• Welcome to the circus, Ladies and Gentleman!
    Het is namelijk weer zover: de beste shows van de wereld komen er weer aan. Alleen is het geen gewoon circus, het is namelijk Cirque du Freak en de mensen leven in de waan dat het allemaal eigenlijk nep is en voor hun vermaak. Echter weten ze dus niet dat ze allemaal zo geboren of geworden zijn en het hele circus wel degelijk waar is.
    ’Oh, those petty humanbeings… They ain’t know what they’re getting into…’

    Komt bij ’t circus:
    Frey – Scarlett Raven Xena – Spinnen
    Aragog – Améliah Cathy Billington – Pijn
    Soubi – Vincent Reese – Vuur
    lluvia – Matthew Oliver Parker – Energie & Metaal
    Nesaea - Chryse Jae Parsel Lachesis – Panter & Gif

    Hoort er al bij:
    Stiles – Riley Nicolas Bennett – Hij kan echt alles eten
    Stiles – Eden Florence Morales – Hypnotiseren door middel van haar stem, zeemeermin
    Aragog – Madeline 'Maddy' Juliah Evans – Slangen
    Alladin – Evanna Samantha Butterfly – Heel lenig
    Sirens – Amare Cecilia Jackson – Empathisch & kan moleculen bevriezen
    Sirens – Cameron Dustin Jackson – Telekinetisch & kan moleculen versnellen
    Hutcher – Alexander ‘Alex’ Demi Collins – Kent geen pijn
    Cloudbreaker – Adam Hayden Ravi Danner – Helderziendheid & Illusies, katachtigen


    Regels:
    - Leeftijd moet tussen de 16 en 25
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    - Max. drie personages per user
    - Reserveringen blijven één dag staan
    – Just have fun! (:

    RPG samen met Stiles
    De naam 'Cirque du Freak' behoort tot de Auteur Darren Shan.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:44 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vincent Reese

    'Je moet je losmaken van je ouders,' zei ze en ze deed een stap mijn kant op. Ze stond nu vlak voor mij. Eventjes slikte ik.
    'Wil je echt weten wat mijn act is?' vroeg ze. Ergens moest ik nu nee zeggen. Dit kwam niet goed, maar mijn nieuwsgierigheid won het en ik knikte lichtjes. 'Ja,' zei ik zachtjes. 'Ik wil dat echt weten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'Ja,' zegt hij zacht. 'Ik wil dat echt weten'.
    Ik zucht en even knik. 'Goed dan,' zeg ik. 'Ik zou je alles laten kunnen doen wat ik maar wil, echt alles. Ook dingen je eigenlijk niet eens zou kunnen. Ik kan 's werelds meest onlenige persoon een routine laten doen waarmee hij of zij goud zou winnen op de Olympische Speler. Ik zou iemand kunnen zeggen dat hij of zij zelfmoord moet plegen en dat zou die dan doen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    Ze legde uit wat ze kon doen en mijn mond zakte een stukje op.
    'M-meen je dat,' vroeg ik en knipperde even met mijn ogen.
    'En die persoon merkt er dan niets van?' vroeg ik zachtjes. 'Aangezien je net zei als je het op mij deed dat ik het niet zou merken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    Zijn mond zakt een stukje open. 'M-meen je dat,' vraagt hij.
    'En die persoon merkt er dan niets van? Aangezien je net zei als je het op mij deed dat ik het niet zou merken.'
    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Tenzij ik wil dat persoon het blijft merken'. Ik kijk even naar buiten en zie dat het droog is, ook al is de lucht nog steeds bewolkt. 'Ik zou kunnen zeggen dat je kan gaan maar ik vrees voor jou dat je hier niet meer weg komt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Tenzij ik wil dat persoon het blijft merken,' zei ze en ze keek eventjes naar buiten. Ik volgde haar blik.
    'Ik zou kunnen zeggen dat je kan gaan maar ik vrees voor jou dat je hier niet meer weg komt,' zei ze en mijn mond zakte weer open.
    'W-wat?' vroeg ik verward en keek haar iets wat angstig aan.
    'Waarom niet? Ik heb toch niks gedaan?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    'W-wat?' vraagt hij angstig en verward.
    'Waarom niet? Ik heb toch niks gedaan?'
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik weet dat je dat niet hebt gedaan maar als je laat gaan dan kom ik in de problemen. We moeten mensen die,' ik zoek naar het juiste woord maar ik kan er niet op komen, 'die iets hebben hier houden van de circusdirecteur, en jij hebt ook iets,' zeg ik en ik werp even een blik op zijn fakkels waarna ik weer naar zijn gezicht kijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    God. Ben eventjes op vakantie. Soort van dan. Maar ik zal even reageren. Iemand voor Amare btw ?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Vincent Reese

