• Ik weet niet als dit soort topics wel gepast zijn, knal me alsjeblieft niet neer als het niet zo is, maar ik vroeg me dus af als jullie het met of zonder condoom doen?
    Ik ben dus blijkbaar de enigste in mijn vriendenkring die het met condoom doet, terwijl al de rest van mijn vrienden (die nog lang niet zo lang als mij een relatie hebben) het gewoon zonder doen. Sommigen zeggen zelfs dat ik overdrijf omdat mijn vriend en ik bijna 2 jaar samen zijn en we het nog steeds met doen.
    Is het dan zo vreemd om het gewoon veilig te doen? :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ach, liever wat 'overdrijven' dan een kind of een soa x'D.
    Maar als je aan de pil zit (waar ik vanuit ga) en jullie hebben beiden nooit seks met een ander gehad, zie ik het probleem ook niet echt in.


    i put the fun in funeral

    Ik vind niet dat je overdrijft hoor, als je het zelf fijner vind moet je het vooral met condoom doen. Ik persoonlijk vind zonder fijner, maar ik zit ook aan de pil. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, een vriendin van me is ook drie jaar samen met haar partner en die gebruiken er ook eentje.


    No growth of the heart is ever a waste

    Vaak zonder, omdat het met 9/10 keer pijn doet. En als we het zonder doen, heb ik er geen last van..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Audacity schreef:
    Ach, liever wat 'overdrijven' dan een kind of een soa x'D.
    Maar als je aan de pil zit (waar ik vanuit ga) en jullie hebben beiden nooit seks met een ander gehad, zie ik het probleem ook niet echt in.


    Zelfs al heb je allebei nooit seks gehad met een ander kan je nog een soa oplopen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Zonder, aangezien ik de pil slik. Voelt ook wel fijner zonder ;$
    Maar het is helemaal niet gek dat jullie het rustig aan doen, en doe het sowieso veilig (met condoom, of zonder, maar dan wel pil slikken!)

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Aperio schreef:
    (...)

    Zelfs al heb je allebei nooit seks gehad met een ander kan je nog een soa oplopen..


    Da's niet waar, toch? xd I'm sure! ;p

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:04 ]


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    Da's niet waar, toch? xd I'm sure! ;p


    Sommige soa´s kan je vanaf je geboorte hebben dus


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Sommige soa´s kan je vanaf je geboorte hebben dus


    Hmm, okee. Hoe kom je er dan achter dat je het mogelijk hebt?


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    Hmm, okee. Hoe kom je er dan achter dat je het mogelijk hebt?


    Een soa test laten doen en de uitslag af wachten.


    Physics is awesome

    Ossum schreef:
    Ik doe ook met.
    En dat is helemaal niet zo vreemd. Het beschermt je niet alleen tegen zwangerschappen, maar ook tegen SOA's. Dus je doet een goede zaak.


    This (:
    En ik ben nu bijna 13 maanden samen met mijn vriend en we doen het ook gewoon met condoom. Daarnaast gebruik ik ook de pil, dus mocht de condoom scheuren, ben ik toch beschermd. Tenzij de pil niet werkt, maargoed daar ga ik niet vanuit

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 13:24 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Eyes schreef:
    (...)

    Sommige soa´s kan je vanaf je geboorte hebben dus

    En wat dacht je van ziektes als HIV, die zijn niet alleen seksueel overdraagbaar.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Creed schreef:
    (...)
    Zit je dan aan de pil? (Vast wel xd).
    Kom je daar niet heel erg van aan? Want daar ben ik bang voor.


    Ik ben er helemaal niet van aangekomen! :O Maar ik kom bijna nooit iets aan, dus dat zegt niet echt veel denk ik xD


    It's never gonna happen, Guys.

    Creed schreef:
    (...)
    Zit je dan aan de pil? (Vast wel xd).
    Kom je daar niet heel erg van aan? Want daar ben ik bang voor.


    Dat je er van aankomt is een fabeltje. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Impressie schreef:
    (...)

    Dat je er van aankomt is een fabeltje. (cat)


    Ik ben er van aangekomen, en mijn moeder ook. Dat is heus geen fabeltje, ieders lichaam zal er anders op reageren, sommigen zullen afvallen, anderen aankomen en bij anderen zal het dan weer geen effect hebben :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.