• National Novel Writing Month gaat weer beginnen op 1 augustus!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Morbid (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    MrWolowitz (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - The stranger in my head
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bane (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - Dead end


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en vooruitgang neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Bane schreef:
    Ziet er echt super leuk uit. Count me in ^^
    Mijn username is Nolanverse en ik schrijf aan "The Headquarters" (:


    Done! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morbid schreef:
    De titel is "The last bolt hole." geworden n.n

    Wat vinden jullie van de cover trouwens?

    @Frodo Well, ik hou nogal van duistere fantasy verhalen.



    Gaaf!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kunnen jullie me even helpen kiezen? Ik heb twee covers, maar kan niet besluiten welke ik moet nemen.[: Welke zouden jullie nemen?


    of


    comfort in c h a o s

    De eerste vind ik het mooist ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    De eerste vind ik het mooist ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oké, beiden bedankt! [:


    comfort in c h a o s

    Ik doe ook mee ;)
    Mijn username is adoratax en ik heb nog totaal geen idee hoe mijn verhaal gaat heten :$

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:23 ]


    First things first, but not necessarily in that order

    Lovelydemon schreef:
    Ik doe ook mee ;)
    Mijn username is adoratax en ik heb nog totaal geen idee hoe mijn verhaal gaat heten :$


    Ik heb je erbij gezet! Laat het maar weten wanneer je weet hoe je verhaal weet. (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    De eerste is inderdaad het mooiste, of dat vind ik toch. (bloos)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb bij de vorige Camp NaNoWriMo meegedaan.. Dat was vorige maand. Dus ik ga er nu niet weer met meedoen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik heb je erbij gezet! Laat het maar weten wanneer je weet hoe je verhaal weet. (:


    Ik denk dat ik het 'dead end' ga noemen, maar dat kan altijd nog veranderen...
    Ik verander vaak van titel, maar zet er voor nu maar dead end neer (;


    First things first, but not necessarily in that order

    Ik zit te twijfelen tussen twee vage ideeën.
    De ene heb ik een titel voor: The stranger in my head. Over een meisje dat stemmen hoort. De andere is meer fantasy en gaat over gevallen engelen en demonen, maar wat heb ik nog niet precies uitgewerkt. Moeilijk...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen twee vage ideeën.
    De ene heb ik een titel voor: The stranger in my head. Over een meisje dat stemmen hoort. De andere is meer fantasy en gaat over gevallen engelen en demonen, maar wat heb ik nog niet precies uitgewerkt. Moeilijk...


    Ik zou de eerst doen :3


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen twee vage ideeën.
    De ene heb ik een titel voor: The stranger in my head. Over een meisje dat stemmen hoort. De andere is meer fantasy en gaat over gevallen engelen en demonen, maar wat heb ik nog niet precies uitgewerkt. Moeilijk...


    Het eerste lijkt me erg mooi om te doen. En als je het verhaal al klaar hebt voordat je de 50K hebt gehaald, kan je altijd nog aan het andere verhaal beginnen (:
    Zal ik het verhaal bij je naam zetten?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Assassin schreef:
    Ik zit te twijfelen tussen twee vage ideeën.
    De ene heb ik een titel voor: The stranger in my head. Over een meisje dat stemmen hoort. De andere is meer fantasy en gaat over gevallen engelen en demonen, maar wat heb ik nog niet precies uitgewerkt. Moeilijk...

    Ik vind het eerste wel leuk klinken.


    Ex astris, sciencia