• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Ik vind het niet erg om zelf plaatjes te zoeken, maar geef dan duidelijk aan waar ik naar moet zoeken!

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:
    Frodo
    Rider
    Katl1
    Huntelaar
    Crocker
    BlueRiver
    glims
    Daylight 1 2
    Jieber
    Lilium
    Eenhoornpoep
    Knife
    Obscura
    Petrificus
    Lunaaaaa
    Cuore
    xShadowGirlx
    Obscura
    Lunaaaaa
    swelo
    PercyWood
    Mockingjays
    Demi1309
    Knife
    xShadowGirlx
    Vampires
    swelo
    Jieber
    DamonSBitch
    lovegs4ever
    Kaboeki
    Secrett
    aquafresh
    Biebsels
    PainEnds
    CrissColfer
    Crocker
    HalStyler
    Courteous
    Amentia
    likeAgeneral
    DamonSBitch
    Vampires
    Courteous
    MELISSAx1D
    Ewijn
    Lunaaaaa
    Secrett
    IIlumination
    Clonmel
    ElfCitadel
    Demi1309
    Styx
    xSTARSHIP
    ElfCitadel
    swelo
    ANNEBOLEYN
    xMissMarije
    NovemberRain
    jessieXJ
    FUZZYBEAR

    Wachtlijst:
    Clare
    Carmenta
    justforfun1D
    MissNoek

    [ bericht aangepast op 30 sep 2012 - 11:34 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Eén vraagje; wanneer denk je mijn cover ongeveer af te hebben? Want dan weet ik dat ik dan sowieso even hier moet kijken en dan kan ik daarop inspelen met een zo groot mogelijke voorraad opbouwen.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Eén vraagje; wanneer denk je mijn cover ongeveer af te hebben? Want dan weet ik dat ik dan sowieso even hier moet kijken en dan kan ik daarop inspelen met een zo groot mogelijke voorraad opbouwen.

    Ik hoop hem morgen avond af te hebben. En ik waarschuw altijd via een bericht in het gastenboek als ik een cover af heb zodat je niet de hele tijd moet kijken of de cover al klaar is(bloos)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    (...)
    Ik hoop hem morgen avond af te hebben. En ik waarschuw altijd via een bericht in het gastenboek als ik een cover af heb zodat je niet de hele tijd moet kijken of de cover al klaar is(bloos)

    Is goed. Maar dan wist ik het gewoon (:
    En dank je wel.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Clonmel schreef:
    Tekst: De titel; Nergens. En; Een onbekende wereld
    Foto's: Ehm, ik kan niet de juiste foto's vinden, en je zij dat je ook zelf de foto's wou zoeken^.^ Ik zoek een beetje een cover net als de Dromengids. Alleen mag er nog een meisje bij met rood haar waarvan je het gezicht niet kan zien? En een foto van Niall Horan, als hij huilt of een gitaar vast heeft:3 welke het beste past.
    Lettertypte Een beetje ouderwets en sierlijk
    Sfeer: Avonduur & liefde
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie:
    Het verhaal is gebaseerd op het boek Nergens. Ik weet niet of je het kent, maar het is een onbekend land van als je problemen uitzichtloos is, maar je toch nog hoop hebt.


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Hij is heel mooi!! Alleen zou de tekst iets duidelijker mogen?? \voor de rest is hij super!!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."





    Deze als achtergrond:



    Titel hoeft niet
    Sfeer: Romantisch en stiekem achtig iets. Verboden liefde
    Omschrijving story verboden liefde

    Kan je hier iets mee? x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clonmel schreef:
    Hij is heel mooi!! Alleen zou de tekst iets duidelijker mogen?? \voor de rest is hij super!!


    Hoe vindt je de tekst zo?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Zo is ie prefect dankje!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    ElfCitadel schreef:
    Titel gevonden (:
    Nog een vraagje: kun je ook een banner maken van wat ik nu aanvraag? Dat hij wat langwerpiger is?

    Tekst: Ignis et terra
    Foto's:
    Achtergrond: 1 of 2
    of 3
    Foto 1: 1 of 2
    Foto 2: 1 of 2
    Foto 3:


    Lettertype: Ignis graag vurig, krullend, pittig. Terra juist stevig alsof het niet verplaatst kan worden.
    Sfeer: Romantisch en mysterieus. Alsof de plaatjes een groot geheim verbergen.
    Kleur/zwartwit: Graag een in kleur én een in zwartwit, zodat ik kan kiezen.
    Extra informatie: Banner? Kijk bij de foto's maar welke combinatie's het beste uitkomen. En heb plezier in het maken hiervan.

    Ik vind het trouwens wel geniaal dat je de cover voor mijn verhaal Ululate de lupus als voorbeeld hebt
    gebruikt x'D

    Haha ja mooie plaatjes had die cover. Schrijf je het verhaal nog? Ik ben er eigenlijk wel nieuwschierig naar.
    Z/W:


    Kleur:


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tekst: We are the others
    En daaronder iets kleiner; The Elements Academy
    Foto's:









    Mythic creature: Vampier
    Lettertype: Iets magisch, bloederigs, iets wat erbij past.
    Sfeer: Magisch, Mythisch, Gevaarlijk, Avontuurlijk
    Kleur/zwartwit: Zou je ze allebei kunnen doen?
    Extra informatie: Geen username erbij.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Yuliette schreef:
    (...)


    Duidelijker kan het plaatje nu niet meer hoor;) Dus ik hoop dat hij zo goed is.

    Jep hij is goed zo :)
    Dank je weeel :)


    Stenenlikker

    Yuliette schreef:
    (...)
    Haha ja mooie plaatjes had die cover. Schrijf je het verhaal nog? Ik ben er eigenlijk wel nieuwschierig naar.
    Z/W:


    Kleur:


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.

    Zou je er ook één kunnen maken met de andere foto die bij foto 1 stond? En dan meer als cover? Verder vind ik ze super, ik ga voor de zwartwitte (:
    Ja, ik ben er nog mee bezig, ik moet alleen nog even bedenken hoe ik goed ga beginnen. (Ululate de lupus neem ik aan)
    Oh, en zit hierboven eigenlijk wel het plaatje met vuur erin? Foto 2? Want het is echt belangrijk dat de natuur erin voorkomt en dat vuur in de cover/banner voorkomt.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 21:38 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Klikhier om te zien of je cover goed gebruikt word(A)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Demi1309 schreef:





    Deze als achtergrond:



    Titel hoeft niet
    Sfeer: Romantisch en stiekem achtig iets. Verboden liefde
    Omschrijving story verboden liefde

    Kan je hier iets mee? x


    Er kunnen nog dingen worden veranderd en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Styx schreef:
    Tekst: We are the others
    En daaronder iets kleiner; The Elements Academy
    Foto's:









    Mythic creature: Vampier
    Lettertype: Iets magisch, bloederigs, iets wat erbij past.
    Sfeer: Magisch, Mythisch, Gevaarlijk, Avontuurlijk
    Kleur/zwartwit: Zou je ze allebei kunnen doen?
    Extra informatie: Geen username erbij.

    Kleur:


    Z/W:


    Ik heb ook twee verschillende lettertypes gebruikt zodat je daar ook tussen kan kiezen.
    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk