• Dit wordt moeilijk om uit te leggen...

    Wel, ik zat gisteren op het profiel van een vriendin van mij hier (Phootos) om haar profiel te veranderen want die vond ze niet meer mooi. Toen ik bijna klaar was deed ik in een ander tablad mijn profiel open zodat ik een quote ervan kon nemen. Maar toen ik op het eerste tablad (dat van het profiel van mijn vriendin) op opslaan klikte; had zij mijn profiel en ik het hare. Dat hebben we allemaal verandert maar nu zijn de statistieken wel gebleven! Ik was 3 weken tijd online op quizlet en nu dus maar een paar dagen, net zoals de posts op het forum.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uuuhm, als je op twee accounts inlogd vanuit de 1 webbrowser kan dat misgaan ja. En de online tijd heeft, zover ik weet, te maken met een crash die gisteren gebeurd is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Uuuhm, als je op twee accounts inlogd vanuit de 1 webbrowser kan dat misgaan ja. En de online tijd heeft, zover ik weet, te maken met een crash die gisteren gebeurd is.


    Gaat de tijd online terug bij komen? Want het kan wel dat het daarvan is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Gaat de tijd online terug bij komen? Want het kan wel dat het daarvan is.

    Ik gok dat Rutger de database om de zoveel tijd backuped (vanwege die hele grote crash toen) dus ik denk van wel, hoewel het kan zijn dat je niet je hele online tijd terug krijgt.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 11:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb dat ook ineens, dat ik maar 14 uur 51 minuten 23 seconden online ben geweest terwijl dat echt.. veel langer was. Apart, zie ik net pas


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Omg ik heb nog niet gezien dat de statistieken ook veranderd zijn! Hoe erg! Vraag het aan een mod? Die hebben de statistieken toch ? Hopelijk komt het allemaal goed want ik voel me nu echt wel enorm schuldig!
    sorrysorrysorrysorry


    Mijn statistieken zijn gewoon hetzelfde gebleven.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 12:02 ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Phootos schreef:
    Omg ik heb nog niet gezien dat de statistieken ook veranderd zijn! Hoe erg! Vraag het aan een mod? Die hebben de statistieken toch ? Hopelijk komt het allemaal goed want ik voel me nu echt wel enorm schuldig!
    sorrysorrysorrysorry


    Mijn statistieken zijn gewoon hetzelfde gebleven.

    Het blijkt dat inderdaad niet iedereen problemen heeft gehad door de crash. Oneerlijk hoor. xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    --> Titel aangepast, alleen 'Help' is niet toegestaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh fijn, ik zie nu pas dat mijn tijd online van 4 maanden naar 14 uur is gegaan. :') Logisch ..


    To infinity and beyond •

    Is het enige wat is veranderd de tijd dat je online bent? Want daar heeft iedereen namelijk last van momenteel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hè, ik zie het inderdaad nu je het zegt Bes! :O

    Ik was al een stuk langer online in totaal :O

    Wat vaag, maar dat komt denk ik inderdaad door die crash!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aria schreef:
    Is het enige wat is veranderd de tijd dat je online bent? Want daar heeft iedereen namelijk last van momenteel. (:


    Deze morgen was het nog anders, maar nu is het enkel de tijd ja.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Was er gisteren dan een crash? :O

    Bij mij kloppen ze ook niet meer, wat jammer zeg ik was net al heel lang online op quizlet. :/

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 12:19 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Was er gisteren dan een crash? :O


    Ja ineens was iedereen zogenaamd online enzo, het was best wel creepy om te zien ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zie nu dat mijn tijd ook veranderd is. Het komt dus niet doordat onze profielen verwisseld zijn bes.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Nu je het zegt. Ik was normaal al zo'n 2 à 3 maanden online en nu opeens maar 14 uur. (cat)
    Maar ja whatever. 't Is toch niet belangrijk of zo. :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.