• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Danny duwt me speels weg en kijkt me lachend aan. 'Als je mij te pakken krijgt, krijg je een kusje op je wang.'Grijnst hij en zwemt weg. Ik zwem hem gauw achterna. Voor een kus op mijn wang van hem zou ik wel even hard zwemmen hoor.

    jasmine

    Ik trek mijn hoofd weg. 'Ik heb geen zin in de rest, ik weet nou wel hoe ze over mij denken, als ze mij een stomme roddellaarster vinden, bekijken ze het maar ik weet wel beter hoor'

    Danny

    Ik kijk achter me en die Drew naderen.
    Voor en kusje moet hij wel wat meer doen hoor. Ik zet me af op de bodem en duik onder water. Onder water kan ik me sneller bewegen.
    Ik maak een bocht naar rechts en kom boven, snel zwem ik verder door.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik zie hoe hij onderwater duikt en sneller zwemt. Hij komt nadat ie een bocht naar recht heeft gemaakt naar boven en ik duik gauw onderwater. Ik zwem zo snel als ik kan en weet uiteindelijk hem te pakken bij zijn been. Ik kom boven water en draai hem via zijn schouder om. 'Nou kom maar op met die kus'zeg ik grijnzend terwijl ik kort op mijn wang tik.

    Jayson
    Ik zucht even en kijk haar aan. 'Je maakt je veel te veel zorgen over wat andere van je vinden,het zijn je vrienden geloof me nou maar ze mogen je echt wel'zeg ik en sla een arm om haar heen. 'En ik vindt jou toch lief en leuk'fluister ik in haar oor.

    jasmine

    Ik ga tegen hem aanzitten. 'Ja jij ja, maar danny niet, hij is,mijn vriend niet en dat zal hij ook nooit worden, denk maar niet dat ik sorry ga zeggen hoor'

    Jayson
    'Ja is goed,maar probeer dan tenminste gewoon een beetje aardig tegen hem te doen en dan is dat andersom ook gewoon'zeg ik. 'Ga je dan nu wel mee terug?'vraag ik terwijl ik haar een kusje geeft. 'En trouwens ik zou ook maar lief gaan doen tegen Drew anders wil die straks zijn vest nog terug'zeg ik lachend.

    Danny

    A funx hij heeft me.
    "Nou, kom maar op met die kus." Zegt Drew grijnzend en tikt kort op zijn wang.
    "Kan je weer niet wachten?" Vraag ik lachend en prik in zijn buik.
    Ik kijk Drew aan en grijns.
    "Hmm, beeld je eens in dat ik je een kusje op je wang geef, hoe zou dat voelen." Zeg ik plagerig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Kan je weer niet wachten?'vraagt Danny en prikt in mijn buik. ik schud grijnzend mijn hoofd en kijk hem lachend aan.Hmm, beeld je eens in dat ik je een kusje op je wang geef, hoe zou dat voelen'zegt hij plagerig en ik grijns. 'Echt geweldig!'overdrijf ik en grinnik. 'Misschien als je die kus geeft kan ik je zeggen hoe het voelt.'

    Danny

    Ik grijns naar Drew.
    "Tja, dat wil ik wel weten, hoe jij dat ervaart."
    Zeg ik en buig naar hem toe.
    Ik breng mijn lippen naar zijn wang en plaats ze er tegenaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'ikdoe al lief tegen drew hoor, en danny zoekt ruzie dus dat kan hij krijgen ' ik geef hem een kus en sta op. ' ik ben gewoon heel anders dan jij, ik kan niet iedereen te vriend houden '

    Andrew
    Hij buigt zich naar me toe en brengt zijn lippen naar mijn wang en plaatst ze er tegenaan. Een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht,het liefst wou ik nu zijn lippen op de mijne hebben maar ik deed niks en glimlachte gewoon omdat zijn lippen mijn wang aanraken.

    [ben ff eten]

    Danny

    Ik haal mijn lippen na een aantal seconde van zijn wang en kijk hem aan.
    "En nu wil ik weten hoe je het ervaarde." Zeg ik met een lachje.
    Omg toen ik mijn lippen op zijn wang drukte gebeurde er iets binnenin mij. Alsof ik meer wilde. Even had ik de neiging mijn lippen naar de zijne te verplaatse, maar misschien is dat te snel.

    [Smakkelijk]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk Danny aan, 'Echt verschrikkelijk'plaag ik hem en steek mijn tong uit. 'Nee hoor, voelde goed'zeg ik lachend. Eigenlijk vindt ik het wel jammer dat die kus niet op mijn mond was. Op dit moment had ik nog steeds de neiging mijn lippen op de zijne te zetten.

    Jayson
    Ik grinnik en sta op. 'Als je maar normaal doet tegen mij'zeg ik lachend en geef er een kus op haar wang. Ik loop rustig terug naar de rest en ga naast Austin zitten.