• Hallo xSpookje,
    Hierbij heb je toestemming om een schrijfwedstrijd te beginnen.
    Je hebt 1 week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.
    Veel plezier en succes!
    x Interpol


    Wil iedereen please zijn vakantie doorgeven (:

    Ik wil een grote schrijfwedstrijd starten, aangezien ik nooi mee kan doen omdat ik altijd te laat ben wil ik nu veel mensen de kans geven daarvoor. Er mogen dus 50 mensen meedoen. Er zijn 5 groepen, met tien deelnemersen per groep een jurylid

    story (:

    Jury zit vol!

    Groep A: Vol!
    Jury:
    xSpookje
    Errin

    Deelnemers:
    Beansprout uitstel tot zondag 12 augustus tot 19 augustus op vakantie
    Mercurial Ingeleverd
    Assassin Ingeleverd 24 augustus tot 1 september
    Amnesian uitstel tot zondag
    Kaien Uitgeschreven
    KangDaesung uitstel tot zondag vanaf 4 augustus 2 weken
    Wiarda Ingeleverd 1 t/m 27 augustus


    Groep B: Vol!
    Jury:
    Strider 20 juli tot 9 augustus op vakantie
    CarrotLouis

    Deelnemers:
    Huoriel Ingeleverd
    CURLYMONSTER Ingeleverd
    Davis Ingeleverd 14 t/m 18e juli op vakantie
    LollyLover
    Warcraft uitgeschreven


    Groep C: Vol!
    Jury:
    PurpleMoon
    Tempesta

    Deelnemers:
    xGlimmer Ingeleverd 06 Juli tot 1 Aaugustus op vakantie
    Astonished Ingeleverd
    Nesaea Ingeleverd
    MissesStyles Ingeleverd 8 juli, 4 weken op vakantie ben en vanaf 11 augustus, 1 week.
    Laswell uitstel tot zondag
    xNiallerx


    Groep D: Vol!
    Jury:
    BeautyInside 14 juli tot en met 21 juli op vakantie
    xEques is op vakantie

    Deelnemers:
    Aragog uitstel tot zondag
    Yognaught Ingeleverd
    Survive Ingeleverd 21 juli tot 4 augustus
    xBritta Ingeleverd
    Year Ingeleverd 14/07-18/07 + 21/07-10/08
    Liberacorpus Ingeleverd


    Groep E: Vol!
    Jury:
    Frodo
    Alladin 18 juli op vakantie, 5 weken

    Deelnemers:
    xSparkle Ingeleverd 06 Juli tot 1 Aaugustus op vakantie
    teamLarry Ingeleverd
    ASTRONAUTx Uitgeschreven
    Scharry Ingeleverd 31 juli tot 11/12 augustus
    Blanche Ingeleverd


    Opdracht 1: Kies een van de zinnen en schrijf daar je verhaal over, het moet echt duidelijk zijn welke zin je hebt gekozen, je kan hem als titel gebruiken, maar dat hoeft niet. Geef hier onder even door welke je kiest. Ongeveer tussen de 500 en 1500 woorden, maar het gaat om het verhaal niet om de hoeveelheid. En het mag absoluut GEEN fanfiction zijn. Je stuurt je verhaal naar ALLE juryleden uit je groep EN naar mij. (Het fijnste zou zijn als je even een aparte story aanmaakt voor je verhalen)
    Succes iedereen!
    Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
    Deadline: Dinsdag 26 juni om 23:59


    Opdracht 2:
    je kiest een van de vijf beginnen en daar schrijf je een verhaal van ongeveer 500 - 1500 woorden van, je hoeft niet te melden welke begin je kiest, maar zet dit wel in de inleiding van je verhaal. Graag via pb opsturen naar ALLE jury leden uit jouw groep EN naar mij. Het liefst je verhaal in een story.
    En ook dit keer mag het GEEN fanfiction zijn. Je mag het stukje om zetten van Ik naar Hij/zij of van TT naar VT, dat is wat je het fijnst vind. Ook mag je zelf weten in welk deel van je verhaal je dit stukje plaatst.
    Succes!
    Deadline: 11 Juli 23:59


    Opdracht 3:
    Je krijgt een plaats, tijd en voorwerp, daarmee schrijf je je stukje. Wees orgineel, er wordt niet gewisseld en geen fanfiction. Je stuurt je opdracht naar AL je Juryleden EN naar mij. Tussen 500-1500 woorden.
    Succes!
    Deadline: 26 juli 23:59


    Jury: als julle en verhaal bedoordeeld hebben zouden jullie dan de beoordeligng+cijfer+Naam schrijver+zin naar mij willen sturen in een pb.


