• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik glimlach lief naar hem, omdat hij me verlangend aankijkt en me wou. Ik kon hem zo snel opgewonden krijgen, wat toch leuk is. Snel kijk ik naar de deur en spring ik behendig van Kurt en het bed af, waarnaar ik met snelle passen naar de deur loop en hem op slot draai. Vervolgens loop ik naar het bed toe en spring ik weer op Kurt, waardoor ik expres redelijk hard op zijn bobbel kom. Om hem meer op te winden. Ik doe mijn shirt uit en gooi het ergens op de grond, waarnaar ik hetzelfde doe met Kurt's zijn shirt.

    (Ik reageer op het andere topic, dan ben ik even de dokter! (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik ging kopje onder in het bad en sloot mijn ogen terwijl ik genoot van de plotselinge stilte om me heen.
    Wanneer ik zonder lucht zat, veerde ik rustig recht en streek mijn blonde haren naar achter en speelde met mijn vingers wat met het badschuim.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyler

    Verveeld liet ik het maar op een zender staan, en keek wat naar mijn Iphone.
    'Sterspeler Damon Smythe doet natuurlijk ook weer mee, wat verwacht je van hem?' hoorde ik opeens, en keek op.
    Ow, er was dus een voetbalprogamma gestart, en de coach van Real Madrid zat er ook..
    'Dat hij gewoon op zijn eigen topniveau speelt natuurlijk, of hoger.' zegt hij.
    Yeah, ik heb een topniveau denk ik lachend..


    El Diablo.

    Quinn

    Na een tijdje had ik er genoeg van en besloot om weer uit het bad te gaan voordat mijn huid verrimpelt zou zijn.
    Ik trok de stop van het bad uit en wikkelde een grote handdoek rond mijn lichaam en liet mijn haren los hangen.
    Voorzichtig trippelde ik de gang op en sloop naar mijn slaapkamer waar ik wat ondergoed en kleren uit de lades nam om vervolgens weer richting de badkamer te gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Grijnzend keek ik naar de tv, en zette het wat harder.
    'Maar zoals we hebben begrepen moeten álle spelers overmorgen in Spanje zijn voor de La Liga?' zegt de presentator.
    'Inderdaad ja.' zegt de coach.
    Serieus? Overmorgen al?


    El Diablo.

    Quinn

    Ik kleedde me om in de badkamer en trok het shirt van Damon weer aan, maar legde er deze keer ter hoogte van mijn heup een kleine knoop in zodat het strakker rond mijn lichaam zat en het niet slonzig overkwam.
    Onder het shirt trok ik een minishort aan en liep de badkamer in om me vervolgens weer bij Damon te voegen.
    "Ben er weer," Glimlachte ik en borstelde snel mijn haren met de borstel die ik snel nog uit de badkamer had gehaald.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Uhhuh' zei ik een tikkeltje afwezig.
    Ik kijk weer naar het scherm, waar het er nog steeds over ging dat de spelers over 2 dagen in Spanje moesten zijn..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik merkte op dat hij wat afwezig was en snapte niet echt waarom juist.
    Vaag was ik me er van bewust dat de televisie nog speelde, maar echt veel kon het me niet schelen wat er te zien was.
    "Wat is er?" Vroeg ik zacht en greep zijn kin vast, draaide het mijn kant uit zodat hij wel gedwongen was om me aan te kijken en glimlachte een beetje. "Je bent er niet bij met je gedachten."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, 'dat' mompel ik en wijs naar de tv.
    Hoelang ze erover kunnen praten dat de spelers al snel in Spanje moeten zij nis me een wonder..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik liet mijn hand langzaam van zijn gezicht glijden en sloeg mijn ogen neer toen ik hoorde wat er gezegd werd.
    "Je moet dus sneller gaan dan verwacht, is het niet?" Vroeg ik zacht en was verbaasd hoe erg ik het eigenlijk vond.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Uhhuh' mompel ik, en kijk haar aan.
    'Ga dan gewoon mee' mompel ik..


    El Diablo.

    Quinn

    Ik schudde mijn hoofd en keek weg. "Dat kan ik toch niet maken?"
    Mijn blik was gericht op een bepaald punt op de muur en ik zuchtte.
    "Het is niet dat ik niet wil, maar dat ik niet kan." Voor een tweede keer sloeg ik mijn ogen neer. "Ik kan alles niet zomaar achterlaten, ik heb ook nog school en van die dingen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Vraag of ze het opsturen dan.' zeg ik.
    Ik kijk naar mijn schoenen, en zucht..


    El Diablo.

    Quinn

    "Stel dat ik mee zou gaan," Begon ik zacht en slikte even voor ik hem aankeek. "Wat moet ik dan doen als je er niet bent? Ik ken er niemand en ik kan niet eens een woord Spaans."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    'Je kan rondhangen met wat vrienden van me, of me zusje daar' zeg ik.
    'En ze praten ook gewoon engels daar hoor, gebrekkig' mompel ik.


    El Diablo.