• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Scarlett > Matthew.
    Toen ik hem kuste, had ik eigenlijk niet verwacht dat hij ook maar terug zou kussen, dus was ik even lichtelijk verbaasd, echter veranderde dit al snel toen ik zijn armen om me heen voelde. Ik voelde dat ik wat dichter tegen hem aan kwam en ik liet mijn handen door zijn haren gaan, waarna deze hun weg vervolgde over zijn armen en borstkas. Speels beet ik op zijn onderlip en kuste hem daarna innig verder.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Haar handen gleden door mijn haar en eindigde op mijn borstkas. Speels beet ze op mijn onderlip mijn kuste me toen weer innig verder. Ik glimlach tegen haar lippen aan en lik met mijn tong vragend over haar lippen. Waarom ik dit deed? ik heb werkelijk geen idee.

    Scarlett > Matthew.
    Hij glimlachte tegen mijn lippen aan en toen hij vragen met zijn tong over mijn lippen likte, opende ik deze gelijk. Al had ik geen idee waarom, waarom ik dit keer in zijn ban was, want hij moest de enige zijn die in de ban van mij was - nu was het andersom, en dat voelde zo raar. Ik sloot mijn ogen toen ik mijn tong tegen die van hem aan liet strelen en ik merkte vaag dat mijn handen geen rust konden krijgen, dat ze verder moesten gaan zijn borstkas te inspecteren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Ik voel haar handen rusteloos over mijn borstkas gaan. Ik vond het niet echt erg maar goed. Ik laat onze tongen een vurig spel spelen waarvan ik de regels zelf nog niet kende. Mijn handen gleden terug naar haar onderrug ter ondersteuning.

    Scarlett > Matthew.
    Ik voelde een warme temperatuur naar mijn wangen stijgen op het moment dat onze tongen een vurig spel speelde, waarvan ik niet wist of we beide de regels kende - al leek Matt daar heel goed in.
    Mijn handen begaven zich langzaam een weg naar beneden, waar ze tegen de rand van zijn broek en shirt gingen liggen en ik grijnsde, terwijl ik hem nog wat inniger zoende.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Haar handen gelden langzaam naar beneden en lagen toen tegen de onderkant van mijn shirt en de rand van mijn broek. Ik kon haar voelen grijnzen voor de ze nog inniger zoende. Ik lach terug en leg een van mijn handen op haar been en liet die zacht heen en weer gaan.

    Scarlett > Matthew.
    Ik krijg weer rillingen over mijn lichaam als zijn hand zacht over mijn been heen en weer gaat en ik sla mijn kans om mijn koude handen onder zijn shirt te laten en over zijn warme buik en borstkas heen te gaan.
    Zacht huiver ik en terwijl ik mijn tong nog wat langs die van hem heen laat strelen, voel ik opeens dat ik warmer begin te worden. De koude voel ik niet eens meer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mijn topics+ wat heb ik gemist en staat Vincent nog bij Eden?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Mijn topics+ wat heb ik gemist en staat Vincent nog bij Eden?

    Ehm, alleen dat Scarlett nu buiten bij Matthew is, maar als je de laatste post van haar wil lezen (waar ze Riley voor zijn achterhoofd slaat en weg loopt), moet je even het vorige topic lezen.
    En ja, volgens mij wel. Ik weet alleen niet wat de laatste post is.
    Btw: YAAAY. YOU'RE BACK!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Ik maak een vaag 'Hmm' geluidje als ze haar ijskoude handen om mijn buik en borst legt. Ik verbreek de kus even om haar aan te kijken. 'Ik dacht dat je me warm zou houden niet zou laten bevriezen.' Grijns ik terwijl ik haar koude handen tegen mijn huid aandruk zodat die warm kunnen worden. Mijn stem klinkt een beetje hees, hopelijk valt het niet te erg op.

    Bisous schreef:
    Mijn topics+ wat heb ik gemist en staat Vincent nog bij Eden?


    [Juap, Vincent staat er nog (: Laatste reactie van hem staat als goed is op de eerste pagina]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alladin schreef:
    Evanna

    'Cameron.' zei ik zacht. 'Ik hoef niks, echt niet.' ik keek lang naar hem, met een gelukkige uitdrukking op mijn gezicht, maar ik glimlachte niet. uiteindelijk glimlachte ik wel en aaide even zijn hand. 'Wanneer mag ik weg?' vroeg ik voorzichtig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kaien schreef:
    (...)

    [Juap, Vincent staat er nog (: Laatste reactie van hem staat als goed is op de eerste pagina]


    [Ik reageer morgen, I promise! Ben nu beetje moe van 22 uur in de bus zitten]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cameron

    Ik lachte. 'Nu.' Zei ik simpel. 'Alleen als je jr goed voelt dan.' Ik keek haar aan en glimlacht. Ik dronk wat uit mijn glas en voelde me blij. Gelukkig. Iemand die me goed genoeg begreep.

    (Iemand Amare t tegenkomen?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Scarlett > Matthew.
    Ik hoorde een vaag geluidje bij Matthew vandaan komen en daardoor begon ik zacht te grinniken. Hij verbreekt de kus even om me aan te kijken, waardoor ik lichtelijk frons. Ik miste zijn lippen namelijk al.
    "Ik dacht dat je me warm zou houden, niet zou laten bevriezen." Grijnst hij, terwijl hij mijn koude handen tegen zijn huid aandrukt, zodat die warm kunnen worden. Hij wilt het vast niet op laten vallen, maar ik merk dat zijn stem een beetje hees klinkt en als ik mijn mond opendoe, merk ik dat ik ook zwaarder adem.
    "We kunnen elkaar warm houden," Ik druk weer een paar zwoele kusjes op zijn lippen en merk dat wat ik net had gezegd best een doordenker is, maar ik laat het zo en bijt weer zacht speels op zijn onderlip, terwijl ik mijn vingers over zijn borstkas rondjes laat strelen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.