• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136952

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 2:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Ik loop de zee in en voel hey koude water, ik loop steeds verder de zee in en laat me uiteindelijk de zee inzakjen, snel zwem ik naar jayson toe en sla mijn armen om zijn nek en mijn benen om zijn middrl.

    Andrew
    Ik hoorde de jongen wat zeggen over surfen en een glimlach verschijnt op mijn gezicht,hij surft dus ook. Dan zou ik hem vast wel tegenkomen. Ik drink mijn cola en zie dat die alweer bijna op is.

    Jayson
    Ik sla mijn handen om haar heen en glimlach even. 'Vindt je het water te koud?'vraag ik aan haar terwijl ik mijn hoofd wat naar de hare toe beweeg.

    ...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja hoor het was weer twaalf uur, me comp liep weer vast -,-' Zo typisch...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Das echt irritant :/]

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:05 ]

    Ian

    Ik lach. 'En ik heb zin in een tochtje met de boot,' grijns ik. Ik zie de cola aankomen en neem een slok. 'Ik denk dat je gelijk hebt over Austin en Isabella. Die hebben nooit lang ruzie,' grinnik ik. 'Gelukkig, dat zouden we er ook nog wel bij kunnen hebben. Eerst jouw oren dan die ruzie en dan Dat met dat drankje...'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Een beetje maar als je er eenmaal doorheen bent valt het wel mee' ik geef hem een zoen op zijn mond en lik met mijn tong over zijn lippen en hou hem stevig vast.

    Danny

    "Niet dat ik goed kan surfe, maar alsnog." Grijns ik.
    Misschien vind ik nog we leen leuke dude die me wat bij wil leren. Niet dat Ian geen leuke dude is. Oke laat maar.
    Ik kijk weer even naar de jongen, hij glimlachte nadat ik surfen had gezegd. Zit hij ons nou af te luisteren?
    Ik kijk naar Ian en knikte.
    "Tja, ik heb nu wel blijvende gehoorgeschadiging, maarja. We kunnen niet nóg mee troubles gebruiken nee." Ik glimlach even naar Ian.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 0:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Een banaan? En heb je dat geld bij je?' Ik kijk hem lachend aan en spring op. 'Laten we Danny en Ian dan maar inlichten,' glimlach ik. Ik sta op en loop met de menigte de boulevard over. 'Ligt de boot aan de steiger?' Ik kijk naar de steiger en dan naar Austin. 'Het spijt me, ik ging net iets te ver.' Ik sla mijn arm om hem heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Na een tijdje is mijn cola op en ik sta op. Ik zie vanaf hier dat er goede golfen zijn op het strand en haal gauw mijn eigen board bij mijn tent vandaan. Ik had mijn eigen board gewoon meegenomen,dat vond ik veel fijner dan er één huren.Ik trek gauw mij swimshort aan en trek mijn shirt uit.Daarna loop ik terug en ga naar het strand .Ik loop op mijn terugweg lags het terrasje en mijn blik valt kort op de jongen.

    Ian

    'Tja daarom leer ik je surfen hè,' lach ik en neem nog een slok van mijn cola. 'We hoeven ons in ieder geval niet te vervelen,' grijns ik. Ik kijk Danny aan en glimlach. 'volgens mij kan je weer behoorlijk goed horen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Jayson
    Ik open mijn mond en laat onze tongen met elkaar spelen. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en geniet even van de zoen.

    Austin
    'Ja een banaan,zo'n grote die je achter je boot moet doen en dan dat mensen er op gaann zitten en dan achter de boot aan worden getrokken'vertel ik. 'En ik heb wel geld bij me ja'zeg ik en sla mijn arm om haar heen.'Dat andere we vergeten we'zeg ik en geef er een kus.

    Danny

    Ik knikte en neem een slok van mijn shandy.
    "Ik denk dat dit het ook is, dat ik niet méér dan dit zal gaan horen." zeg ik met een klein glimlachje.
    "Nou, ik verveel me eerlijkgezegd wel een beetje nu." Zeg ik eerlijk.
    De jongen van net komt met een surfboard langsgelopen. Ik bekijk de jongen even en draai me dan weer naar Ian toe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.