• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Evanna

    'Oké, nou ik voel me goed dus dan mag ik er uit.' Ik stapte zo uit bed dat ik Cameron niet per ongeluk zou schoppen of zo en keek of ik kon lopen. Dat ging prima. 'Ik leef weer.' zei ik opgewekt. 'Kom je Cameron? Weet niet waar we heen gaan, moet jij nog iets doen?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (Mijn post staat op de vorige pagina, voor 't geval je erover heen kijkt. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Ik lach en kus haar terug. Ik ben op dit moment blij mwt mijn sportiefe lichaamsbouw en spieren. Ik laat mijn handen over haar huid glijden en grijns als ze op mijn onderlip bijt.

    Eden Florence Morales
    'Jij houd niet echt van regen hea?' vraagt Finn met een lachje. 'Niet dat ik het wel leuk vind. De fakkels, als ze branden vinden ze het niet zo heel leuk,' voegt hij er aan toe 'Kan je misschien alsjeblieft je act laten zien? Ik wil het zo graag zien!'
    Ik denk even na en schud lichtjes mijn hoofd. 'Het is eigenlijk nogal lastig om te laten zien,' zeg ik aarzelend. 'En eh ja, daarvoor heb ik ook iemand nodig want als ik het bij jou doe heb je toch niet door wat het is'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Het is eigenlijk nogal lastig om te laten zien en eh ja, daarvoor heb ik ook iemand nodig want als ik het bij jou doe heb je toch niet door wat het is,' zei ze. Verward keek ik haar aan. Wat bedoelde ze?
    'Ik heb het dan niet door?' vroeg ik verward. Zo gemakkelijk ging ik het niet niet opgeven!
    'Laten we dan iemand zoeken! Of vertel het mij gewoon.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Ik heb het dan niet door?' vraagt Finn. 'Laten we dan iemand zoeken! Of vertel het mij gewoon'.
    Ik bijt even op mijn lip. 'Maar ik doe het eigenlijk liever niet,' mompel ik zacht. 'Maar als je het écht graag wilt zien dan doe ik het wel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (@morticia mijn post staat hier haha)

    Vincent Reese

    'Maar ik doe het eigenlijk liever niet, maar als je het écht graag wilt zien dan doe ik het wel,' zei ze en ik keek haar verward aan.
    'Je zegt net dat je het liever niet doet? Waarom ben je hier dan? Aldoor maar je act doen terwijl je het liever niet doet,' zei ik en krabde lichtjes aan mijn achterhoofd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scarlett > Matthew.
    Ik houd zijn handen vast en haal deze weer onder zijn shirt vandaan, waarna ik hem nog een paar kusjes op zijn lippen geef maar hem daarna grijnzend aankeek.
    "Meneer Matthew, eigenlijk kus je nu met een totale vreemde," Ik kon het niet laten kort te lachen en een grote grijns op mijn rood gestifte lippen te laten. "Doe je dat vaker? Want ik kan zeggen dat je veel talent hebt," Grinnik ik en druk nog een kusje op zijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    "Meneer Matthew, eigenlijk kus je nu met een totale vreemde, Doe je dat vaker? Want ik kan zeggen dat je veel talent hebt," Ik kijk naar haar rode lippen en vraag me af of haar lifstift af geeft. 'Normaal gesproken niet maar voor jou maak ik een uitzondering.' Ik kus haar zacht. 'En jij hebt anders ook aardig talent Miss Scarlett.' Fluister ik met een speelse lach. Opnieuw raken met lippen die van haar en bijt ik zacht op haar onderlip.

    Eden Florence Morales
    'Je zegt net dat je het liever niet doet? Waarom ben je hier dan? Aldoor maar je act doen terwijl je het liever niet doet,' vraagt hij verwart.
    'Het kan geen kwaad om het af en toe te doen maar ik doe het gewoon liever niet als het niet echt nodig is,' zucht ik en ik bijt even op mijn lip. 'Jij doet toch ook wel eens dingen die je niet wilt doen?'

    [regent het eigenlijk nog steeds a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Nee, het regent niet meer, Cheryyl. ;D Maar 't is wel al avond, just so you know.)

    Scarlett > Matthew.
    "Normaal gesproken niet, maar voor jou maak ik een uitzondering." Hij kuste me zachtjes, waardoor ik hem graag en gewillig terug kuste. "En jij hebt anders ook aardig talent Miss Scarlett." Fluisterde hij met een speelse lach en ik grinnikte. "Je kunt me nog wel wat bij leren." Fluisterde ik uitdagend-speels terug en opnieuw voelde ik zijn lippen op die van mij. Zacht beet hij op mijn onderlip, maar ik bewoog mijn handen weer onder zijn shirt en streelde met mijn tong over zijn lippen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Ik voel haar handen onder mijn shirt glijden en opnieuw gaan er tintelibgen door me heen. Haar tong streeld mijn lippen die ik gewillig open. Mijn hand ligt in haar nek waarmee ik haar tegen me aan hou. Met mijn andere hand streel ik weer haar been en geniet van dit vreemde maar prettige moment

    Vincent Reese

    'Het kan geen kwaad om het af en toe te doen maar ik doe het gewoon liever niet als het niet echt nodig is. Jij doet toch ook wel eens dingen die je niet wilt doen?' vroeg ze en ik haalde mijn schouders ietsjes op.
    'Ligt eraan hoe je het bekijkt,' zei ik zachtjes. 'Ik moet dingen die ik niet leuk vind aldoor doen. Lange leve ouders..' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd.
    'Enige leuke wat ik doe is dus dat met fakkels.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Ligt eraan hoe je het bekijkt,' zegt hij zacht. 'Ik moet dingen die ik niet leuk vind aldoor doen. Lange leve ouders... Enige leuke wat ik doe is dus dat met fakkels'.
    'Je moet je losmaken van je ouders,' zeg ik en ik doe een stap zijn kant op waardoor ik vlak voor hem kom te staan. 'Wil je echt weten wat mijn act is?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered