• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'En, wat vind jij leuk om zoal te doen?'Vraagt Danny terwijl die naar achter hangt en leunt op zijn handen. Ik denk even na, 'Nou surfen, en best veel andere sporten eigenlijk'zeg ik en denk dan even na. 'Ik vindt het natuurlijk ook leuk om gewoon lui op de bank te hangen en een film te kijken of zo'grijns is. 'En jij?'

    Danny

    Ik kijk naar Drew.
    "Ja, op de bank hangen en films kijken vind ik ook wel leuk." Zeg ik met een glimlach.
    "Ik hou van voetbal, zwemmen, en nu natuurlijk ook surfen." Zeg ik dan.
    Ik laat mijn ogen even snel over Drews lichaam gaan en dan kijk ik snel naar een boom. Wauwie, een boom, gezellig...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik en glimlach. Ik kijk even naar Danny en ga onbewust nog wat dichter bij Danny zitten. Ik rek me even uit en merk dat mijn shirt wat omhoog gaat. Ik doe hem weer naar beneden en leun even wat om mijn handen naar achter. Ik kijk wat naar de zee en dan weer naar Danny. 'Wanneer willen jullie eigenlijk weer weggaan van dit eiland?'vraag ik aan Danny. Ik hoop dat we eerst nog een tijdje hier kunnen blijven zitten,of met ze tweeën wat rondlopen.

    [Sorry was even bezig met een nieuwe RPG starten xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oke geeft niet xD Wat voor RPG?^^]

    [Over een jongensschool. Wacht ik stuur je een GB ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Danny

    Ik haal mijn schouders op.
    "Ik weet niet, wacht, dit eilandje of waar de camping is?" Ik kijk Drew aan.
    Zet toen hij zich uitrekte zag ik zijn leuke buik, en was afgeleid.
    Echt, alles wat ik nog in mijn hoofd heb is, Drew Drew Drew Drew. Gewoon om gek van te worden.
    Maar heel erg vind ik het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ik vroeg van het eilandje,maar dat weet je dus niet?'zeg ik vragend en kijk daarna even naar het water. 'Ik krijg bijna zin om te zwemmen'zeg ik lachend.

    Danny

    "Neen dat weet ik dus niet." Grinnik ik.
    "Ik krijg bijna zin om te zwemmen." Zegt Drew lachend.
    "Dan ga je!" Zeg ik iets te enthausiast. Ik voel me rood worden.
    Ik zei dat ook omdat ik namelijk zijn lichaam wil zien zonder t-shirt.
    "Ik bedoel, leuk idee." Zeg ik snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik grijns en kijk hem aan. 'Dan moet jij wel mee'zeg ik lachend. Dat hij mee moest was gewoon omdat ik dan naar zijn lichaam kon kijken zonder dat hij een shirt aanhad. ik kijk hem even afwachtend aan terwijl ik mijn schoenen al uittrek.

    Danny

    "Oké, vind het best. Maar, ik heb geen zwemshort." Zeg ik dan en kijk Drew aan.
    Ik zou gewoon in mijn boxer kunnen maar dan heb ik ook weer geen droge bij.
    Maar als ik in mijn boxer zou moeten alleen maar om hem shirtless te zieen, doe ik dat graag.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik bijt even nadenkend op mijn lip. 'Je kan in je boxer gaan,of gewoon in je korte broek, dan doe ik dat ook wel'zeg ik en glimlach even. Ondertussen trek ik mijn shirt uit en kijk even vragend naar Danny.

    Danny

    "Oké." Zeg ik dan. Ik kijk naar Drew hoe hij zijn shirt uittrekt.
    Ik trek mijn shirt ook uit en leg die op de plek waar we zaten, zodat we het makkelijker terugvinden.
    "Wie het eerste in het water is." Zeg ik en ren richting het water.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik wordt even afgeleid door zijn lichaam en ren hem daarna achterna. Lachend pak ik hem bij zijn hand en trek hem terug naar achter. Ik ren veder en bn al bijna bij het water.

    Danny

    Ik word afgeremd omdat Drew aan mijn hand trekt. Hij rent door.
    Ik start snel weer op en pak hem voordat hij het water in kan springen bij zijn middel en trek hem achteruit.
    "Dacht je." Grijns ik en ren voorbij hem. Uiteindelijk lig ik in het water.
    Ik steek speels mijn tong naar Drew uit.

    [Even de hondjes uitlaten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.