• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137237

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:10 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Danny trekt me via mijn middel naar achter en rent grijnzend langs me heen. 'Dacht je'grijns hij en rent me voorbij en beland in het water.Ik kom er vlak achter hem het water in en Hij steekt speels zijn tong uit naar mij. ik ga naar hem toe en geef hem een duwtje.

    Danny

    Ik krijg een duwtje van Drew en geef hem een duwtje terug, meteen daarna gooi ik wat water in zijn gezicht.
    Ik steek mijn tong uit en ga onder water en zwem bij hem vandaan.
    Mijn adem houd ik in en ik blijf zo ver mogelijk onder water.
    Mij niet gezien.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Hoeso hoe ik tegen jou doe, nou word het helwmaal mooi, ik doe verdomme helemaal niks, ik vroeg alleen wat aan danny en andrew' ik sta op en loop boos naar de zee toe.

    Andrew
    ik krijg wat water in mijn gezicht en wil het teruggooien maar hij gaat al snel onderwater en omdat het water zo helder is zie ik dat hij bij me weg zwemt. Grijnzend pak ik zijn voeten vast en trek hem terug. Daarna trek ik hem via zijn middel omhoog en kijk hem lachend aan. 'Dus jij wou zomaar van mij weg zwemmen?'vraag ik grijnzend.

    Jayson
    'Jasmine' zucht ik. Pff, waarom wordt ze nou weer zo snel boos. Ik kijk even hoe ze naar de zee loopt en ik haal mijn hand even door mijn haar.

    Danny

    O fock ja, helder water.
    Ik lach. "ik? Nee hoor." Zeg ik onschuldig en kijk Drew aan.
    "Dat zou ik nooit doen." Zeg ik en maak een onschuldig glimlachje naar hem.
    Ik pak zijn handen die hij om mijn moddel heeft vast en trek hem om.
    Lachend werp ik mezelf bovenop hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Ja wat is er nou' ik draai me even boos om naar jayson en ga dan in het zand zitten, en speel met mijn blote boeten wat in het water.

    Andrew
    'ik? Nee hoor'zegt hij onschuldig en kijkt me aan.'Dat zou ik nooit doen'zegt hij en maakt een onschuldig glimlachje naar me. 'Dat is maar goed ook'grijns ik. Daarna pakt hij mijn handen die nog om zijn middel zitten en trekt me om en werp zich lachend op mij. Ik moet even lachen en als ik me ogen opent zie ik dat die nu eigenlijk wel erg dichtbij is.

    Jayson
    Zuchtend sta ik op en loop naar Jasmine toe. 'Waarom ben je ineens boos?' vraag ik en zucht even. Ik ga in het zand liggen en hang wat naar achter terwijl ik op mijn handen leun.

    [even eten ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    'Omdat iedereen altijd denkt dat ik het verkeerd bedoel, maar dat is helemaal niet zo, ik wil gewoon nelangstelling tonen en dan krijg ik ineens één boos iemand over me, nou als het zo moet zeg ik wel helemaal niks meer tegen danny en andrew, ze zoeken het maar uit stelletje ho...' Dat laatste kan ik maar beter niet zeggen denk ij in mezelf.

    Jayson
    Ze maakt haar laatste woord niet af maar ik wist al wat ze wou zeggen. 'Maar soms willen mensen er niet over praten en moet je gewoon wachten tot ze het zelf vertellen, zou jij het fijn vinden als er de hele tijd voordat wij wat hadden en we af en toe samen waren werd gevraagd of we een stelletje waren?'zeg ik en kijk haar even aan.

    jasmine

    'Nee maar ik vroeg het maar één keer, en hij was duidelijk hij is geen homo, dus ik leg me daar bij neer en zeg gewoon tegen austin hij is geen homo, en dan heb ik weer iets verkeerds gezegd terwijl ik het gewoon voor hem opnam, ach stik er maar in' ik kijk boos voor me uit.

    Jayson
    'Je moet je er gewoon niet zoveel van aantrekken joh'zeg ik en geef een kusje op der wang.Ik keek even terug naar de rest en toen weer naar Jasmine. 'Ga je mee terug?'

    Danny

    Ik kijk Drew aan. Onze gezichten zijn wel erg dicht bij elkaar.
    Snel duw ik hem speels weg en kijk hem lachend aan.
    "Als je mij te pakken krijgt, krijg je een kusje op je wang." Grijns ik en zwem weg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.