• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Aeden Beate Terzinni - Aeden
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Ryan Orlando Jhonson - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    Ryan Orlando Jhonson

    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Aeden Beate Terzinni
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nesaea schreef:
    [Hmm ja oke :3]

    Mysha Jae Lachesis
    Voordat ik opstond en naar ze toeliep, trok ik het elastiek uit mijn haar. Alles viel meteen als een glanzende chocoladewaterval over mijn schouders, onwillekeurig haalde ik er hand doorheen waarna ik me bij hen voegde.
    "Heb jij die sleutel van de kelder bij je?" vroeg ik aan Lauren. Sinds ik haar en Sanne gisteren kwijt was geraakt wilde ik al naar binnen, maar ik was dan weer te lui geweest om helemaal naar ze op zoek te gaan.
    Vervolgens keek ik even op naar de jongens. Mijn gezicht werd gesierd door een niet onaantrekkelijke glimlach. "Hee."


    Daniël

    Ik richt mijn aandacht op Mysha die naar ons toe liep en zich eerst tot Lauren wende waarna ze ons glimlachend groete met een 'Hee'. 'Hoi' Glimlachte ik terug, veel anders wist ik niet te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper de Ridder
    'Volgens mij is het voornamelijk een zaak van de goede vrienden hebben en zoveel mogelijk buiten zijn en je op het komende weekend concentreren,' zei ik. 'Buiten roken en 's weekends legaal drinken.'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 19:35 ]


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    'Ik zit hier voor alles dat met het ontvreemden van spullen te maken heeft,' zei ze. 'En ik weet dat wat jij gedaan hebt waarschijnlijk veel erger is, ik ben er al achter dat ik hier het lievertje ben.'Ik keek haar aan."Is het dan wel zo veilig dat je bij mij bent komen staan."Zei ik met een grijns."Raad maar eens waarvoor ik hier zit,als je het niet raad zeg ik het je."zei ik ,eens kijken wat mensen verwachten dat ik gedaab heb.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Laurene
    Ik knikte instemmend. ''Maar buiten roken heb ik wel wat meer te missen, hoor.'' mompelde ik schouderophalend. Ik keek hem aan. ''Drank, drugs..'' ik zuchtte. Het was mijn toevluchtsboord, met alles. Als ik bang was, als ik verdrietig was.. Het zorgde er voor dat ik geen emotionele pijn voelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sanne Hoogdoorn
    'Ik denk het wel, ik zit hier toch met vijftien mensen die zwaardere misdaden zijn begaan als ik,' antwoordde ik. 'En ik denk...'
    Ik bekeek hem even snel, geen prostitue in elk geval. Waarschijnlijk geweldplegingen, moord of verkrachting en dat laatste leek me niet erg waarschijnlijk omdat hij alleen mijn gezicht een blik waardig had gekeurd. 'Moord?' Gokte ik.


    Remember to be ridiculous.

    Jasper de Ridder
    'Je mag 's weekends en vrijdagmiddag en avond drinken,' zei ik, ik dacht niet dat Lauren, Mysha en Sanne het erg op prijs zouden stellen wanneer ik vertelde van de gestolen sleutel. 'De braafste krijgt de sleutel van de drankkelder, Sanne dus hoogstwaarschijnlijk want dat is ons lieverdje.'


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    'Ik denk het wel, ik zit hier toch met vijftien mensen die zwaardere misdaden zijn begaan als ik,'anwoorde ze.'En ik denk...e Ze bekeek me even."Moord?"zei ze dan,ik grinnikte "Het een een stuk ervan "zei ik.Ik keek even naar haar en dan weer voor me."Moord,mensen handel,drugdealen,misbruik,kidnapping en alles die in dat rijtje passen."zei ik en keek naar mijn handen waar vele schrammen en litekens op zaten.Maar spijt heb ik niet,ik wilde altijd meer.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    "Het een een stuk ervan "zei hij. "Moord,mensen handel,drugdealen,misbruik,kidnapping en alles die in dat rijtje passen."
    Ik haalde mijn schouders op. 'Oké,' zei ik onverschillig. Ik had geweten dat hier zware misdadigers zaten.


