• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Jason van Huyse
    'Wat jij wilt,' zei hijdacht eventjes na. 'Brandstichtingen, pogingen tot moord, zware mishandelingen, al valt dat wel onder poging tot moord.. Oh ja, ook voor een aantal verkrachtingen,' zei hij en krabde lichtjes aan zijn achterhoofd.Hij had ergere dingen gedaan in vergeleking met mij."Dat is veel."zei ik en keek hem dan weer aan."Heb je hobbys ofzo?" vroeg ik om tog nog het gesprek verder te zetten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nathan Deleon

    'Dat is veel,' zei hij en ik lachte eventjes. Zo veel was het toch niet? Ik vond van niet. 'Heb je hobbys ofzo?' vroeg hij, waardoor ik weer begon te lachen. Het kwam er ook gewoon zo raar uit! Ik somde eerst alle dingen op en dan de vraag over hobby's. 'Ja, die heb ik net toch opgesomd?' zei ik voor de grap. Eens kijken hoe hij daarop reageerde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aragog schreef:
    [Volunteers voor Laurene? ;p]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Jasper of Sanne wil wel!]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    [Jasper of Sanne wil wel!]

    Waar is Jasper? =D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [buiten, waar is Laurene?]


    Remember to be ridiculous.

    [Haha, nergens :'D Ik heb nog niks met haar kunnen posten ._.
    Eh, doe maar alsof ze op een random bankje zit, lol.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jason van Huyse
    'Ja, die heb ik net toch opgesomd?' zei hij op mijn vraag.Vragend kijk ik hem aan,wat een leuke hobby's zeg.Ik ging met mijn hand door mijn haren."Is er iets anders?" vroeg ik dan tog wachtend op een antwoord.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jasper de Ridder
    Ik keek rond. Nou Lauren had Mysha gevonden. Ik zag een meisje op een bankje zitten en liep naar haar toe. 'Hi,' zei ik. 'Mag ik erbij komen zitten of moet ik je gewoon met rust laten?'


    Remember to be ridiculous.

    Laurene
    Ik zat te genieten van het zonnetje tot er iemand naast me kwam zitten. ''Hi.'' zei hij, en ik keek naar links zodat ik hem aankeek. Het was een jongen met donkere haren. ''Hey.'' antwoordde ik nonchalant. ''Mag ik erbij komen zitten of moet ik je gewoon met rust laten?'' vroeg hij. ''Nee. Ik bedoel- je mag er bij zitten, hoor.'' antwoordde ik, en grinnikte even. Ik was ook zó een subtiel persoon. ''Ik ben Laurene.'' zei ik, en stak mijn hand uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics, Jep..

    Here he is:

    Daniël

    Het praten met Ryan lijkt makkelijker te gaan dan het praten met de andere mensen die ik hier nu kende, alsnog voelde het hier verschrikkelijk, opgesloten en waarschijnlijk evenslecht als de gevanenis. Ik kijk kort buiten rond als Ryan iets vertelt en zie ik een meisje naar ons kijken blijkbaar al een tijdje zonder haar blik af te wenden.
    }


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper de Ridder
    Ik nam de hand aan maar liet hem redelijk snel weer los. 'Nou ik ben Jasper,' zei ik.
    Laurene leek ouder als mij maar ik wist dat het nooit veel kon schelen omdat ik had gehoord dat de oudste negentien was dus dat scheelde maximaal een jaar. Ik drukte mijn peuk uit op het bankje en liet hem vallen. 'Wat heb jij gedaan dat ze niet meer wisten wat ze met je moesten en ze je hier dumpte?'


    Remember to be ridiculous.

    {Ja, Lauren heeft al iets tegen daniel gezegd:)}


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    'Aarde aan Mysha! Kan je het goed zien?' Ik kijk naar de jongens die er inderdaad super goed uitzien. Dan kijk ik weer naar Mysha. 'Hallo? Mysha? We hebben je overal lopen zoeken. De alcohol is er al hoor,' grijns ik. Dan zie ik dat één van de jongens Daniël is. 'Hé, we waren je al kwijt,' lach ik naar hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Deleon

    'Is er iets anders?' vroeg hij nadat hij met zijn hand door zijn haren was gegaan. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. 'Ik zei toch net dat ik ze had opgesoms, of niet?' vroeg ik aan hem. Sommige mensen.. Al waren het niet echt mijn hobby's, maar dat hoefde hij niet te weten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you