• Echt zo erg joh wat me gister is gebeurd!!!! Mijn beste Vriend Joery heeft keihard tegen mijn Ipod aangetrapt en nu is ie klapot! en hij wil geen nieuwe halen omdat ik zijn oog heb beschadigd!! Maar hij gooit mijn sjaal omhoog en laat die in zijn oog komen, dus hoezo het is mijn schukld toch?


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    Nou,, niet jou shult >.0 Ik heb vandaag me ipot van de trap laten vallen,, en nu is hij ook Kapot >.0


    Dunno ><

    Als t je vriend is moet ie m gewoon betalen, anders is t echt geen echte vriend=S. Ik zou gewoon naar de politie gaan als iemand dat doet, maarja ik ken de situatie van jou niet he,,


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Das een mooie naaizooi. Misschien zijn er getuigen en kun je op zijn ouders afstappen?


    No growth of the heart is ever a waste

    Bedankt voor jullie goeie ideen ik zal het doen


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    Ik dacht al, dit verhaal heb ik eerder gehoord maar nu blijkt dat ik hier twee maanden geleden op heb gereageerd...


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een beste vriend zeg. ö


    One man's fun is another's hell.

    is t ondertussen al opgelost enzo? =o

    Sas hoe kun je joery een BF noemen? O_o
    [ja srry kvind hem egt irri worden, he's so childish!]

    maar dat vind ik hea ;]

    naja het is idd lullig van hem,
    damn joery en ricardo zijn zow [**] ricardo denkt dat het grappig is om je pijn te doen en joery is ehm.. knuffelverslaafd ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Elke keer wanneer ik die titel zie denk ik: iPod gesmolten?! 0.o

    Mjaaa, wat gebeurd is is gebeurd. Ik zou boos zijn en that's it

    Elke keer wanneer ik die titel zie denk ik: iPod gesmolten?! 0.o

    Mjaaa, wat gebeurd is is gebeurd. Ik zou boos zijn en that's it



    Omg x'D
    Ik heb het zelfde als jou, Ik denk ook steeds dat er staat , Mijn Ipod Gesmolten x'D

    Wahaha! :Y)

    whoe ik heb een neppe, is paar keer keihard gedonderd en doet het nog heel goewd xD

    whoe ik heb een neppe, is paar keer keihard gedonderd en doet het nog heel goewd xD

    ik heb een andere mp3 een keer keihard tegen de muur gegooid en die deed het nog o.o snap niet waarom dat zo snel kapot gaat anders x]
    OT; Ik zou naar zn ouders gaan..


    Mew <3

    ja ik weet, alleen ik zie hem niet meer alsof hij naar andere school is ofzoow


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.

    Beetje raaaar ..


    I don't need words to feel those lips.

    I know very weard


    Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.