• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Sorry, Sorry, Sorry dat ik nog niet gereageerd heb, maar ik had voor een poosje geen internet. Weet iemand hoe ik nu kan beginnen?]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 23:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Hello *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Bye alle twee :3]

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Onwillekeurig grinnikte ik even om de onbeschaamdheid van de jongen. Het was alleen jammer dat hij het allemaal misschien met een bepaald doel zei. Tenminste, dat deden de jongens die ik kende.
    Ik liep het water in, voelde het zout aan een wondje in mijn been likken. Mijn hand gleed over het litteken op mijn schouder, dat door mijn zongebruinde huid gelukkig niet erg opviel. Een rilling liep over mijn lichaam door de kou van het water, waarna ik onder water dook.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ben er maar even D: Have to do tons of English legal shit today... ik ben hier rond 4/5 uur, dutch time]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [That sucks, ik moet al om half 6 eten omdat ik om kwart voor 7 op school moet zijn voor rapportuitreiking (no_chears)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Abbey 'Abb' Jennifer Addison
    Iedereen was nu al lang van de boot afgestapt, en iedereen was al iets anders aan het doen. Ik had al die tijd stil gestaan en rond gekeken. Ik zag twee huisjes en liep er op af. Ik wist niet wat de indeling was, maar ik liep naar een van de huisjes. [ Zijn er meiden in het huisje?]
    Ik zag hangmatten hangen, en ik liep naar de meest linkse hangmat in het huisje. Ik legde mijn spullen er neer, en liep weer naar buiten. Ik deed mijn slippers uit en liep met blote voeten over het warme zand. Ik liep wat verder naar de zee, en ging toen op het zand zitten.


    That is a perfect copy of reality.

    [Wauw, hier wordt ook veel op gereageerd....]


    That is a perfect copy of reality.

    [Misschien omdat sommige mensen een leven hebben en nog naar school moeten overdag.]


    Your make-up is terrible

    [Boe.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Iemand Dylan?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jongens gezocht.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik schrijf over 15 minuutjes een post ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    xheart schreef:
    Iemand Dylan?]


    [Ik wil wel met Dylan praten enzo:)]


    ~

    Khedira schreef:
    (...)

    [Ik wil wel met Dylan praten enzo:)]

    [Je mag ook wel reageren op Angelica hoor.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    [Je mag ook wel reageren op Angelica hoor.]


    [ik dacht met zijn 3en:) Als hij er bij komt staan]


    ~