• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik lach. 'ik weet wel wat een banaan is, maar ik bedoelde: Hoe kom je daar nou weer bij?' Lachend kijk ik hem aan en leg mijn hoofd tegen zijn schouder. 'Ik heb wel zin om te varen. Ik denk eerlijk gezegd dat Ze op een terras zijn gaan zitten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    'Ik denk dat Isabella en Austin zo wel zullen komen.' Ik pak mijn glas op en staar even naar de cola. Dan laat ik het goedje mijn mond vullen. Ik zet mijn lege glas neer en kijk om me heen. Het zonnetje brand op mijn rug. Het was alweer een warme dag!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:41 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat is gewoon leuk bij zo een boot'zeg ik schouderophalend en dan valt mijn blik op Ian en Danny. Ik trek Isabella mee het terrasje op en glimlach evne naar ze. 'Hello'

    Danny

    Ik zuchtte even.
    "Ik wil niet meer stilzitten." Zeg ik en sta op drink in een paar teugen mijn Shandy op en kijk Ian aan.
    "Ga jij maar met Austin en Isabella varen, dan ga ik mezelf leren surfen." Grinnik ik.
    Ik pak mijn poromonee en geef Ian een tientje. "Hou het wisselgeld maar." Zeg ik en loop fluitend het terras af.
    "Hooi." Roep ik nog net naar Isabella en austin en ik loop verder door naar het strand.

    [Eigenlijk meot Ian wat gaan denken, want Danny verlaat het terras vlak nadat er een leuke dude voorbij kwam met surfboard. xD]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'heel veel mensen op het strand zullen zich wel ergeren aan ons kleffe gedoe, en normasl ben ik echt niet zo hoor, maar ik kan gewoon niet van je afblijven' zeg ik lachend en kijk naar mijn armen waar kippenvel op verschijnd.

    [Danny doet het eigenlijk onbewust xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    Verbaasd kijk ik Danny na en frons mijn wenkbrauwen. Ik kijk nadenkend voor me uit. Dat was... Uit het niets... Ik wenk de ober en kijk de twee aan. 'Wat willen jullie drinken?'

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:39 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Nee nee nee laat het anders gewoon gelijk klikken tussen Danny en Drew xd dat is schattiger xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (nou ian is,geen homo toch dus wss heeft hij niet eens gezien dat er een leuke jongen langs liep) xf

    [Demi, Ik heb al gezegt dat Austin bij het tafeltje kwam xD]

    [Laat me falen, Kim. xD]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik doe een truc en kom daarna terug in de zee. Ik peddel wat terug en kijk even rustig naar de golfen. Ik besluit er nog één te pakken en peddel er gauw naar toe. Ik ga gemakkelijk over de golf heen terwijl ik af en toe een trucje doe.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:33 ]

    [xD ik vindt het goed, Dan mogen ze gewoon elkaar gelijk enzo. :)]

    Jayson
    Ik grijns en haal mijn schouders op. 'Dat hebben ze maar pech'zeg ik. 'En trouwens,we doen toch niks verkeerd? We zoenen alleen een beetje'zeg ik en kijk even om me heen.

    Danny

    Surfen? Jadoei, surfdude kijken? Ja dank je!
    Ik zie de jongen van het terras over de golven gaan. Omg, hij is heel eerlijk gezegt nog beter dan Ian in surfen.
    Ik laat mezelf in het zand zakken en bekijk de bewegingen van de jongen.
    Daar zou ik wel wat van kunnen leren, toch?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.