• Om 1:59 werd ik wakker, omdat onze hond een heel huilerig geluid aan het maken was. Mijn vader had dit een paar dagen terug ook al gehoord.
    Hij wil ook bijna niks eten. Hij is nog jong, dus ziek is hij niet.

    We denken dat het komt omdat zijn grote vriendin loops is en dan mogen ze elkaar niet zo vaak zien, omdat we geen monster-hondjes willen creëren.

    Links: Bella, zijn vriendinnetje.
    Rechts: Scott, onze hond.



    :3

    Huilen jullie honden ook wel eens? Of hebben jullie nog leuke hondenverhalen? Mag ook over een ander huisdier gaan. (:


    You are beautiful, you are love.

    Zo net als een wolf? Dat lijkt me echt cool, maar ook zielig natuurlijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mijn kat zit zijn eigen staart nog wel eens achter na of rent het hele huis door. Iets wat jonge katten eigenlijk doen maar hij doet het nog steeds, hij is ook wel een beetje gek(maar vooral ontzettend lief)


    Physics is awesome

    Uneventful schreef:
    Zo net als een wolf? Dat lijkt me echt cool, maar ook zielig natuurlijk.


    Ja af en toe leek het net een wolf, maar het is moeilijk uit te leggen hoe het klonk. :')


    You are beautiful, you are love.

    Wat een leuke hond die linkse! :'D
    Dat is toch een Amerikaanse Bulldog, niet? Ik heb echt een zwak voor bulldogs :'D
    En neen, mijn honden zijn vrij rustig..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Wat een leuke hond die linkse! :'D
    Dat is toch een Amerikaanse Bulldog, niet? Ik heb echt een zwak voor bulldogs :'D
    En neen, mijn honden zijn vrij rustig..


    Jup, volgens mij is dat een Amerikaanse bulldog, ja. Ze is lief, maar een enorme kwijler. :')


    You are beautiful, you are love.

    Geniale foto ;D

    En nee, ik heb alleen 3 kippen die... niets doen. Behalve als ze eten krijgen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Geloof me, wij hebben drie honden thuis en die beesten kunnen net zo lang janken tot ze er bij neervallen. Soms is dat best irritant. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat doet die van mij ook wel is, meestal hoort hij dan wat ofzo.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    AWHAWHAWH! <3
    Mijn hond huilt altijd met de 1e maandag van de maand als het luchtalarm afgaat. :3

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 15:14 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife