• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Ik bekijk haar gezichtsuitdrukking. 'Nee. ' antwoord ik met een speels lachje. 'Dan voel ik me niet meer 'speciaal' en dan wil ik toxh wel weten waarom je dat doet.' Ik kijk haar aan en bijt kort op mijn onderlip terwijl ik vragend een wenkbrauw optrek. Ze was apart op een leuke manier dat wel.

    Scarlett > Matthew.
    Ik keek toe hoe hij mijn gezichtsuitdrukking analyseerde. "Nee." antwoord hij met een speels lachje waardoor ik zachtjes moet grinniken. "Dan voel ik me niet meer 'speciaal' en dan wil ik toch wel weten waarom je dat doet." Terwijl hij mij aankijkt en kort op zijn onderlip bijt, moet ik moeite doen hem niet verleidelijk te vinden. Als hij vragend zijn wenkbrauw optrekt, kom ik nog iets dichterbij, alsof ik mijn lippen op die van hem ga plaatsen, echter doe ik dat niet en verplaats mijn mond vlakbij zijn oor. "Ik doe het bij jongens die mijn aamdacht trekken, maar.." Ik leun iets naar achter zodat ik hem aan kan kijken. Mijn handen strelen kort even door zijn haar maar ik leg ze daarna weer in zijn nek. "Jij bent een ander verhaal."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [mijn topics, ff alles snel lezen.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Evanna


    'Cameron.' zei ik zacht. 'Ik hoef niks, echt niet.' ik keek lang naar hem, met een gelukkige uitdrukking op mijn gezicht, maar ik glimlachte niet. uiteindelijk glimlachte ik wel en aaide even zijn hand. 'Wanneer mag ik weg?' vroeg ik voorzichtig.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matthew > Scarlett

    "Ik doe het bij jongens die mijn aamdacht trekken, maar... Jij bent een ander verhaal." Er ontstaat een speelse grijns op mijn gezicht. 'Betekend dat, dat ik niet aantrekkelijk voor je ben of dat ik nóg specialer ben dan al die andere jongens?' Ik vond dit spel wel grappig. Elkaar uitdagen en zien hoe dat zal aflopen.

    Scarlett > Matthew.
    Er ontstaat een speelse grijns op zijn gezicht nadat ik dat had gezegd, alsof hij het wel aangenaam vond wat ik zei.
    "Betekend dat, dat ik niet aantrekkelijk voor je ben of dat ik nóg specialer ben dan al die andere jongens?"
    Ik kon het niet ontkennen dat hij wel degelijk aantrekkelijk was, maar voor nu zal ik mijn mond nog even houden. Het was dat of ik moest een rotzooi in zijn hoofd maken, zodat hij niet meer normaal kon nadenken.
    Weer kwam ik wat dichterbij hem, zodat onze lippen dit keer elkaar heel vederlicht aanraakten en terwijl ik mijn ogen halfdicht deed, keek ik hem uitdagend onder mijn wimpers aan.
    "Wat wil je dat het betekend?" Fluisterde ik zachtjes, tegen zijn lippen aan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Haar lippen raakte die van mij zo licht dat ik het bijna niet voelde en ze keek me uitdagend aan vanonder haar wimpers. "Wat wil je dat het betekend?" Ik grijns opnieuw. 'Wat wil ik dat het betekend...' Fluister ik zachtjes. 'Ik wil dat het iets positiefs betekend.' Antwoord ik en kijk haar aan. 'Maar wat vind jij?'

    Scarlett > Matthew.
    Hij grijnsde opnieuw, deze keer voelde ik het licht tegen mijn lippen aan. Aan de ene kant deed die grijns me wat, vond ik het verleidelijk, maar aan de andere kant probeerde ik er niet te veel op te letten, aangezien dat af ging leiden - en dat wilde ik absoluut niet.
    "Wat wil ik dat het betekend..." Fluistert hij zachtjes. "Ik wil dat het iets positiefs betekend." Antwoordde hij, waardoor ik iets grijnsde, en toen hij me aankeek, keek ik net zo uitdagend terug. De spanning die er ondertussen was, was duidelijk te voelen. "Maar wat vind jij?"
    "Ik vind.." begon ik, terwijl er een verleidelijk lachje op mijn lippen kwam, "dat je erg aantrekkelijk bent." Grijnsde ik, waarna ik een kort kusje op zijn lippen drukte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    "Ik vind... Dat je erg aantrekkelijk bent." En grijns sierde haar gezicht waarna ze een kort kusje op mijn lippen plaatste. Ik kijk haar aan. 'Dat vind ik goed om te horen.' Glimlach ik en haal een hand door haar lange donkere haar. 'Maar misschien moeten we hier maar weg gaan.. Het is erg koud en het weer gaat denk ik niet veel beter worden.' Ik keek even naar de lucht om me daarna weer op haar te focussen. 'Als je weg wilt tenminsten.' Fluister ik waarna ik op mijn beurt haar een kort kusje geef.

    Scarlett > Matthew.
    "Dat vind ik goed om te horen." Glimlachte hij, en haalde een hand door mijn lange, donkere haar. "Maar misschien moeten we hier maar weg gaan.. Het is erg koud en het weer gaat denk ik niet veel beter worden." Hij keek even naar de lucht om daarna weer naar mij te kijken. "Als je weg wilt, ten minste." Hij fluisterde het en gaf me dit keer een kusje, in plaats van ik hem.
    Ik grijnsde even en leunde wat naar voren, zodat hij helemaal tegen de rugleuning zat en ik zowat op hem lag. Mijn armen lagen achter om zijn nek en ik kuste hem zachtjes, waarna ik stopte en hem weer aan keek. "Koud? Ik kan je heus wel warm houden," Grijnsde ik zachtjes, nieuwsgierig naar zijn antwoord.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    Ze duwde me zacht naar achter waardoor mijn rug de rugleunig raakte en ze half op mij lag. niet dat ik dat erg vond. Zeker niet ik mocht niet klagen. "Koud? Ik kan je heus wel warm houden," Grijnst ze en keek me licht nieuwsgierig aan. 'Dat klinkt erg aanlokkelijk dus ik denk dat ik jou aanbod maar aan neem.' Glimlach ik en laat mijn handen over haar rug naar haar middel en heupen glijden.

    Scarlett > Matthew.
    "Dat klinkt erg aanlokkelijk, dus ik denk dat ik jou aanbod maar aan neem." Glimlachte hij en liet zijn handen over mijn rug naar mijn middel en toen heupen glijden, waar hij stopte en ik zijn warme handen door de stof van mijn kleding voelde.
    "Ik neem ook geen genoegen met een ander antwoord," Grijnsde ik lichtjes, terwijl mijn lippen zich iets krulde. Ik kwam weer dichterbij met mijn mond en plaatste kusjes op zijn kaak en toen in zijn nek, waarna ook zijn lippen volgde.
    Opera leek zich er niet aan te irriteren, zij lag allang in wonderland te slapen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    "Ik neem ook geen genoegen met een ander antwoord," Ze grijnsde lichtjes en kwam weer dichterbij. Haar lippen kwamen op mijn kaak en daarna in mijn nek. Ze sloot af door me een zachte kus op mijn lippen te geven. Ik glimlach en laat de vingers van mijn vrije hand over haar gezicht gaan. Ik kreeg geen genoeg van haar uiterlijk en speelse opmerkingen.

    Scarlett > Matthew.
    Mijn vingertoppen gleden zachtjes langs zijn kaak. Ik staarde hierna om daarna weer in zijn ogen te kijken met een licht uitdagende doch verleidelijke blik. Ik trok hem wat dichter tegen me aan, als dat al mogelijk was, en drukte mijn lippen weer op die van hem. Ik kuste hem zacht en liefdevol om hierna even te stoppen en te bedenken waar the hell ik mee bezig was, maar ik moest en zou zijn lippen weer proeven, dus drukte ik mijn lippen weer op die van hem. Dit keer voor een innige, intieme kus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Matthew > Scarlett

    De eerste kus was zachter maar nadat ze me naar zich toe getrokken had werd de kus inniger en intiemer. Ik weet niet waarom ik dit deed en waarom het goed voelde maar ik liet me mee trekken in wat dit dan ook was. Ik sla mijn armen stevig om haar heen om haar dichter bij me te kunnen hebben. Ik kus haar met even veel plezier terug als zij mij kust.