• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:
    Frodo
    Rider
    Katl1
    Huntelaar
    Crocker
    BlueRiver
    glims
    Daylight 1 2
    Jieber
    Lilium
    Eenhoornpoep
    Knife
    Obscura
    Petrificus
    Lunaaaaa
    Cuore
    xShadowGirlx
    Obscura
    Lunaaaaa
    swelo
    PercyWood
    Mockingjays
    Demi1309
    Knife
    xShadowGirlx
    Vampires
    swelo
    Jieber
    DamonSBitch
    lovegs4ever
    Kaboeki
    Secrett
    aquafresh
    Biebsels
    PainEnds
    CrissColfer
    Crocker
    HalStyler
    Courteous
    Amentia
    likeAgeneral
    DamonSBitch
    Vampires
    Courteous
    MELISSAx1D
    Ewijn
    Lunaaaaa
    Secrett
    IIlumination
    Clonmel
    ElfCitadel
    Demi1309
    Styx
    xSTARSHIP
    ElfCitadel
    swelo
    ANNEBOLEYN
    xMissMarije
    NovemberRain
    jessieXJ
    FUZZYBEAR

    Wachtlijst:
    Clare
    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:34 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Het tweede plaatje mag je later veranderen, maar dan zou ik wel een heel nieuwe cover moeten maken.


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.

    Oh, ik vind m mooi, maar zou het eerste plaatjes misschien wat duidelijker kunnen?
    Maar heel erg bedankt :)
    Maar dat 2de plaatje laat ik gewoon zo :)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 11:52 ]


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)
    Oh, ik vind m mooi, maar zou het eerste plaatjes misschien wat duidelijker kunnen?
    Maar heel erg bedankt :)
    Maar dat 2de plaatje laat ik gewoon zo :)


    Zo beter?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Secrett schreef:
    Tekst: A Fight Against The Love • Harry Styles
    Foto's:
    1) Een meisje met bruin haar en het liefst met een camera, bijvoorbeeld klik of klik, je mag ook een andere zoeken (:
    2) Harry Styles, kun je zelf een foto zoeken?
    Lettertype: kijk zelf maar jij vindt passen
    Sfeer: romantisch
    Kleur/zwartwit: kleur
    Extra informatie: Alvast bedankt (:


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Hij is echt geweldig! Dankjewel! :D


    Perpetual ~ continuing or enduring forever; everlasting.

    Yuliette schreef:
    (...)


    Zo beter?

    Hmm, sorry, dat ik een beetje veeleisend ben :$(hmm mis niet het goede woord)
    Maar zou je mi een stukje van de foto weg kunnen knippen, zodat de linkerkant van de rechterfoto weg is en je de achtergond beter ziet. Want het gaat om degene helemaal rechts....
    Maar verder is ie goed :)Dank je.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)
    Hmm, sorry, dat ik een beetje veeleisend ben :$(hmm mis niet het goede woord)
    Maar zou je mi een stukje van de foto weg kunnen knippen, zodat de linkerkant van de rechterfoto weg is en je de achtergond beter ziet. Want het gaat om degene helemaal rechts....
    Maar verder is ie goed :)Dank je.

    Haha geeft niet hoor!


    Bedoel je zo?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    Ow ik vind het zo mooi!!, maar zou er mischien een ander plaatje van de wereld achter kunnen? :$:$ ik weet dat ik deze wou maar nu past hij niet zo bij het geheel.

    Je hebt hier trouwens wel echt talent voor :)

    MELISSAx1D schreef:
    (...)

    Ow ik vind het zo mooi!!, maar zou er mischien een ander plaatje van de wereld achter kunnen? :$:$ ik weet dat ik deze wou maar nu past hij niet zo bij het geheel.

    Je hebt hier trouwens wel echt talent voor :)

    Dankje :)


    Hoe vind je hem zo?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Dankje :)


    Hoe vind je hem zo?


    helemaal GE-WEL-DIG !! super bedankt!! :D

    Tekst: De titel; Nergens. En; Een onbekende wereld
    Foto's: Ehm, ik kan niet de juiste foto's vinden, en je zij dat je ook zelf de foto's wou zoeken^.^ Ik zoek een beetje een cover net als de Dromengids. Alleen mag er nog een meisje bij met rood haar waarvan je het gezicht niet kan zien? En een foto van Niall Horan, als hij huilt of een gitaar vast heeft:3 welke het beste past.
    Lettertypte Een beetje ouderwets en sierlijk
    Sfeer: Avonduur & liefde
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie:
    Het verhaal is gebaseerd op het boek Nergens. Ik weet niet of je het kent, maar het is een onbekend land van als je problemen uitzichtloos is, maar je toch nog hoop hebt.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:01 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik ga zo weer even een cover aanvragen. Ik moet enkel even een goede titel bedenken D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Yuliette schreef:
    Haha geeft niet hoor!


    Bedoel je zo?

    Als degene rechts nog iets duidelijker zou kunnen is ie echt geweldig! :)


    Stenenlikker

    Titel gevonden (:
    Nog een vraagje: kun je ook een banner maken van wat ik nu aanvraag? Dat hij wat langwerpiger is?

    Tekst: Ignis et terra
    Foto's:
    Achtergrond: 1 of 2
    of 3
    Foto 1: 1 of 2
    Foto 2: 1 of 2
    Foto 3:


    Lettertype: Ignis graag vurig, krullend, pittig. Terra juist stevig alsof het niet verplaatst kan worden.
    Sfeer: Romantisch en mysterieus. Alsof de plaatjes een groot geheim verbergen.
    Kleur/zwartwit: Graag een in kleur én een in zwartwit, zodat ik kan kiezen.
    Extra informatie: Banner? Kijk bij de foto's maar welke combinatie's het beste uitkomen. En heb plezier in het maken hiervan.

    Ik vind het trouwens wel geniaal dat je de cover voor mijn verhaal Ululate de lupus als voorbeeld hebt gebruikt x'D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:44 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    IIlumination schreef:
    wil je voor mijn een cover maken met grijze en gekleurde plaatje. Liefst een met een meisje dat triest is en iets met het heelal ofzo? en deze tekst:“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ewijn schreef:
    (...)
    Als degene rechts nog iets duidelijker zou kunnen is ie echt geweldig! :)


    Duidelijker kan het plaatje nu niet meer hoor;) Dus ik hoop dat hij zo goed is.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk