• The footies <3


    Marjolien Gómez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil



    And their shipnames <3


    Marlien - Kimsley - Chernando - Claas - Chafael - Amando - Demiano - Listian - Saomi - Sanká

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:49 ]

    Aria schreef:
    (...)
    Ja hij kwam even schroeven halen en een zaag voor het speelhuisje van onze toekomstige kids.


    Ja niks, jullie hebben gewoon op die toonbank gebatst HAHAHAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)
    Ja hij kwam even schroeven halen en een zaag voor het speelhuisje van onze toekomstige kids.


    Hhahahahha geweldigxD


    ~

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ja niks, jullie hebben gewoon op die toonbank gebatst HAHAHAHA.

    -:'D-


    ars moriendi

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Ja niks, jullie hebben gewoon op die toonbank gebatst HAHAHAHA.

    Je hebt me door. ;$ Het was zo rustig, we dachten dat het geen kwaad kon, helaas zat de toonbank dus los, dus bleef het bij een vluggertje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik moet stoppen met het geilen op mijn achtergrond. :X


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)
    Je hebt me door. ;$ Het was zo rustig, we dachten dat het geen kwaad kon, helaas zat de toonbank dus los, dus bleef het bij een vluggertje.


    Vandaar dat die toonbank los zit, BUSTED.(wbw)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Vandaar dat die toonbank los zit, BUSTED.(wbw)

    We hebben naderhand wel netjes alles weer opgeruimd hoor... (joehoe) Als we het doen, dan doen we et goed!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    We hebben naderhand wel netjes alles weer opgeruimd hoor... (joehoe) Als we het doen, dan doen we et goed!


    Mario wou het in de bioscoop doen, naja zeg! Hij hield zijn bak popcorn later wel voor 'dat wat onderaan hangt' HAHAHA. (clown)

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 23:18 ]


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    Ik moet stoppen met het geilen op mijn achtergrond. :X


    Oeeeehh:9~ Mijn kerel ligt op dit moment in mijn armen tv te kijken(wbw)


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    Oeeeehh:9~ Mijn kerel ligt op dit moment in mijn armen tv te kijken(wbw)


    KJOET! (kitty)


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    G0MEZ schreef:
    (...)

    Mario wou het in de bioscoop doen, naja zeg! Hij hield zijn bak popcorn later wel voor 'dat wat onderaan hangt' HAHAHA. (clown)

    HAHAHA. Uiteindelijk heeft ie er zeker een gat in gemaakt van de onderkant, zodat jullie ongestoord verder door konden gaan, niet? (wbw)
    But hey guys, morgen om half 8 me bed uit, want moet hele dag werken, ugh. Vreselijk. Dus, welterusten alvast aan jullie allemaal + seksgoden.
    En aan Demi als ze dit nog leest, asdfghjkl; veel plezier in Uganda met je Diva - Cris. Oké, en dan ga ik nu want Nando rukt me zowat van het scherm weg, stuk ongeduld dat het is, pfff.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Slaaplekker met Fernando Amy(flower) en niet te wild dus vannacht aangezien je morgen moet werken(wbw)


    ~

    Trusten, Amy. Ik moet ook de hele dag werken en vroeg op maar ik wil niet stoppen met schrijven..(cat)


    ars moriendi

    G0MEZ schreef:
    (...)

    KJOET! (kitty)


    Hij is meestal kjoet:9~


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    HAHAHA. Uiteindelijk heeft ie er zeker een gat in gemaakt van de onderkant, zodat jullie ongestoord verder door konden gaan, niet? (wbw)
    But hey guys, morgen om half 8 me bed uit, want moet hele dag werken, ugh. Vreselijk. Dus, welterusten alvast aan jullie allemaal + seksgoden.
    En aan Demi als ze dit nog leest, asdfghjkl; veel plezier in Uganda met je Diva - Cris. Oké, en dan ga ik nu want Nando rukt me zowat van het scherm weg, stuk ongeduld dat het is, pfff.


    Nando, laat Amy heel! Ook al wordt ik ook niet heel gelaten ahum...
    Trusten Amy! C:
    (flower)


    Normal girl at day, Catwoman at night.