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    Ze haalde haar schouders op 'oké' zei ze onverschillig.Mijn maag begon wat te grommen."Hoe laat is het?" vroeg ik haar,ik had al heel de dag niets gegeten en had nu wel trek.Als ze een dief is ,moets ze toch wel iets gejet hebben dat de tijd aanhaf.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Vier uur,' antwoordde ik. 'Je zal nog twee uur moeten wachten.'
    Ikzelf had er geen problemen mee als er wat tijd tussen mijn maaltijden zat, ik moest dun blijven zodat ik overal makkelijk tussendoor kon. Een dikke dief zou zich nooit kunnen redden.


    Remember to be ridiculous.

    Ignis Sualume Pendel

    Hoelang lag ik hier nu al ? was ik ingedut?
    Verdomme… hoe komt het toch dat ik de laatste tijd zo verslap?
    Ik ging overeind zitten en keek in de troosteloze spiegel die er hing en deed mijn haar in een hoge paardenstaart terwijl ik mijn zakken afzocht naar iets wat me bezig kon houden.
    ,,die kutpolitie” de vervloeking rolde makkelijk van mijn lippen af toen ik erachter kwam dat ze daadwerkelijk al mijn zakken hadden geleegd, geen mobiel meer, geen aansteker meer.
    Gelukkig had ik nog wat noodzakelijke dingen in een geheim vakje van mijn koffer gedaan, waar ik geheel tevreden mee was.
    Met een gelukzalige zucht pakte ik één van mijn favoriete zakmessen uit het vakje, maar stopte hem ook al snel weer weg, maar mijn hand reikte al snel weer naar binnen en hadden binnen no time een aansteker gevonden.
    ,,laat het feest maar beginnen.” Grinnikte terwijl ik het vuur boven mijn hand op liet vlammen.


    {Iemand zin om Ignis te meeten?}


    Credendo Vides

    Finn den Bakkere
    'Vier uur,' antwoordde ze. 'Je zal nog twee uur moeten wachten.'Ik zuchtte.Ze willen me verhongeren.Ik liet me neerzakken tegen de muur et liefst zou ik en trok mijn knieën tegen mijn borst.Ze houden me hier vast,tot ik 20 word en dan voeren ze me af naar de gevangenis,het liefst zou ik zelfmoord plegen en mezelf zien bloeden tot ik doodga,maar dan ben ik zwak.Ik balde mijn vuisten,dat ben ik zeker niet,als ik pijn zou lijden moest het me sterker maken.Ik keek weer naar het meisje dat Sanne heette."Hoelang zul jij hier vastzitten?" vroeg ik .Anders had ik tog niet veel te doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Een of twee jaar,' zei ik. 'Ik heb er niet zo'n poblemen mee om hier twee jaar te zitten. In de buitenwereld gooien ze me toch weer in een opvangtehuis dat niet beter is als hier, als ik achttien ben kan ik eindelijk dingen voor mezelf bepalen inplaats van anderen laten bepalen wie mijn advocaat is, of ik er een nodig heb en waar ik moet wonen. De kinderbescherming bestaat uit een stel egoïstische sukkels.'


    Remember to be ridiculous.

    Finn den Bakkere
    'Een of twee jaar,' zei ze.'Ik heb er niet zo'n poblemen mee om hier twee jaar te zitten. In de buitenwereld gooien ze me toch weer in een opvangtehuis dat niet beter is als hier, als ik achttien ben kan ik eindelijk dingen voor mezelf bepalen inplaats van anderen laten bepalen wie mijn advocaat is, of ik er een nodig heb en waar ik moet wonen. De kinderbescherming bestaat uit een stel egoïstische sukkels.' Ik grijnsde,"Wel hier is het ook niet zo fijn."zei ik en prutste wat aan de armbandjes die ik aan had,die mijn afdruk verbergden.Koude wind vloog rood mijn rode haren,ooit zou ik hier wel uitbreken.Weg van deze plek en weer vrij zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sanne Hoogdoorn
    'Nee maar het is altijd nog beter als daar,' zei ik. 'Het is niet makkelijk in zo'n opvangtehuis waar ze je liever zien gaan als komen, je staat er altijd alleen voor en dan was ik ook ng een van de enige drie meiden tussen de twaalf en de zeventien, met vijftien jongens tussen die leeftijd is het dus oppassen geblazen.'


    Remember to be ridiculous.