• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scarlett > Matthew.
    Ik voelde hoe hij me naar zich toe trok en eigenlijk wilde ik me los trekken, want zo voelde ik me al helemaal zwak. Toch deed ik dit niet en liet de geur van zijn shirt tot me doordringen toen ik mijn gezicht voorzichtig op zijn borstkas legde. "Het maakt wel uit Scarlett." Ik sluit mijn ogen en hoop dat alles een droom is, dat ik niet zo zwak ben als het lijkt. Het duurde een klein tijdje voordat ik mijn mond weer open durfde te doen, bang dat het breekbaar klonk. "Nee, want ik kan er toch niets meer aan doen.. ik kan de tijd niet terugdraaien en hopen dat alles beter wordt."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    "Nee, want ik kan er toch niets meer aan doen.. ik kan de tijd niet terugdraaien en hopen dat alles beter wordt." Haar haren hebben een heerlijke geur zelfs na die regen. 'Maar dat betekend niet dat het niet erg meer is Scarlett.' Mompel ik.

    Scarlett > Matthew.
    "Maar dat betekend niet dat het niet erg meer is Scarlett." Ik voelde zijn beide armen om me heen en hoe erg ik me ook terug wilde trekken, ik verborg mijn gezicht juist in zijn natte shirt en kroop wat dichter tegen hem aan. "I don't know what I should do.. I feel so.." Ik stopte mijn laatste zin en sloot mijn ogen alsof ik pijn had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    "I don't know what I should do.. I feel so.." Ik leg mijn kin op haar kruin en zucht. 'Er is niets dat je kunt doen Scarlett.' Mompel ik en aai afwezig door haar haren heen. Ik wist niet dat dit zou gebeuren.

    Cameron Jackson

    Ik glimlachte. 'Wil je wat hebben ? Eten, drinken?' vroeg ik toen bezorgd. Ik ging naast haar liggen en speelde wat met haar haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Scarlett > Matthew.
    "Er is niets dat je kunt doen Scarlett." Zijn hand aaide door mijn haren heen en een rilling ging over mijn ruggengraat. "Wat een zwak mens ben ik.. zwak, zwak.." herhaalde ik zachtjes en ik kroop bij hem op schoot. Mijn handen haakte zich in zijn shirt, bang dat hij op zou staan, mij op de grond zou gooien en ook weg zou lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    lluvia schreef:
    [Mijn Topics]


    †

    Matthew > Scarlett

    Het verbaast me als ze op mijn schoot klimt. Niet dat het echt erg is maar het verbaast me gewoon. Ik trek haar benen een beetje op zodat ze zijwaards op mijn schoot zit. 'Je bent niet zwak.' Fluister ik en laat mijn voorhoofd tegen haar slaap rusten.

    Scarlett > Matthew.
    Er trekken meerdere rillingen over mijn lichaam heen en ik vraag me af of ik dom bezig ben door op zijn schoot te gaan zitten. Als hij mijn benen een beetje optrekt, zodat ik zijwaarts op zijn schoot zit, kijk ik hem even aan in zijn ogen.
    "Je bent niet zwak." Hij laat zijn voorhoofd tegen mijn slaap rusten en ik pak zijn hand vast met mijn beide handen, waarna ik er zachtjes over heen wreef en tegen hem aan leunde. "Dat weet je niet, je kent me nauwelijks." Nog steeds vroeg ik me af waarom ik op zijn schoot ging zitten.

    (Dit is mijn tweede profiel trouwens. Niet dat je denkt wtf.)


    †

    [aaah vandaar]

    Matthew > Scarlett

    "Dat weet je niet, je kent me nauwelijks." Ik glimlach. 'Dat is waar ja, maar van wat nu van je zie ben je totaal niet zwak en ben je een sterk, zelfverzekerd meisje.' Antwoord ik.

    Scarlett > Matthew.
    "Dat is waar ja, maar van wat nu van je zie ben je totaal niet zwak en ben je een sterk, zelfverzekerd meisje." Ik voel gewoon dat hij een glimlach op zijn gezicht heeft, dat past bij de situatie.
    Ik sla mijn armen zacht om zijn middel heen en druk me nog wat dichter tegen hem aan, terwijl ik mijn tranen nog probeer te bedwingen. Zijn geur kwam mijn neus weer in en er kwam een flauw glimlachje op mijn lippen toen ik merkte dat ik hem lekker vond ruiken.
    Hierna duwde ik mij van hem af en ging voor hem staan, waarna ik hem uitdagend in de ogen keek en een verleidelijke blik op mijn rode lippen. "And you know that, how?"

