• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Hmm ja oke :3]

    Mysha Jae Lachesis
    Voordat ik opstond en naar ze toeliep, trok ik het elastiek uit mijn haar. Alles viel meteen als een glanzende chocoladewaterval over mijn schouders, onwillekeurig haalde ik er hand doorheen waarna ik me bij hen voegde.
    "Heb jij die sleutel van de kelder bij je?" vroeg ik aan Lauren. Sinds ik haar en Sanne gisteren kwijt was geraakt wilde ik al naar binnen, maar ik was dan weer te lui geweest om helemaal naar ze op zoek te gaan.
    Vervolgens keek ik even op naar de jongens. Mijn gezicht werd gesierd door een niet onaantrekkelijke glimlach. "Hee."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jason van Huyse
    'Dan moet je toch wel weten dat bier drinken in een gezamenlijke ruimte vraagt om problemen. Het in je zak hebben vraagt eigenlijk al om problemen.' hij schudde lichtjes met zijn hoofd. 'Wil je in de problemen komen?'"ach regels zijn er om te verbreken,er zijn veel dingen die niet mogen,maar iedreen doet het,dus..."zei ik en zuchtte,regels waren stom.


    (Iemand die met Finn wil praten ?)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Sanne]


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Ik heb me net al voorgesteld maar blijkbaar herinner je het je niet meer, ik ben Jasper,' zei ik. 'Met op z'n Nederlands een Jklank inplaats van Djesper.'


    Remember to be ridiculous.

    (ok Finn zit ergens op een gang)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    Ik besloot na een tijdje toch te vertrekken. Ik liep door de gangen met het plan om naar buiten te gaan toen ik een roodharige jongen zag zitten. Ik liep naar hem toe. 'Hi ik ben Sanne,' zei ik.
    Hoe meer vrienden, hoe minder vijanden.


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    Ik zat doelloos voor me te kijken,er is hier werkelijk niets.'Hi ik ben Sanne,'zei iemand.Ik keek op en zag een meisje die jonger was dan mij,logisch ik was hier de oudste."Finn." zei ik en staarde weer voor me uit.Wat moest die nou weer van me.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    'Ik heb me net al voorgesteld maar blijkbaar herinner je het je niet meer, ik ben Jasper,' zei ik. 'Met op z'n Nederlands een Jklank inplaats van Djesper.'

    hij had zich toch nog niet voorgesteld? ._.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Squib schreef:
    Jasper de Ridder
    Ik nam de hand aan maar liet hem redelijk snel weer los. 'Nou ik ben Jasper,' zei ik.
    Laurene leek ouder als mij maar ik wist dat het nooit veel kon schelen omdat ik had gehoord dat de oudste negentien was dus dat scheelde maximaal een jaar. Ik drukte mijn peuk uit op het bankje en liet hem vallen. 'Wat heb jij gedaan dat ze niet meer wisten wat ze met je moesten en ze je hier dumpte?'

    [jawel]

    Sanne Hoogdoorn
    'Aangenaam,' zei ik vrolijk, me niets aantrekkend van het botte en afwijzende antwoord. Ik liet me niet zomaar afschepen ook niet door deze jongen die zowel langer als breder, ouder en hoogstwaarschijnlijk een stuk gevaarlijker was als ik. 'Wat heb je uitgevreten dat ze je hierheen hebben gestuurd?'


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ach regels zijn er om te verbreken,er zijn veel dingen die niet mogen,maar iedreen doet het,dus...' zei hij waarop ik mijn schouders ophaalde. 'Daar heb je een punt,' zei ik en krabde weer lichtjes aan mijn achterhoofd. 'Maar breek geen regels op een plek waar ze hoogstwaarschijnlijk het best bewaken, anders heb je er niks aan dat je de regels breekt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Finn den Bakkere
    "Aangenaam"zei ze vrolijk,hoe kon ze nou zo vrolijk zijn als je hier zit opgesloten.'Wat heb je uitgevreten dat ze je hierheen hebben gestuurd?' vroeg ze daarna.Ik grijnsde."Wil ik het je eingelijk vertellen?Dat is de vraag,vertel me eerst wat jij hebt uitgestoken."zei ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [*schiet wortel tot iemand reageert*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oh, damn. Wacht, ik pas mijn post even aan dan ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    Laurene
    Ik grijnsde zwakjes. Hoe konden hun altijd alles zo open vertellen? Niemand, behalve mijn oma, wist af van de prostitutie. Moest ik het vertellen? Of niet? Ik zuchtte eventjes, en keek Jasper aan. ''Ik vraag me af hoe ik het hier ga overleven.'' mompelde ik. Geen drank, geen drugs, geen sigaretten.. Na een tijdje ben ik echt wel door mijn voorraad heen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik zit hier voor alles dat met het ontvreemden van spullen te maken heeft,' zei ik. 'En ik weet dat wat jij gedaan hebt waarschijnlijk veel erger is, ik ben er al achter dat ik hier het lievertje ben.'
    als je mij naast Lauren en Mysha zag zou je eerder denken dat ik zware misdaden had begaan maar dat was dus, nogmaals niet zo.


    Remember to be ridiculous.