• Hi,
    Ik maak al een tijdje covers, voor mezelf vooral, maar heb nu toch wel zin om wat covers voor anderen te maken. Ik verveel me namelijk nogal. c:

    Als je een cover wilt zou ik graag willen dat je dit lijstje invult:
    Titel:
    Eventuele andere tekst:
    Sfeer:
    Afbeeldingen*:
    Eventuele naam/username:
    Eventuele korte uitleg over je story:
    Eventuele andere eisen**:


    *Het liefst heb ik dat je minimaal één afbeelding zelf opzoekt, maar dat hoeft niet. Het zou wel fijn zijn als je een korte beschrijving zou kunnen geven van wat voor soort afbeelding je graag zou willen hebben, dat maakt het zoeken wat makkelijker.

    **Zoals lettertype, kleuren, grootte, etc. Maar ook alle andere informatie die je nog wilt geven.


    Hier een paar voorbeeldjes:




    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    Voorbeeld.
    katl1 versie 1, versie 2
    Crocker
    De rest staat in het topic, want ik ben lui c:

    Dit zijn trouwens wel de beste die ik tot nu toe gemaakt heb en de recentste, soms komt een cover wat minder uit, maar ik doe mijn best om het zo mooi mogelijk te maken.

    Nog een paar mededelingen:
    • Mensen die zelf hun plaatjes hebben opgezocht zullen eerder hun cover krijgen, omdat deze minder werk zijn. Wel probeer ik zo veel mogelijk in volgorde te werken.
    • Sommige covers zijn moeilijker om te maken dan anderen, deze zullen ook meer tijd in beslag nemen en daarom ook later af zijn.
    • Je hoeft de cover niet te gebruiken, maar ik zou het wel fijn vinden als je het op tijd meldt als je al een andere cover hebt, dan kan ik voor iemand anders beginnen.
    • Ik ben een mens met een sociaal leven, ik ben geen robot.

    Nou, dat is denk ik wel genoeg. Dus, iemand geïnteresseerd?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 11:41 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    T0RRES schreef:
    Oh. Mijn. God. Dit is écht schitterend. Zo verschrikkelijk bedankt <3


    Bedankt, ik hoop dat je er wat aan hebt c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Is dit iets? Alles kan nog veranderd worden.



    Hmmm, zal het lettertype van de titel misschien iets anders kunnen? Iets dikker?


    I'm a fighter, let me go.

    STwilight schreef:
    (...)

    Hmmm, zal het lettertype van de titel misschien iets anders kunnen? Iets dikker?

    Ja hoor c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    STwilight schreef:
    (...)

    Hmmm, zal het lettertype van de titel misschien iets anders kunnen? Iets dikker?


    Like this? c:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Erudite schreef:
    (...)

    Like this? c:


    Yesss, thank you!


    I'm a fighter, let me go.

    Titel: Kattenogen
    Beschrijving van de story etc. Isis is een meisje dat helemaal geobsedeerd is door katten. Het zijn haar lievelingsdieren en ze beïnvloeden haar hele leven. Zelf heeft ze er ook drie. Bob, Maya en Sue. Ze is helemaal gek op hen en is eigenlijk benieuwd naar waar de katten over praten tegen elkaar, of ze überhaupt wel kunnen praten. Op een dag komt deze droom daadwerkelijk uit. Ze moet het echter geheim houden, ondanks haar grote enthousiasme. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren?
    Username Rebirthing
    Afbeeldingen:


    Een beschrijving van de sfeer Mysterieus, vooral de kat moet mysterieus uitkomen.


    26 - 02 - '16