• Hi,
    Ik maak al een tijdje covers, voor mezelf vooral, maar heb nu toch wel zin om wat covers voor anderen te maken. Ik verveel me namelijk nogal. c:

    Als je een cover wilt zou ik graag willen dat je dit lijstje invult:
    Titel:
    Eventuele andere tekst:
    Sfeer:
    Afbeeldingen*:
    Eventuele naam/username:
    Eventuele korte uitleg over je story:
    Eventuele andere eisen**:


    *Het liefst heb ik dat je minimaal één afbeelding zelf opzoekt, maar dat hoeft niet. Het zou wel fijn zijn als je een korte beschrijving zou kunnen geven van wat voor soort afbeelding je graag zou willen hebben, dat maakt het zoeken wat makkelijker.

    **Zoals lettertype, kleuren, grootte, etc. Maar ook alle andere informatie die je nog wilt geven.


    Hier een paar voorbeeldjes:




    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    katl1 versie 1, versie 2
    Crocker
    De rest staat in het topic, want ik ben lui c:

    Dit zijn trouwens wel de beste die ik tot nu toe gemaakt heb en de recentste, soms komt een cover wat minder uit, maar ik doe mijn best om het zo mooi mogelijk te maken.

    Nog een paar mededelingen:
    • Mensen die zelf hun plaatjes hebben opgezocht zullen eerder hun cover krijgen, omdat deze minder werk zijn. Wel probeer ik zo veel mogelijk in volgorde te werken.
    • Sommige covers zijn moeilijker om te maken dan anderen, deze zullen ook meer tijd in beslag nemen en daarom ook later af zijn.
    • Je hoeft de cover niet te gebruiken, maar ik zou het wel fijn vinden als je het op tijd meldt als je al een andere cover hebt, dan kan ik voor iemand anders beginnen.
    • Ik ben een mens met een sociaal leven, ik ben geen robot.

    Nou, dat is denk ik wel genoeg. Dus, iemand geïnteresseerd?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:41 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Crocker schreef:
    Hoe maak jij eigenlijk die prachtige covers? Mij lukt het maar niet..


    Ik gebruik PhotoFiltre Studio, meestal gebruik ik een texture als basislaag en dan ga ik een beetje proberen met de plaatjes en effecten etc. Het is bij mij meer een kwestie van veel proberen dan dat ik echt een bepaalde manier heb c:
    Maar het is vooral heel veel oefenen :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    De eerste van de voorbeelden heb ik trouwens nog nergens voor gebruikt, dus als iemand die graag zou willen hebben moet je het maar zeggen.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    *Effecten, een beetje old-looking.
    *In sierlijke letters, Just like the others.
    *Dit plaatje deze of ipv. de 2e Deze
    *vragen graag via dit forum of pb.

    x veel suc6 en alvast bedankt!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Erudite schreef:
    (...)

    Is dit meer wat je wilt?


    http://i217.photobucket.com/albums/cc261/XisjeX/Meerdaneendierversie2.png


    BEDANKT!!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Omg, me likes your covers. :9~

    Titel: Carcer, prison
    Eventuele andere tekst: /
    Sfeer: Avontuurlijk, spannend, donker
    Afbeeldingen: deze, deze (maar dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en zou je ook nog een foto met een slot & sleutel willen zoeken? Geen hartjes slot.
    Eventuele naam/username: /
    Eventuele korte uitleg over je story:

    deel 2

    Nog altijd is Kaz niet verslagen. Hij manipuleert de inwoners van Achlys en zorgt ervoor dat ze aan zijn kant gaan staan. Ahn wil ze duidelijk maken dat ze hem niet mogen vertrouwen, maar dat zou een levensgevaarlijke missie betekenen. De soldaten van Kaz staan overal op de uitkijk, en ze vermoorden Ahn maar al te graag. Als Ahn een poging doet word ze gevangen genomen, en daar komt ze iemand tegen die haar misschien wel kan helpen. Maar is hij te vertrouwen?

    Eventuele andere eisen: Wil je een pb sturen als je hem klaar hebt of als je nog vragen hebt? c: Lettertype etc maakt niet zoveel uit. xSucces!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:20 ]

    Survive schreef:
    Omg, me likes your covers. :9~

    Titel: Carcer, prison
    Eventuele andere tekst: /
    Sfeer: Avontuurlijk, spannend, donker
    Afbeeldingen: deze, deze (maar dan het liefst zonder de bomen, dus alleen de lantaarn met misschien een beetje grond), en zou je ook nog een foto met een slot & sleutel willen zoeken? Geen hartjes slot.
    Eventuele naam/username: /
    Eventuele korte uitleg over je story:
    (...)
    Eventuele andere eisen: Wil je een pb sturen als je hem klaar hebt of als je nog vragen hebt? c: Lettertype etc maakt niet zoveel uit. xSucces!


    Ik heb een versie met slot en sleutel:



    En een zonder:



    Ik vind hem zelf niet zo geweldig geworden, dus als je hem anders wilt moet je het maar zeggen c;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Solera schreef:
    *Effecten, een beetje old-looking.
    *In sierlijke letters, Just like the others.
    *Dit plaatje deze of ipv. de 2e Deze
    *vragen graag via dit forum of pb.

    x veel suc6 en alvast bedankt!


    Vind je zoiets leuk?



    Ik had een gevecht met het haar, maar het is gelukt c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik heb een versie met slot en sleutel:



    En een zonder:



    Ik vind hem zelf niet zo geweldig geworden, dus als je hem anders wilt moet je het maar zeggen c;


    Ik vind ze wel leuk, maar ik zat zelf meer iets te denken aan iets donkers. Dus misschien kan je dat nog een beetje toepassen? c:
    & Staat het in een boek of zo? Kan je ook laten zien hoe het eruit ziet zonder boek?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 15:25 ]

    Survive schreef:
    (...)

    Ik vind ze wel leuk, maar ik zat zelf meer iets te denken aan iets donkers. Dus misschien kan je dat nog een beetje toepassen? c:
    & Staat het in een boek of zo? Kan je ook laten zien hoe het eruit ziet zonder boek?


    Natuurlijk c:




    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Natuurlijk c:





    Thanks! Ik zal je een berichtje sturen als ik hem gebruik! (De story komt pas veel later echt online te staan, maar goed.)

    Survive schreef:
    (...)

    Thanks! Ik zal je een berichtje sturen als ik hem gebruik! (De story komt pas veel later echt online te staan, maar goed.)


    Oké, is goed ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    De eerste van de voorbeelden heb ik trouwens nog nergens voor gebruikt, dus als iemand die graag zou willen hebben moet je het maar zeggen.


    Bedoel je deze? Want die vind ik echt heeel mooi. :9~
    & Zo ja, kan je die nog een beetje aanpassen? c:

    Erudite schreef:
    (...)

    Ik gebruik PhotoFiltre Studio, meestal gebruik ik een texture als basislaag en dan ga ik een beetje proberen met de plaatjes en effecten etc. Het is bij mij meer een kwestie van veel proberen dan dat ik echt een bepaalde manier heb c:
    Maar het is vooral heel veel oefenen :Y)

    Textures zijn helden _O_
    Je maakt mooie covers btw!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Survive schreef:
    (...)

    Bedoel je deze? Want die vind ik echt heeel mooi. :9~
    & Zo ja, kan je die nog een beetje aanpassen? c:


    Nee sorry, ik bedoelde deze


    Deze is voor een privé project, I'm sorry.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Luhan schreef:
    (...)
    Textures zijn helden _O_
    Je maakt mooie covers btw!


    Inderdaad c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.