• National Novel Writing Month gaat weer beginnen op 1 augustus!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Morbid (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    MrWolowitz (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - The stranger in my head
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bane (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - Dead end


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en vooruitgang neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    @ Austen: als je de eerste cover neemt moet je wel oppassen met de titel want die zie je niet zo goed (: maar hij is wel heel mooi

    @Morbid: Jouw cover is ook echt prachtig ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké, ik heb een aantal covers gemaakt voor Phase Zero. Ik vroeg me af welke jullie het mooist vinden :3 Er komen nog twee aan trouwens, meer kan er niet in het bericht.




    And now we're counting down to Phase Zero.



    De laatste hiervan had ik eerder al gemaakt.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind persoonlijk dat ze allemaal een andere sfeer uitbeelden, wat is het verhaal achter Phase Zero? dan kan ik beter oordelen. Ik vind het wel niet mooi dat de twee woorden door elkaar staan.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik vind persoonlijk dat ze allemaal een andere sfeer uitbeelden, wat is het verhaal achter Phase Zero? dan kan ik beter oordelen. Ik vind het wel niet mooi dat de twee woorden door elkaar staan.


    Exactly (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Klopt - dat het andere sferen zijn -, ik probeerde gewoon wat uit met bepaalde scenes en beelden die ik in mijn hoofd heb voor het verhaal. Ik weet nog niet precies wat ik ermee wil doen. Vandaar (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Vivaldi schreef:
    Klopt - dat het andere sferen zijn -, ik probeerde gewoon wat uit met bepaalde scenes en beelden die ik in mijn hoofd heb voor het verhaal. Ik weet nog niet precies wat ik ermee wil doen. Vandaar (:

    Ik vind de derde persoonlijk het mooist.


    Ex astris, sciencia

    Irritant, ik ben tot 16 augustus sowieso niet thuis. D: In november doe ik wel zeker mee, nu gaat het gewoon niet lukken.

    @ Vivaldi: Ik vind de derde ook het mooist. (:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:53 ]

    @ Vivaldi, ik vind 3 en 4 erg mooi!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik vind de eerste of de vierde het mooist (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind 1 en 4 het mooiste. Mind telling us what the story is about? I'm interested. c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    -

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:46 ]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ja, ik ga dus The stranger in my head nemen. :'D Bedankt!


    Your make-up is terrible

    ik kan weer eens niet kiezen..







    Welke van deze 3 vinden jullie het mooist? (A)


    Don't be like the rest of them, darling

    De eerste (krul)


    And now we're counting down to Phase Zero.