• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'Nee,laten we er maar uitgaan. Ik wil ook nog opdrogen'zeg ik lachend en zwem naar de kant. ik loop rustig het water uit en ga in het zand liggen met mijn handen onder mijn hoofd. Mijn shirt laat ik nog even uit omdat die anders ook alleen maar nat wordt en ik het niet erg vindt zonder shirt te lopen.

    Danny

    Ik ga achter Drew aan het water uit en ga naast hem liggen.
    "Je had wel gelijk, je kan zelf ook goed kussen." Zeg ik dan en kijk naar de helderblauwe lucht.
    Ik kijk even snel opzij naar Drew en glimlach naar hem. Dan kijk ik weer naar de lucht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Je had wel gelijk, je kan zelf ook goed kussen.'zegt hij en ik grinnik zachtjes. 'je weer och dat ik altijd gelijk heb'zeg ik lachend en duw met mijn schouder even tegen de zijne. Ik kijk naar de lucht die nog steeds helder blauw is en sluit daarna mijn ogen even.

    Danny

    Ik kijk even lachend naar Drew maar ik zie dat hij zijn ogen dicht heeft.
    Bewust schuif ik wat naar hem toe.
    "Ik vind je wel leuker dan leuk." Fluister ik zacht in zijn oor.
    Alleen ik ken hem nog te kort om echt nu al wat te beginnen, of niet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik vind je wel leuker dan leuk.'hoor ik Danny ineens zacht in mijn oor fluisteren. Ik open langzaam mijn ogen en kijk hem even glimlachend aan. 'ik jou ook'zeg ik dan en kijk daarna even naar het zand.

    Danny

    Ik glimlach.
    Ik leg even met mijn hand op zijn borstkas en laat hem even over hem heen gaan.
    "Je bent wel droog." Grinnik ik en kijk naar hem.
    "Zullen we wandelen?" Vraag ik dan en kijk richting het bos.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Hij legt zijn hand op mijn borstkas en laat hem er even overheen gaan.'Je bent wel droog'grinnikt hij en kijkt me even aan. 'Zullen we wandelen?'vraagt hij daarna en kijkt richting het bos. Ik sta op en knik.'Ja is goed'zeg ik en steek mijn hand naar hem uit zodat ik hem omhoog kan trekken.

    Danny

    Ik pak Drews hand vast en laat me omhoog trekken.
    Ik pak snel mijn shirt van de grond maar trek hem niet aan.
    "Het is echt een prachtige dag." Zeg ik en glimlach naar Drew.
    Om meer redenen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik pak mijn shirt van de grond en leg hem om mijn nek. 'Het is echt een prachtige dag'zegt Danny en glimlacht. Ik glimlach even, ja een geweldige dag omdat ik jou heb ontmoet. Ik maak een instemmend geluidje en loop rustig over het strand.

    [Ik weet even niets ben inspiloos voor Danny aan het geraken :S]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ja ik ook een beetje,probeer wel een reactie te maken waarop je weer makkelijk kan reageren:)]

    Andrew
    Ik kijk even naar Danny en grijns naar hem. 'Heey,we zouden eigenlijk vanavond ergens met ze tweeën gaan drinken toch? Wat nou als we wat drinken gaan halen en dan ergens gaan praten?'vraag ik hem en denk even na. 'Dan weet ik nog wel zo'n levenloos kennis maak spel,twee dingen uitkiezen en dan aan de ander vragen wat de favoriet is'zeg ik en kijk hem even lachend aan. Misschien was het stom,maar je leert elkaar zo wel goed kennen.

    jasmine

    'Tegen jou doe ik toch altijd aardig, maar ik zei toch al dat wij niet goed bij elkaar passen' zeg ik tegen hem en ga naast hem zitten en zoek met mijn ogen naar de deken.

    Jayson
    'We zijn anders, maar dan kunnen we nog wel bij elkaar passen'zeg ik schouderophalend en pak het dekentje naast me en gooi het naar haar. 'Zocht je die soms?'

    jasmine

    'hey ja die zocht ik inderdaad' ik sla het dekentje op me hern en kruip tegen jayson aan. 'gelukkig ben jij altijd lekker warm' zeg ik tegen hem en kijk naar het vuur.