• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb

    'Ja ja, zal wel.' zeg ik dan en loop even door. 'Nou, wat vind je van deze o zo geweldig plek?' zeg ik en kijk haar nonchalant aan en doe mijn handen in mijn zakken. 'Wat wil je nog hebben? Unicorns? Rainbows? Leprechauns? Just say it.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavl

    Ik kijk hem zuchtend aan. 'Ik hoef niks meer want ik heb jou' zeg ik zacht en trek hem mee naar de waterval. Ik weet even niet zo goed wat ik wel en niet kan zeggen. Ik hou zijn hand vast en trek hem naar me toe. 'Je kunt er niks aan doen Cal.'


    ~

    Caleb

    'Aan wat? Dat dit mijn leven verziekt.' Ik rol met mijn ogen. 'Ja, vervelend eh.' Ik zucht en voel me weer normaal worden. Ik trek in één keer Mila naar me toe. 'Het spijt me. Hoe kan jij dit volhouden.' zeg ik en drukk haar stevig tegen me aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    Ik sla mijnarmen rong zijn middel. 'Ik hou het vol omdat ik weet dat je er niks aan kunt doen.' Ik kijk hemeven aan endruk een kus op zijn lippen. 'Je bent meer dan leuk en zou je niet kwijt willen alleen vanwege dat je stemming soms omslaat.' Ik glimlach en bloos een beetje. 'Maar wat bedoel je precies met wat je leven verziekt?'


    ~

    Caleb

    Ik glimlach, maar zucht dan. 'Niks.' zeg ik en til haar onverwachts op waarna ik in het meer spring bij de waterval.'We kunnen ook gewoon onze spullen hiernaartoe veruizen, de hangmatten stelen en hier ophangen. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    'Hmm klinkt goed' zeg ik met een grijns. 'Niemand die ons stoort of lastig valt.' Ik hou hem vast aan zijn schouders en merkdat we onder de waterval door gaan. 'Wow' zeg ik en voel mijn mond open zakken. Deze plek is echt perfect.

    [Ik ga slapen hoor. Moet morgen weer werken maar kan zo nu en dan wel reageren :)]


    ~

    [ Ah, goodluck ! Hoe krijg je het btw? de baantjes ]

    Caleb

    Ik grijns. 'Nou, mooi.' zeg ik en blijf eronder staan. 'Zeg eens, hoelang ouden we hier blijven? Ik kan me namelijk wel goed overleven, al heb ik nu wel honger.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    Ik draai me weer om naar hem en sla mijn armen rond zijn nek.' 'We blijven hier zo lang jij wil blijven.' Ik kijk hem glimlachend aan. 'We kunnen wel wat eten hier mee naar toe nemen.' Ik grijnst even en kijk hem aan. 'Wikkelen we dat in de hangmat en in de deken.'

    [Dat oppasbaantje komt een beetje door mijn broertje. Die mensen zijn namelijk boer en hij gaat daar s'avonds altijd heen om te helpen met melken enzo. En mijn werk van morgen heb ik over gehluden aan mijn stage daar. En vie die mensen waar ik oppas heb ik sinds 2 weken ook nog een nieuw oppasadres. Die mensen zijn weer vrienden van ze. Dus ik heb het heel erg getroffen eigenlijk. En sorry voor deze late reactie maar ik kan niet slapen:$]


    ~

    [ Hahah is niet erg, xd ]

    Caleb

    Ik glimlach. 'Hmm, klinkt goed.' Ik grijnsde.' Maar ik bedoelde op het eiland, u know the show.' De camera's waren vast om ons heen, maar ach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    'Ooh op die manier' zeg ik blozend. 'Ja misschien smullen de kijkers wel van ons, maar misschien ook wel niet.' Ik kijk hem grijnzend aan. 'Misschien kunnen we beter elke dag eventjes hier heen gaan, zodat we samen zijn endan weer terug?' Ik sla mijn benen rond zijn heupen en laat me een beetje drijven in het water.


    ~

    [ ik kom zo even op mijn telefoon, kan een kwartier ofzo duren. maar ik antwoord vanavond wel terug xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ ik kom zo even op mijn telefoon, kan een kwartier ofzo duren. maar ik antwoord vanavond wel terug xd ]


    [Zou je het erg vinden dat ik morgen weer reageer dan:$ ik moet nu echt slapen want anders ben ik morgen echt doodxD moet er optijd weer af, maar ik reageer morgen zodra ik op mijn werk ben. En zo nu endanals het kan :)]


    ~

    Aiden Micheal Johnson

    Ik glimlchte, 'Tuurlijk, alles wat je wil.' Ik drukte zachtjes mijn lippen op die van haar en glimlachte.'Maar, ik heb nog steeds honger.' grinnikte ik toen. 'Misschien, moeten we maar wat gaan zoeken.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Btw ; Rollentopic]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 17:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    'Ik heb in mijn rugzak eten en drinken, maar dan moeten we terug' zeg ik en trek een pruillipje. 'Ik trek me via zijn schouders weer tegen hem aan en kijk rond. 'Waar heb je eigenlijk zin in?' Ik glimlach en bestudeer intussen zijn tattoo wat kritischer.


    ~