• National Novel Writing Month gaat weer beginnen op 1 augustus!

    Het doel van NaNoWriMo is om in één maand 50.000 woorden te schrijven. Je krijgt peptalks gestuurd om het vol te houden en het is natuurlijk een hele leuke ervaring. Vooral als je de 50.000 haalt.


    En deze quizletters doen daar dit jaar aan mee (met het erna genoemde verhaal):

    Bronte (GreyWolfMoon) - William
    Austen(JanaAusten) - Anikita's laatste kans
    Lilium (LadyMoirae) - Kiss from a rose
    Frodo (Philyra) - Zomerhitte
    Morbid (Peyrac) - The last bolt hole
    Vivaldi (Swanroad) - Phase Zero
    BlueRiver (Aprodithe) -
    MrWolowitz (Taraluis) - Long road home
    Crocker (Rebirthing) - Kattenogen
    Assassin (Niksel) - The stranger in my head
    WillNotLearn (WillNotLearn) -
    Bane (Nolanverse) - The Headquarters
    Lovelydemon (Adoratax) - Dead end


    Doe jij ook mee? Meld het even dan zet ik je erbij. (Als je wil, vermeld ook je username op NaNoWriMo en de titel van je verhaal.)

    Hier kan je je aanmelden voor Camp NaNoWriMo!

    In dit topic kan je over Camp NaNoWriMo praten en elkaar tips geven etc. En misschien is het ook wel leuk om je verhaal en vooruitgang neer te zetten.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:49 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Crocker schreef:
    Ik ben echt benieuwd of ik de 50.000 wel haal.


    Ik ook... de ene dag heb ik zoiets van 'dat lukt me wel' maar de andere... zie ik het echt niet zitten :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ineens een veel beter idee voor een verhaal! Schrap bloed, zweet en tranen maar. Ik ga iets anders schrijven :3


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Ik heb ineens een veel beter idee voor een verhaal! Schrap bloed, zweet en tranen maar. Ik ga iets anders schrijven :3


    Okidokie, will do. Hoe heet het verhaal of weet je dat nog niet? Als je 't weet, laat je 't maar weten en ze ik het bij je naam (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Okidokie, will do. Hoe heet het verhaal of weet je dat nog niet? Als je 't weet, laat je 't maar weten en ze ik het bij je naam (:


    Ik zal het zo snel mogelijk laten weten ;D


    26 - 02 - '16

    Ik ben jaloers hahaha.
    Nou ik ben eindelijk onderweg naar een verhaallijn.


    Your make-up is terrible

    Ik zal het idee vast verklappen :3

    Het gaat over een meisje, [naam], die helemaal weg is van katten. Het beïnvloed bijna alles in haar leven en het liefst zou ze ook met katten communiceren. Op een dag gebeurd er een wonder. Ze hoort haar katten praten, niet alleen haar katten, ook die van de buren en uiteindelijk die van de hele buurt. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren? ...

    :3
    Wat vinden jullie ervan?
    Ik heb alleen nog een titel nodig :3


    26 - 02 - '16

    Sinds ik met Walsen langs de Seine nooit, maar dan ook nooit aan de 50.000 ga geraken, heb ik een beter idee n.n

    Schrap die eerste dus maar. Titel enzo, volgt nog.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    @ Crocker: komt dat idee van het kattentopic? ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    @ Crocker: komt dat idee van het kattentopic? ;D


    Nope. Het kwam zo in me op.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    (...)

    Nope. Het kwam zo in me op.


    Oh. Oké :'D
    Je kan misschien in je verhaal ook eens van POV veranderen, dat je een hoofdstuk door de ogen van een kat ziet... lijkt me echt awesome om te schrijven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Oh. Oké :'D
    Je kan misschien in je verhaal ook eens van POV veranderen, dat je een hoofdstuk door de ogen van een kat ziet... lijkt me echt awesome om te schrijven.


    Jep. Maar ik moet alleen nog een titel hebben.


    26 - 02 - '16

    Crocker schreef:
    Ik zal het idee vast verklappen :3

    Het gaat over een meisje, [naam], die helemaal weg is van katten. Het beïnvloed bijna alles in haar leven en het liefst zou ze ook met katten communiceren. Op een dag gebeurd er een wonder. Ze hoort haar katten praten, niet alleen haar katten, ook die van de buren en uiteindelijk die van de hele buurt. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren? ...

    :3
    Wat vinden jullie ervan?
    Ik heb alleen nog een titel nodig :3


    Vanuit een kat schrijven lijkt me ook echt supergaaf!
    Ik ben niet goed in titels, maar het zou wel leuk zijn zoiets als
    "It's a cat's world" of zo weet je wel (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morbid schreef:
    Sinds ik met Walsen langs de Seine nooit, maar dan ook nooit aan de 50.000 ga geraken, heb ik een beter idee n.n

    Schrap die eerste dus maar. Titel enzo, volgt nog.


    Okidokie (: Laat maar weten ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Assassin schreef:
    Ik ben jaloers hahaha.
    Nou ik ben eindelijk onderweg naar een verhaallijn.


    Super! Wat heb je bedacht? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Vanuit een kat schrijven lijkt me ook echt supergaaf!
    Ik ben niet goed in titels, maar het zou wel leuk zijn zoiets als
    "It's a cat's world" of zo weet je wel (:


    Ik dacht aan 'Trough cat's eyes'


    26 - 02 - '16