    (We moeten echt wat langere posts schrijven..)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:35 ]


    †

    Matthew > Scarlett

    "And you know that, how?" Vraagt ze uitdagend, met een verleidelijke glimlach rond haar lippen. 'Oh een gokje. Gewoon door naar je gedrag en doen en laten te kijken. Of de manier dat je naar dingen kijkt en hoe je praat.' Leg ik uit en strijk een pluk haar achter haar oor. 'Je bent echt mooi weetje dat?' Het is eruit voor ik er erg in heb.

    [Met 'we' bedoel je mij ^^]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:48 ]

    Scarlett > Matthew.
    "Oh, een gokje. Gewoon door naar je gedrag en doen en laten te kijken. Of de manier dat je naar dingen kijkt en hoe je praat." Legt hij uit, waarna hij vlak voor me staat, aangezien ik was opgestaan, waarna hij een haarlok achter mijn oor doet.
    Op de een of andere manier denk ik dat hij me in de maling neemt, totdat hij de volgende woorden over zijn lippen laat.
    "Je bent echt mooi, weetje dat?" Ongeloofwaardig kijk ik hem aan en frons ik voor een milliseconde even. Meende hij dat nou serieus? Ik wist niet precies wat ik hierbij moest denken, echter hierna zette ik een verleidelijk glimlachje op mijn lippen en keek hem charmant aan.
    Ik zette mijn handen zacht laag tegen zijn middel en keek hem gewaagd terug, en terwijl ik hem langzaam naar achter duwde, liet ik hem weer op de bank zakken en ging ik op zijn schoot zitten. Dit keer met ieder een been aan weerszijde van zijn lichaam.
    "You're not bad yourself, either." Grijnsde ik, terwijl ik mijn gezicht, en daardoor mijn lippen, gevaarlijk dicht bij die van hem liet komen.


    (Hahaha! Nee, dat denk jij, ik had het écht over ons beide, want nu ben jij niet de enige die zo kort schrijft, right? Dus dan zou het een beetje laf van mij zijn om op jou de 'schuld te schuiven'.
    Ze is eigenlijk wel opgestaan van zijn schoot, dus vind je het erg dat ik heb geschreven dat hij ook op stond? Anders verander ik het wel. ^^)


    †

    Matthew > Scarlett

    Een beetje in de war en verbaast door haar reactie ga ik zitten. Scarlett neemt plaats op mijn schoot. Ik haal een hand door mijn haar en kijk haar afwachtend aan. 'Ik gok erop dat dat ook een compliment is? ' als ik sprak of als zij sprak kon ik de ademhaling zacht op mijn lippen voelen. Ik leg ter ondersteuning een hand op haar onder rug voor het geval ze zou vallen. 'Doe je dit bij alle jongens die je tegen komt?' Knipoog ik.

    [Haha oke, geeft niet joh ik was niet boos of iets in die richting ;3]

    Scarlett > Matthew.
    Ik grinnik om de reactie die hij geeft, omdat hij zijn hand door zijn haar haalt en me afwachtend aankijkt. Het lijkt wel alsof hij echt verbaasd is door hoe ik tegen hem doe.
    "Ik gok erop dat, dat ook een compliment is?" Ik voel de warme ademhaling van hem toen hij praatte, tegen mijn lippen aan slaan. Het voelt aangenaam.
    Hij legt een hand op mijn onder rug en er glijd een kleine grijns op mijn lippen, terwijl Opera er blijk baar genoeg van heeft en via mijn arm wegloopt en een eindje verderop op de bank gaat zitten.
    "Doe je dit bij alle jongens die je tegen komt?" Knipoogde hij en ik bewoog mijn handen langzaam over zijn borstkas naar boven, waarna ik deze in zijn nek legde. "Misschien.." Antwoordde ik mysterieus, en ik keek hem nog net zo uitdagend aan. "Zou je dat willen?"

    (Oh, oké dan, gehe. ^^)


    †