• Ik weet niet als dit soort topics wel gepast zijn, knal me alsjeblieft niet neer als het niet zo is, maar ik vroeg me dus af als jullie het met of zonder condoom doen?
    Ik ben dus blijkbaar de enigste in mijn vriendenkring die het met condoom doet, terwijl al de rest van mijn vrienden (die nog lang niet zo lang als mij een relatie hebben) het gewoon zonder doen. Sommigen zeggen zelfs dat ik overdrijf omdat mijn vriend en ik bijna 2 jaar samen zijn en we het nog steeds met doen.
    Is het dan zo vreemd om het gewoon veilig te doen? :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Creed schreef:
    (...)
    Zit je dan aan de pil? (Vast wel xd).
    Kom je daar niet heel erg van aan? Want daar ben ik bang voor.

    Ben door de pil juist afgevallen :X

    Ik doe zelf met, ondanks de pil de kans bestaat nog dat je zwanger wordt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ben door de pil juist afgevallen :X

    Ik doe zelf met, ondanks de pil de kans bestaat nog dat je zwanger wordt.

    Die kans bestaat er met condooms ook nog. Maar voor mijn gevoel is het veiliger, zo'n hoesje XD.


    I am an idiot, I move.

    Immortal schreef:
    (...)
    Ben door de pil juist afgevallen :X

    Ik doe zelf met, ondanks de pil de kans bestaat nog dat je zwanger wordt.


    Daarom durf ik het ook deels niet zonder condoom te doen. Mijn twee nichten zijn allebei zwanger geworden terwijl ze aan de pil zaten, dus wie weet is het wel erfelijk en wordt ik ook wel zwanger als ik het zonder doe.. ):


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Creed schreef:
    (...)
    Die kans bestaat er met condooms ook nog. Maar voor mijn gevoel is het veiliger, zo'n hoesje XD.

    Ja, weet ik. Maarja het voelt indd veiliger.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Aperio schreef:
    (...)

    Daarom durf ik het ook deels niet zonder condoom te doen. Mijn twee nichten zijn allebei zwanger geworden terwijl ze aan de pil zaten, dus wie weet is het wel erfelijk en wordt ik ook wel zwanger als ik het zonder doe.. ):


    Maar ik word al 6 jaar niet zwanger terwijl ik hem ook nog regelmatig vergeet. (cat)


    Your make-up is terrible

    Aperio schreef:
    (...)

    Daarom durf ik het ook deels niet zonder condoom te doen. Mijn twee nichten zijn allebei zwanger geworden terwijl ze aan de pil zaten, dus wie weet is het wel erfelijk en wordt ik ook wel zwanger als ik het zonder doe.. ):


    Haha, erfelijk dat lijkt me sterk :P Weet je zeker dat ze allebei ze goed namen en ook zonder andere medicijnen. Niet dat ik het niet vertrouw ofzo, maar mijn dokter zijn dat de kans met de pil al op 99,9999998% lag, en dan in dezelfde familie of zelfs zusjes lijkt me sterk :P


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar ik word al 6 jaar niet zwanger terwijl ik hem ook nog regelmatig vergeet. (cat)


    Ja, de pil beschermd dan wel 99,9% tegen zwangerschappen, maar ik ben nog steeds bang dat er een soort 'vloek' op mijn familie rust sinds ik weet hoe mijn nichten zijn zwanger geworden, haha. Dit klink misschien belachelijk, maar ik heb aan de andere kant ook geen zin om een tienermoeder te zijn.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Ja, de pil beschermd dan wel 99,9% tegen zwangerschappen, maar ik ben nog steeds bang dat er een soort 'vloek' op mijn familie rust sinds ik weet hoe mijn nichten zijn zwanger geworden, haha. Dit klink misschien belachelijk, maar ik heb aan de andere kant ook geen zin om een tienermoeder te zijn.

    Dat lijkt me ook verschrikkelijk, nu al een kind.
    Ik snap dat je dan liever het zekere voor het onzekere neemt.


    I am an idiot, I move.

    Aperio schreef:
    (...)

    Ja, de pil beschermd dan wel 99,9% tegen zwangerschappen, maar ik ben nog steeds bang dat er een soort 'vloek' op mijn familie rust sinds ik weet hoe mijn nichten zijn zwanger geworden, haha. Dit klink misschien belachelijk, maar ik heb aan de andere kant ook geen zin om een tienermoeder te zijn.

    Zo stom is dat niet, het kan best zijn dat de vrouwen in jouw familie gewoon erg vruchtbaar zijn, goede eitjes hebben of een goede baarmoeder.
    Als ik jou was zou ik gewoon voor zekerheid kiezen, jullie kunnen allebei ziektes heb ook al waren jullie beide maagd, er zijn genoeg ziektes die zowel seksueel overdraagbaar zijn als via bloed, en je niks aantrekken van je vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb nog geen seks met mijn vriend, maar als jullie het met condoom willen doen is daar toch niks mis mee? Het is veilig en ik zou de condooms pas echt de deur uit doen als jullie beide een soa test hebben gedaan en jij aan de pil bent ;)
    Maar het maakt toch niet uit wat je vrienden doen en wat jij doet? Als jij het veiliger en fijner vindt met condoom moet je dat toch gewoon blijven doen. Daar hebben je vrienden niks over te zeggen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn voorkeur gaat zonder omdat ik dat persoonlijk intiemer vindt. en ook op paar voorwaarden zoals aan de pil en dat soort dingen. maar ik maak er geen drama van of laat me pushen of er hoesje is of niet. eigenlijk speelt het niet een grote rol? en gewoon doen wat jullie allebei het liefste willen. en wat jullie het prettigst vinden.

    Net slim om het met condoom te doen, toch? En als het zogezegd niet goed voelt, heb je nog die superdunne. Even goed in mijn ogen. Ik doe het sowieso met, maar ik zit niet aan de pil.


    Olive

    Met, en in jou geval zou ik het ook met condoom doen, je moet je niet laten ompraten. Dit gaat tussen jou en je vriend, niet tussen jou, je vriend en je vriendenkring, zij hebben er gewoon niks mee te maken

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 7:32 ]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, wij doen het met condoom maar dat is omdat ik de pil niet pak ofzo, and I don't wanna get preggies. dus het moet wel maar ik bedoel, als jullie het met condoom willen doen is dat jullie keuze, het zijn niet je vriendinnen die seks moeten hebben met je vriendje dus waar moeien ze zich mee.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb alleen in het begin een condoom gebruikt, daarna gewoon zonder en dat gaat perfect en is ook veel fijner, veel intiemer. We hebben allebei niks, dus dat zit ook goed. En zou er ooit wat gebeuren, ik blijf bij Nikki.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.