• Members of the Original WAG-gang
    Linyola - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Lionel - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Aveiro - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Ozera - Nikki - WAG van Cesc Fàbregas.
    Cadenza - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Munich - Anne - WAG van Christian Eriksen & Mario Götze.
    RVertonghen - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.






    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:04 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Munich schreef:
    Wilt iemand Rebound in RVertonghen veranderen, pretty please?

    Veranderd (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:05 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Cherish schreef:
    (...)
    idd uh en ik denk dat ik maar weer eens ga schrijven, maar wel een voetbal verhaal want ik kan gewoon niet fatsoenlijk over one direction schrijven hehe en ik heb toch nog een verhaal af te maken dus :)))
    wordt er nog over voetbal geschreven ? Dan heb ik wat leesvoer^^

    Er zijn best wel veel voetbal verhalen nog, er is ook zo'n ander voetbalclubje en die schrijven best veel voetbal geloof ik, maar die lees ik niet. Nikki heeft idd leuke verhalen en Robinett ook. (:

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:05 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Er zijn er best nog veel, maar aan de meeste wordt echt nooit meer geschreven eigenlijk...


    Tears are words the heart can't say.

    Cadenza schreef:
    (...)
    Er zijn best wel veel voetbal verhalen nog, er is ook zo'n ander voetbalclubje en die schrijven best veel voetbal geloof ik, maar die lees ik niet. Nikki heeft idd leuke verhalen en Robinett ook. (:

    ooh oke, hehe ik denk dat ik gewoon ga zien wat Marrit enzo zegt en anders begin ik gewoon een nieuw verhaal

    @Ozera: jammer, het lijkt wel alsof er over niets anders dan one direction wordt geschreven ;o vroeger had je tenminste nog altijd wel wat andere verhalen ;(


    The soul needs autumn.

    haha (: Nieuwe verhalen zijn altijd goed


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cherish schreef:
    (...)
    ooh oke, hehe ik denk dat ik gewoon ga zien wat Marrit enzo zegt en anders begin ik gewoon een nieuw verhaal

    @Ozera: jammer, het lijkt wel alsof er over niets anders dan one direction wordt geschreven ;o vroeger had je tenminste nog altijd wel wat andere verhalen ;(

    hha ik schreef ook veel 1D, maar nu toch weer minder. Plus binnenkort ga ik nog een nieuw voetbalverhaal beginnen (: En zeg maar Nikki hoor (:


    Tears are words the heart can't say.

    Cadenza schreef:
    haha (: Nieuwe verhalen zijn altijd goed


    Tears are words the heart can't say.

    Hoi


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Hello <3


    Tears are words the heart can't say.

    heyyy


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Heey Esther (:


    Tears are words the heart can't say.

    hey nikki how is life?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hha gaat wel, een beetje heel erg geschrokken vandaag, maar voor de rest oké hoor. Met jou?


    Tears are words the heart can't say.

    wat is er gebeurd? /als je het wilt vertellen tenminste
    Met mij gaat t goed en villa heeft vandaag weer meegetraind! *stuitert rond*


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hha nice! *Stuitert even met je mee*
    Achja omadrama weer, het leek er even op dat zomer 2011 zich nog wel eens kon gaan herhalen, dusja dat was een beetje schrikken. Ook omdat je volgende week het een jaar geleden is en dat besluit ze net vandaag haar hand is op een kookplaat te gaan leggen en dan naar hier bellen precies of ze had er haar hele arm afgesneden. Ook al bleek het dan eig zo goed als niets te zijn, toch vondk dat niet zo leuk eigenlijk. Het was nogal een 'not cool' reactie. Achja gelukkig was het niets.


    Tears are words the heart can't say.