    'Ik weet dat je dat niet hebt gedaan maar als je laat gaan dan kom ik in de problemen. We moeten mensen die,' zei ze en ze was even stil. Leek als of ze nadacht om de juiste woorden.
    'die iets hebben hier houden van de circusdirecteur, en jij hebt ook iets,' vervolgde ze haar zin. Haar blik ging eventjes naar mijn fakkels en toe naar mij. Ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Maar dit is niets speciaals!' piepte ik. 'Bovendien, mijn ouders en mijn vrienden. I-ik kan ze toch niet zomaar achterlaten? Zeg dan tegen je baas dat ik die fakkels bij me moest houden van een vriend of zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cameron Jackson

    Ik keek haar bezorgd aan. ' Weet je zeker dat het gaaf ? Als het niet gaat moet je het zeggen eh. ' Bezorgd ging ik naast haar staan en sloeg ik mijn arm om haar middel. Just in the case of. 'Als het niet gaat moet je het zeggen. Ik hoefde trouwens niks bijzonders te doen hoor. ' Ik dacht na. Wat moest ik nog doen. ' ja we moeten naar de directeur.' Zei ik en keek in haar ogen. ' Alleen als je het aankan he.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Evanna
    Ik druk me even tegen hem aan. 'Naar de directeur... Dan... Ik weet niet of ik dat wel kan. Moet ik dan gelijk vertellen van... van de wolven?' Ik kijk hem verschrikt aan. Dat wilde ik eigenlijk niet, ooit moest het, maar nu nog niet...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Prisoner schreef:
    God. Ben eventjes op vakantie. Soort van dan. Maar ik zal even reageren. Iemand voor Amare btw ?

    (Amare kan Scarlett en Matthew wel storen? ^^)

    Scarlett > Matthew.
    Hij opent zijn mond gewillig en gelijk laat ik mijn tong weer tegen die van hem aan strelen. Zijn hand ligt in mijn nek en ik voelde warmte daarvan door mijn lichaam stromen. Zijn andere hand streelt weer mijn been en ik grinnik zachtjes tegen zijn lippen aan door dit gebeuren. Opera leek het nog steeds niet te boeien, die was haar slaap aan het inhouden en had geen idee van wat er gebeurde. Zacht bijt ik weer op zijn lip en mijn vingers strelen rondjes liefkozend op de blote huid van zijn borstkas.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eden Florence Morales
    'Maar dit is niets speciaals!' piept Finn. 'Bovendien, mijn ouders en mijn vrienden. I-ik kan ze toch niet zomaar achterlaten? Zeg dan tegen je baas dat ik die fakkels bij me moest houden van een vriend of zo.'
    Ik zucht even. 'Geloof me, als ik het kon zou ik je echt laten gaan maar het circus merkt een soort van als er eh, speciale mensen zijn en zorgt er dan voor dat die niet meer weg kunnen'. Aarzelend pak ik zijn hand vast en ik knijp er zachtjes in. 'Het spijt me echt'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Geloof me, als ik het kon zou ik je echt laten gaan maar het circus merkt een soort van als er eh, speciale mensen zijn en zorgt er dan voor dat die niet meer weg kunnen,' zei ze. Ze pakte mijn hand vast en kneep er zachtjes in. Met een verwarde, maar boze blik keek ik ernaar.
    'Het spijt me echt,' zei ze. Ik trok mijn hand terug en schudde verwoest met mijn hoofd.
    'Moet ik die woorden nu geloven?' vroeg ik aan haar. 'Je hebt me al die tijd mij gewoon voorgelogen. Je zei dat ik wel eventjes kon blijven, dat kon geen kwaad. Eventjes is niet voor altijd! Bovendien die radar die jouw baas dan heeft zogezegd is dan kapot. Ik heb niks speciaals!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eden Florence Morales
    Vincent trekt met een boze blik zijn hand terug en schudt verwoest zijn hoofd. 'Moet ik die woorden nu geloven? Je hebt me al die tijd mij gewoon voorgelogen. Je zei dat ik wel eventjes kon blijven, dat kon geen kwaad. Eventjes is niet voor altijd! Bovendien die radar die jouw baas dan heeft zogezegd is dan kapot. Ik heb niks speciaals!'
    'Als ik niet zou proberen je hier te houden zou ik in de problemen komen, en geloof me, bij hem wil je niet in de problemen komen,' zucht ik. 'Maar goed, als je denkt dat je niks speciaals hebt probeer dan maar weg te lopen. Als je echt niks hebt zou dat geen probleem moeten zijn'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vincent Reese

    'Als ik niet zou proberen je hier te houden zou ik in de problemen komen, en geloof me, bij hem wil je niet in de problemen komen, maar goed, als je denkt dat je niks speciaals hebt probeer dan maar weg te lopen. Als je echt niks hebt zou dat geen probleem moeten zijn,' zei ze en ik keek haar eventjes bedenkelijk aan.
    'Jij hebt net nog jouw gave verteld. Denk jij dat ik nu een poging ga doen om weg te gaan? Jij roep me terug en als een zielloze zombie zal ik luisteren en nog terug komen ook.' Ik schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Trouwens wat voor speciaals zien jullie dan wel niet in mij? Je kan niet zeggen om mijn fakkels. Wat ik doe is niks! Iedereen kan dat zo doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you