    Prijs:
    1e 5
    2e 2
    3e 1


    Regels:
    - Een ronde duurt een week
    - Mensen die niet optijd inleveren, krijgen de kans om uitstel te vragen anders vallen ze af
    - Verder dezelfde regels als de regels van Quizlet
    - Naam verandering graag even doorgeven

    Nog even voor de duidelijkheid: dit is een erg grote wedstrijd, juryleden moeten genoeg tijd hebben. Als deelnemer moet je goed nadenken of je genoeg tijd hebt, anders vallen er zo veel af in de 1e rondes.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 21:38 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    xGlimmer schreef:
    Bedankt voor de beordelingen!!!
    Mijn vakantie begint pas morgen in plaats van vandaag...
    Ons vliegtuig is kapot...


    Jullie eigen vliegtuig? Toe maar ;-)
    Nee ik snap je wel hoor ;-)
    Hoop dat het goed gaat morgen dan xd

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:49 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xGlimmer schreef:
    Bedankt voor de beordelingen!!!
    Mijn vakantie begint pas morgen in plaats van vandaag...
    Ons vliegtuig is kapot...

    Dat is balen... maar ja veel plezier morgen dan (:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:35 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Haha niet ons vliegtuig
    Nou ja,
    Nu kan ik mijn stukje voor opdracht 2 schrijven :)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Abo


    The sun will rise and we will try again.

    lol, ik heb echt heel veel gemist, en ik heb geen zin om het allemaal bij te lezen :3
    dus sorry als deze vraag al gesteld is, maar volgens mij staat er bij mijn inzending (ik zit in team D) alleen commentaar van 1 jurylid, alleen van BeautyInside
    ik dacht dat het de bedoeling was dat allebei de juryleden én DSalvatorex mijn inzending zouden beoordelen???


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    ik ga trouwens morgen op vakantie, maar ik denk dat ik mijn inzending vanavond wel af krijg (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Liberacorpus schreef:
    lol, ik heb echt heel veel gemist, en ik heb geen zin om het allemaal bij te lezen :3
    dus sorry als deze vraag al gesteld is, maar volgens mij staat er bij mijn inzending (ik zit in team D) alleen commentaar van 1 jurylid, alleen van BeautyInside
    ik dacht dat het de bedoeling was dat allebei de juryleden én DSalvatorex mijn inzending zouden beoordelen???

    Dat komt omdat sommige juryleden niet ingeleverd hebben of op vakantie zijn en ik zou eigenlijk alleen A doen alleen heb ik ook C gedaan omdat een jurylid op vakantie is en de ander niet reageert (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het wel jammer dat de beoordeling van mijn groep niet zo uitgebreid is als de rest van de groepen, want ik heb eerlijk gezegd niet zóveel aan mijn beoordeling.

    Laswell schreef:
    Ik vind het wel jammer dat de beoordeling van mijn groep niet zo uitgebreid is als de rest van de groepen, want ik heb eerlijk gezegd niet zóveel aan mijn beoordeling.

    I'm sorry, maar ik ben niet echt goed in beoordelen (: en zou je please je naam door willen geven als je die veranderd ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh, het gaat wel erg krap aan worden voor mij om deze deadline te halen. Zou ik heel misschien een paar dagen uitstel kunnen krijgen? Heb namelijk een erg druk weekend voor de boeg en maandag/dinsdag is ook niet al te rustig...


    I'd rather die my way, than live yours.

    Ik ga nu beginnen aam groep C nog een keer nakijken! Dat heb ik vanmiddag af!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    DSalvatorex schreef:
    (...)
    I'm sorry, maar ik ben niet echt goed in beoordelen (: en zou je please je naam door willen geven als je die veranderd ^^

    Ik was dus Neenie, sorry, ik was het vergeten te zeggen. (: En nee, ik vond de beoordeling niet slecht, alleen wat beknopt. Ik heb liever een uitgebreidere beoordeling, want nu weet ik alleen dat ik de lezer meer informatie moest geven, en ik vind het dan vreemd dat ik daarvoor anderhalf punt heb verloren. Als er iets anders slecht was - bijvoorbeeld langdradigheid, slechte verwoordingen (die ik bij mezelf ook heb aangetroffen) -, had ik dat graag geweten. Jammer. Mogen wij de beoordeling van Tempesta of PurpleMoon nog verwachten, of blijft het er zo bij voor deze ronde? Ik zie net dat xBritta voor ons gaat beoordelen. (:

    Oh, en moest het aanvallend overkomen, dat is absoluut niet mijn bedoeling. (:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 11:53 ]

    Zo hé, ik ben er even niet en we zitten op pagina 7 van het volgende topic.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 18:01 ]


    The future is meant for those who are willing to let go of the worst parts of the past.

    Amnesian schreef:
    Zo hé, ik ben er even niet en we zitten op pagina 7 van het volgende topic.


    Ja klopt, je mist hier veel als je er 'even' niet bent.


    I'd rather die my way, than live yours.

    Mijn beoordelingen zijn verstuurd!
    Nu moet Dsalvatorex ze nog in de story zetten (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.