei ze.'En sorry dat het overkwam als een belediging, dat was niet mijn bedoeling maar ik ben soms nogal direct.'ik knikte.Ze haf me een klap op mijn schouder en glimlachte 'Zullen we de laatste vijf minuten gewoon vergeten?' vroeg ze."Welke 5 minuten?" grapte ik en ging weer met Sanne naar de meidenkamer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rikki Madeleine Beck

    Ik kijk toe hoe ze haar haar vast maakt en besluit dat ik het veel te koud krijg binnen. De wind waait dwars door mijn top heen en ik ril zo af en toe.
    "Ik ga naar binnen." deel ik mede en draai me om. Ik loop richting de deur en trek die open, niet wachtend op het antwoord van Mysha, die ze waarschijnlijk toch niet geeft. Ik loop een beetje doelloos rond door de gangen, geen idee waar ik eigenlijk naar toe moet.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zo... Waarom moet jij hier zitten van de Wouten?' vroeg ze, als of het de normaalste zaak ter wereld was. Nou, ja.. Voor de meeste hier is dat een vrij normale vraag. Ik lachte zachtjes naar haar. 'Waarvoor zit ik niet?' vroeg ik aan haar. 'Volgens mij zit ik hier voor verschillende redenen. Welke wil je horen?'


    [Knopje kon zij niet zien.. Zijn muts heeft tie over zijn oren gedaan]

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sanne Hoogdoorn
    Ik lachtte en liet me op mijn kamer na het sluiten van de deur terug op mijn bed vallen. 'Dus volgens mij hebben we nu wel bewezen dat je wel kan dansen,' zei ik glimlachend.'Dus heb je nog vragen?'

    [ik moet gaan, kom vanavond terug.]


    Remember to be ridiculous.

    [Waar blijven/blijft Daniël en/of Ryan? :3]

    Mysha Jae Lachesis
    Toen Rikki weg was, liep ik naar het dichtsbijzijnde bankje en ging zitten. Ik sloeg mijn lange, slanke benen over elkaar, en legde het pakje sigaretten naast me op het bankje neer.
    Mijn ogen gleden over het gebied. Ik was meer buiten dan binnen te vinden. Simpelweg omdat ik rookte en de buitenlucht - ondanks kouder - prettiger vond dan de lucht binnen. Het was frisser, minder verstikkend.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jason van Huyse
    Ze lachtte en liet haar op het bed vallen 'Dus volgens mij hebben we nu wel bewezen dat je wel kan dansen,' zei ze glimlachend.'Dus heb je nog vragen?'Ik schudde mijn hoofd "geen vragen meer." zei ik en keek wat rond.
    (ok is het erg dat Jason dan naar iemand anders gaat?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniël

    Verveeld loop ik naar buiten waar ik aan de praat raak met Ryan, een jongen met wie ik net ook al had gepraat, hij was op veel manieren interesant om mee te praten mischien ook wel degene wie ik nodig had om mee te praten, gewoon iemand die ik kon vertrouwen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [aarhg, ik vind ze beiden sexy :3

    Trio xd]

    Mysha Jae Lachesis
    Mijn blik viel op twee jongens die naar buiten kwamen. Bedenkelijk streek ik een losgeraakt plukje uit de staart voor mijn turquoise ogen weg, waarna ik die over de twee heen liet glijden. God, beiden totaal niet verkeerd. Echt niet verkeerd.
    Ik trommelde even met mijn vingernagels op het bankje, nam geen moeite om mijn blik weg te halen van de twee. Jongens was altijd al iets geweest waar ik goed in was, maar nu was het niet echt nodig. Het waren geen "klanten".
    Maar ik moest ook zeggen dat het me nu meer om mezelf ging.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lauren Campbell

    'Ik heb nog niet naar de regels gekeken. Heb ik de moeite niet voor genomen.' Ik glimlach. 'Maar messen zijn verboden,' grijns ik. 'Daar ben ik achter gekomen.' Ik kijk hem aan. Ik zie Mysha op een bankje zitten. 'Hé! Waar was jij nou?' Ik loop naar haar toe en kijk haar verbaasd aan.

    {Ik dacht omdat jij wegging en Jasper dus toch niet reageerde, ik beter naar iemand anders kon. Is dat erg?}

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Haha XD.. I do think you'll have to pick one of them..

    Ohh.. :( Ik moet nu weg.. Ik kon later terug.. Weet niet presies waneer..}


    Don't be like the rest of them, darling