• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Khedira schreef:
    (...)

    Awhhhh:) Ik ben blij voor je meid(flower)


    En morgen komt hij me heel misschien helpen met die vakantietaak, maar dat zal dan ook gelijk de laatste keer zijn dat ik hem zie deze maand --


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    (...)

    Nja gewoon, we wisten allebei niet of we de ander nu nog eens moesten zoenen of niet; uiteindelijk is het dan niet geworden, maar hij stuurde net wel een sms'je met drie kusjes in (:
    En gosh, ik kan gewoon amper geloven dat hij mij zoende! (yeah)


    Awh, wat lief!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ben ik weer.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Girls, ik ga slapen. Hele fijne vakantie en geniet van een Cris vrij topic :') Hahaha. Slaap lekker, droom zacht van je footie en heb een hele leuke vakantie. En als ik terug ben gaan we zeker een keer meeten! Tot de 23ste! Ik ga jullie missen!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga slapen. Hele fijne vakantie en geniet van een Cris vrij topic :') Hahaha. Slaap lekker, droom zacht van je footie en heb een hele leuke vakantie. En als ik terug ben gaan we zeker een keer meeten! Tot de 23ste! Ik ga jullie missen!


    Heel veel plezier Demi! & Geniet er van!


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Don't go D:

    Deem, ik heb het al tig keer gezegd, maar ik wens je echt een toptijd daar <3! En dat meeten, daar hou ik je aan want dat moeten we met zn allen echt serieus doen! *O*


    ars moriendi


    Naar mijn mening nog steeds de beste keeper van de wereld <3

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga slapen. Hele fijne vakantie en geniet van een Cris vrij topic :') Hahaha. Slaap lekker, droom zacht van je footie en heb een hele leuke vakantie. En als ik terug ben gaan we zeker een keer meeten! Tot de 23ste! Ik ga jullie missen!

    We moeten zeker een keer meeten
    Heel veel plezier daar, geniet ervan <3

    VanDerVaart schreef:


    Naar mijn mening nog steeds de beste keeper van de wereld <3


    _O_


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga slapen. Hele fijne vakantie en geniet van een Cris vrij topic :') Hahaha. Slaap lekker, droom zacht van je footie en heb een hele leuke vakantie. En als ik terug ben gaan we zeker een keer meeten! Tot de 23ste! Ik ga jullie missen!


    Slaaplekker! En massa's plezier op je vakantie!
    En hey, dat meeten gebeurt wel op een plekje bereikbaar vanuit België, mag ik hopen? (:


    The truth may be orange!

    Boutella schreef:
    Girls, ik ga slapen. Hele fijne vakantie en geniet van een Cris vrij topic :') Hahaha. Slaap lekker, droom zacht van je footie en heb een hele leuke vakantie. En als ik terug ben gaan we zeker een keer meeten! Tot de 23ste! Ik ga jullie missen!


    Slaaplekker Deeem:) Heeeeel veeel plezier en ik ga jou ook missen:( We mailen sws:) En geniet van Uganda en maak veel foto's en we gaan zeker snel een keer meeten met zijn allen(flower)(K)


    ~

    G0MEZ schreef:
    Ben ik weer.


    Welcome back Lien(flower)


    ~

    Gosh ik zit te huilen om P.s. I love you:$


    ~

    Girls, ik ga ook slapen (: en dromen over Philippe *wbw* Tot morgen allemaal! (K)


    The truth may be orange!

    Sorry ik was aan het bellen. :'D


    Normal girl at day, Catwoman at night.