• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik glimlach als ze bloost en ik leg mijn ene hand onder haar kin en de andere op haar heup. Ik grijns even. 'Maar dat is nog steeds geen antwoord op mijn vraag liefje.' zeg ik dan zachter tegen haar lippen aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik grijns tegen zijn lippen en leg mijn handen op zijn heupen. 'Ik wil zwemmen als jij mee gaat' zeg ik zacht. Ik druk een zacht kusje op zijn lippen. 'Kom je of blijven we zo staan?' Ik geniet van dit moment en Cal merkt het vast ook wel.


    ~

    Caleb Riley Riverson

    Ik grijnsde toen ze een kusje op mijn lippen plaatste. 'Hmm, en wat nou als ik niet wou zwemmen?' zeg ik met een lachje en kijk haar aan. Ze plaatste een kusje op mijn lippen en dat was voor mij het teken dat ik haar kon optillen en met haar het water inliep.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik sla lachend mijn armen rond zijn nek als hij me op tilt. Ik was best blij dat ik hem had ontmoet. 'Hmmm en wat had jij dan in gedachte buiten zwemmen?' Ik kijk hem lief en grijnzend aan.


    ~

    Caleb 'Cal' Riley Riverson

    Ik lachte. 'Hangt ervan af wat we kunnen doen.' zei ik met een grijnsje. Ik loop met haar het water in en kijk ontschuldig. 'Toch niet bang voor een beetje koud water eh?' zeg ik dan met een onderdrukte grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Ik zou niet weten wat we kunnen doen' zeg ik met een lichte grijns. Ik klem me wat dichter tegen hem aan en kijk lief. 'Ben jij bang voor het koude water?' 'Want ik ga je niet los laten hoor.'


    ~

    Caleb Riley Riverson

    Ik grinnik. 'Dat zullen we nog wel eens zien.' zeg ik en kan haar armen gemakkelijk verwijderen rondom mijn nek. Ik grijns, tel af en gooi haar dan met een sierlijke boog het water in. 'En? Bevalt het water je een beetje?' vraag ik dan met een grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Proestend kom ik weer boven en begin hem dan lachend nat te maken. 'Voel zelf maar' zeg ik grijnzend en trek hem in het water. Ik zwem grijnzend onder hem door en kom dan weer boven. Het water was heerlijk en de zon brandde op mijn schouders.


    ~

    Caleb Riley Riverson

    Ik lachte toen ik omhoog kwam. 'Dat deed je nou niet.' zei ik en grijnsde. ik trok haar naar me toe in het water en samen gingen we kopje onder waarna ik haar een kus gaf.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik sla grijnzend mijn armen rond zijn nek en hou hem vast. We voelde licht in het water en dreven een beetje rond. Ik voelde dat ik adem moest halen dus zwom met hem naar boven. 'Heerlijk dit' zeg ik met een glimlach en veeg het haar uit mijn gezicht. 'Ik vind het heerlijk met jou hier.'


    ~

    [@Prisoner: we spammen samen dit hele topic vol omdat niemand verder wat doetxD]


    ~

    Haaha in inderdaad ^^ Ik schrijf even een post ghehe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Haaha in inderdaad ^^ Ik schrijf even een post ghehe.


    [Is goed:) Ik was stiekem al aan het wachten:$]


    ~

    Caleb Riley Riverson

    Ik grijnsde en tilde haar op. 'Hmm, gelukkig maar dan komt het niet van één kant.' dit ging echt verschrikkelijk snel, maar ach. De on brandde op onze huid en ik keek haar aan. 'Zeg eens, heb je nog meer van deze briljante plannetjes ?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    Ik glimlach als hij zegt dat hij het ook fijn vind hier met mij. Ik leg mijn handen op zijn schouders en denk na. 'Hmm wat kunnen we doen ja' zeg ik hard op. 'We kunnen een eigen plekje maken voor ons samen, waar we ons kunnen terug trekken van de anderen?' Ik kijk hem lief aan en glimlach weer.


    ~