• Hi,
    Ik maak al een tijdje covers, voor mezelf vooral, maar heb nu toch wel zin om wat covers voor anderen te maken. Ik verveel me namelijk nogal. c:

    Als je een cover wilt zou ik graag willen dat je dit lijstje invult:
    Titel:
    Eventuele andere tekst:
    Sfeer:
    Afbeeldingen*:
    Eventuele naam/username:
    Eventuele korte uitleg over je story:
    Eventuele andere eisen**:


    *Het liefst heb ik dat je minimaal één afbeelding zelf opzoekt, maar dat hoeft niet. Het zou wel fijn zijn als je een korte beschrijving zou kunnen geven van wat voor soort afbeelding je graag zou willen hebben, dat maakt het zoeken wat makkelijker.

    **Zoals lettertype, kleuren, grootte, etc. Maar ook alle andere informatie die je nog wilt geven.


    Hier een paar voorbeeldjes:




    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    katl1 versie 1, versie 2
    Crocker
    De rest staat in het topic, want ik ben lui c:

    Dit zijn trouwens wel de beste die ik tot nu toe gemaakt heb en de recentste, soms komt een cover wat minder uit, maar ik doe mijn best om het zo mooi mogelijk te maken.

    Nog een paar mededelingen:
    • Mensen die zelf hun plaatjes hebben opgezocht zullen eerder hun cover krijgen, omdat deze minder werk zijn. Wel probeer ik zo veel mogelijk in volgorde te werken.
    • Sommige covers zijn moeilijker om te maken dan anderen, deze zullen ook meer tijd in beslag nemen en daarom ook later af zijn.
    • Je hoeft de cover niet te gebruiken, maar ik zou het wel fijn vinden als je het op tijd meldt als je al een andere cover hebt, dan kan ik voor iemand anders beginnen.
    • Ik ben een mens met een sociaal leven, ik ben geen robot.

    Nou, dat is denk ik wel genoeg. Dus, iemand geïnteresseerd?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:41 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.


    deze wil ik graag op de achtergrond




    het liefst alleen het gezicht.



    en de titel is Friends don´t let you fall

    ik wil de gezichten het liefst niet te dicht bij elkaar en de titel ergens in het midden.

    Xx alvast bedankt!


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:16 ]


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    birdinthesky schreef:
    ........
    en de titel is Friends don´t let you fall

    ik wil de gezichten het liefst niet te dicht bij elkaar en de titel ergens in het midden.

    Xx alvast bedankt!


    Zoiets?


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Zoiets?



    ja perfect, alleen zouden de letters op een of andere manier iets duidelijker kunnen en harry's gezicht wat meer duidelijk, de linkerkant begrijp je?

    echt super bedankt!


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    birdinthesky schreef:
    (...)

    ja perfect, alleen zouden de letters op een of andere manier iets duidelijker kunnen en harry's gezicht wat meer duidelijk, de linkerkant begrijp je?

    echt super bedankt!


    Zo? c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    ja , geweldig!

    thanks!


    Never apologize for what you feel, it's saying sorry for being real.

    Als je eens wil kijken hier? (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Als je eens wil kijken hier? (;


    Sorry, ik ben niet zo goed met gifs c;


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben niet zo goed met gifs c;


    Maakt niet uit (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Titel:I will wait for you, but you would never come back into my life.

    Eventuele andere tekst:When you look at me from a little distance,
    you'll see a very happy smiling girl.
    But if you come a little closer,
    and look a little better,
    you'll see two sad eyes and a fake smile..


    Afbeeldingen*:



    Eventuele naam/username: Sunshinegirl

    Eventuele korte uitleg over je story: een meisje verliest haar vader aan kanker en komt daardoor in de problemen met haar zelf, ze komt in een kliniek terecht waar ze een leuke jongen ontmoet.

    Eventuele andere eisen: ik wil het extra stukje tekst het liefst klein in een hoekje maar dat het wel goed zichtbaar is, de foto van doutzen in het midden en de rest mag je zelf bepalen


    xxx


    Be yourself, then you reach the most!

    PS: kan deze op de achtergrond?



    alvast bedankt x


    Be yourself, then you reach the most!

    Titel: Bloed, zweet en tranen.
    Eventuele andere tekst: -
    Sfeer: Triest, verdrietig
    Afbeeldingen*:




    Eventuele naam/username: Rebirthing
    Eventuele korte uitleg over je story: [naam] ziet het allemaal niet meer zitten. Ze heeft een moeilijk leven: ze wordt gepest, ook door haar crush, haar vrienden groep valt uit elkaar en haar ouders staan op het punt om te scheiden. Ze maakt plannen om zelfmoord te plegen, maar zal ze die ook daadwerkelijk uitvoeren?
    Eventuele andere eisen**: Het liefst het plaatje met de gemene meisjes in het midden, de verdrietige ogen van het tweede meisje moeten goed te zien zijn en het meisje dat ontsnapt mag wel een beetje op de achtergrond.


    26 - 02 - '16

    Titel: Long Road Home
    Eventuele andere tekst:
    Sfeer: Duister
    Afbeeldingen*:Uit deze pagine een van het bos en een van die boeken maakt niet uit welke van de twee bij beide. En bij dat plaatje met ja die soort toverstok als het kan alleen die arm en het licht dat uit de stok komt.
    Eventuele naam/username:/
    Eventuele korte uitleg over je story:/
    Eventuele andere eisen**: De titel het liefste wel leesbaar maar niet zo heel opvallend in een beetje een krullerig lettertype.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik begin morgen met de bovenstaande drie.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Vind je zoiets leuk?



    Ik had een gevecht met het haar, maar het is gelukt c:


    Hij is leuk! dankjee


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore