• National Novel Writing Month gaat weer beginnen op 1 augustus!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Morbid (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    MrWolowitz (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - The stranger in my head
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bane (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - Dead end


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en vooruitgang neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Frodo schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk gewoon omdat je een idee wil hebben. Zoiets komt meestal spontaan, toch? (:


    Ik weet het niet. Meestal werkt het wel bij mij. Maar ik kan altijd beter in opdracht schrijven haha, als iemand vertelt waarover zuig ik een heel verhaal uit mijn duim.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het niet. Meestal werkt het wel bij mij. Maar ik kan altijd beter in opdracht schrijven haha, als iemand vertelt waarover zuig ik een heel verhaal uit mijn duim.


    Ik heb hetzelfde bij RPG's (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Misschien kan je een oud verhaal herschrijven of het idee opnieuw uitschrijven?


    comfort in c h a o s



    Ik heb net zo'n kalender gemaakt (krul)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:



    Ik heb net zo'n kalender gemaakt (krul)

    Awesome! (:


    comfort in c h a o s

    Ik ga er ook ééntje maken als ik tijd heb! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik ga er ook ééntje maken als ik tijd heb! ^^


    Het lijkt me héérlijk om het aantal woorden af kunnen strepen! Daarom zou ik er gewoon één maken!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Het lijkt me héérlijk om het aantal woorden af kunnen strepen! Daarom zou ik er gewoon één maken!


    Uhu ^^ heel raar, maar ik heb gewoon zin om naar Italië te vertrekken zodat ik urenlang kan schrijven.
    Normaal wil ik naar daar om te zwemmen, het weer, de mensen,..


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Uhu ^^ heel raar, maar ik heb gewoon zin om naar Italië te vertrekken zodat ik urenlang kan schrijven.
    Normaal wil ik naar daar om te zwemmen, het weer, de mensen,..


    Haha, ik ga drie dagen met vrienden naar London en weet nu al dat ik het raar ga vinden niet te kunnen schrijven dan hahah.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Heb een nieuwe Cabin en ik heb aangegeven met mensen van mijn eigen leeftijd zit ik bij een iemand van 14 en de rest is 50+ :8


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    @ Lilium: ik was je foto nog eens aan het bekijken, en helemaal links; is dat een kaart van Narnia of ben ik helemaal gek aan het worden?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bij mij stapt haast iedereen uit de cabin x)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Frodo schreef:
    @ Lilium: ik was je foto nog eens aan het bekijken, en helemaal links; is dat een kaart van Narnia of ben ik helemaal gek aan het worden?


    Nee klopt, maar het is niet mijn eigen foto hoor. Ik heb gewoon deze nagemaakt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:34 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:



    Ik heb net zo'n kalender gemaakt (krul)

    Oeh! Zo een ga ik ook ooit eens maken!


    Ex astris, sciencia

    Ik ben echt benieuwd of ik de 50.000 wel haal.


    26 - 02 - '16