• Dit wordt moeilijk om uit te leggen...

    Wel, ik zat gisteren op het profiel van een vriendin van mij hier (Phootos) om haar profiel te veranderen want die vond ze niet meer mooi. Toen ik bijna klaar was deed ik in een ander tablad mijn profiel open zodat ik een quote ervan kon nemen. Maar toen ik op het eerste tablad (dat van het profiel van mijn vriendin) op opslaan klikte; had zij mijn profiel en ik het hare. Dat hebben we allemaal verandert maar nu zijn de statistieken wel gebleven! Ik was 3 weken tijd online op quizlet en nu dus maar een paar dagen, net zoals de posts op het forum.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Hm .., vaagheid!


    Life is full of fake people

    Ik kwam er ook net achter. Wilde net een topic maken toen ik deze al zag staan. Vind het ook een beetje raar. Ik heb namelijk wel de bagde voor een week online, maar op mijn profiel staat nu dat ik maar 14 uur nog wat online ben geweest dus dat klopt volgens mij niet helemaal...


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    *zet kinderlijk stemmetje op* Ik wil mijn online tijd teruhug...


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    En de online tijd heeft, zover ik weet, te maken met een crash die gisteren gebeurd is.

    Voor alle mensen die de antwoorden niet lezen :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ;o
    Ik ben opeens 17 uur online.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Lol, I don't care, nu lijk ik minder obsessed met Q.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    het is bij wel allemaal terug gegaan naar minder dan een dag, voor zover ik zie (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Uneventful schreef:
    Lol, I don't care, nu lijk ik minder obsessed met Q.


    “Things never happen the same way twice.”

    Is bij mij ook zag ik net
    nu is het nog maar 22 uur

    Ik merk het ook, van 2 weken naar 15 uur.. =')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nu je het zegt........ dit was eerst bijna 3 weken, dacht ik ._.

    Tijd on-line:
    18 uur 31 minuten


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daar ging mijn 1 maand 3 weken zoveel. -.-'


    We'll still love each other, forever and always. <3


    26 - 02 - '16

    No shit Sherlock!

    Nu ik dit zo zie, is de mijne ookal opeens naar 17 uur gegaan terwijl dat 1 maand was en nog wat weken en dagen. Terwijl dat gister niet zo was toen was het normaal. Blijft dat nu zo gewoon staan, of komt het juiste tijd dat je online bent geweest weer terug?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:45 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.