• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Caleb Riley Riverson

    Ik lachte. 'Dat klinkt voor mij goed.' zei ik met een grijns, ik vond het nu wel lekker in het water en grinnikte.'Maar dan zal je uit mijn greep moeten komen. '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Hmmm misschien wil ik wel helemaal niet uit jou greep komen' zeg ik en kijk hem lief aan. 'Ik vind het wel lekker zo in jou armen.' Mijn wangen kleuren een beetje rood maar ik loog niet. Ik was hier nog maar net en vond het nu al heel erg leuk hier.


    ~

    (Gaat de rest ook nog verder? Prisoner en ik vermaken ons wel xD)


    ~

    Hahah sorry mijn tel was uitgevallen toen ik wou terug schrijven. maar hier kom ik ;

    Caleb

    Ik lachte. 'Hmm, dan zal ik je maar moeten dragen.' zei ik en liep et water uit. 'Nou madame, waar naar toe.' zei ik en draaide een rondje met haar.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera

    Ik lach en voel me vrolijk. Mijn haren zwaaien mee en ik geniet van alles. Cal was echt een geweldige jongen voor zover ik hem nu kende. 'Uhm naar het bos?' Zeg ik en kijk hem aan. 'Misschien vinden we wel een geheime waterval met een grot.' Due gedachte spreeky me eigenlijk wel aan.

    (Geeft niks hoorxD die andere rpgs zijn allemaal nogal dood en ik vind het leuk rpgen met je en ik vind deze rpg ook wel leuk zoxD)


    ~

    [ Hahah ^^ Thanks ^^ ]

    Caleb Riley Riverson

    Ik lach en doe mijn wel beruchte wenkbrauw wiebel. 'Oeh, en wat wil mevrouw gaan doen in deze grot.' zei ik en grijnsde. Ik liep richting het bos en probeerde ons zo goed mogelijk tussen en langs alle obstakels te werken .


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Mila Castanavo

    'Hmm wat wil jij gaan doen?' vraag ik met een grijns en doe ook een wenkbrauwwiebel die deels mislukt. 'Misschieen een beetje zwemmen enzo, en ja je kunt er van alles doen.' Ik buk even als we onder een laag hangende tak door kruipen en hoor verder op wat water stromen. 'Daar is misschien een beekje, want ik hoor water' zeg ik en kijk hem grijnzend aan.


    ~

    Caleb.

    Ik begin te lachen. 'Klinkt goed.' zeg ik dan en laat mijn blik even over haar afdwalen. Ik buk nog snel voor een paar takken en ga af op het geluid van stromend water. We kwamen uit op een waterval en ik grijnsde. 'Zo, is dit goed genoeg Madame?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Mila Castanavo

    'Wauw' zeg ik zacht en kijk met open mond naar de prachtige waterval. 'Het is perfect hier.' De waterval komt uit op een groot meer met bomen er omheen. 'Het is echt perfect Cal' zeg ik met een grote glimlach. Ik druk spontaal een kus op zijn lippen. Dit was geweldig en hij nog meer.

    (Leuk met dat plaatje :D)


    ~

    [ Gheheh thanks ^^ ]

    Caleb
    Ik lachte en kuste haar kort terug. 'Dankje,' Ik liep verder naar het water en zette haar neer op de grond. 'Dit plekje is nu voor ons.' zeg ik met een lachje.


    [ Meeh..ik moet slapen, morgen weer vroeg op maar ik zal morgen vroeg reageren ^^ misschin nog mijn telefoon, maar dat is niet eker xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Mila Castanavo

    Dat is het inderdaad' zeg ik blij en met een glimlach. 'Kom we gaan hetwater in en dichterbij kijken.' Ik pak zijn hand en trek hem mee. Het was hier echt prachtig. Ik hoopte dat niemand anders het zpu ontdekken.

    (Is hoed hoo :) ik ga eens kijken of ik nog een leuk tijdschrift kan vinden hierxD slaaplekker en ik zie het morgen wel :) ik kan eindelijk uitslapen morgen :))

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 0:53 ]


    ~

    Caleb

    Ik glimlachte en liet me mee trekken. 'Achter de waterval is een grot' zei ik en lachte. 'We kunnen het ons eigen plekje maken.' zei ik met een glimlach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    'Dat zou fijn zijn' zeg ik met een glimlach en spring met hem het water in. 'Je bent echt een super leuke jongen Cal' zeg ik en bloos een beetje. Eerst vond ik hem een beetje vreemd omdat zijn stemming opeens omsloeg maar het is iets wat bij hem hoort.


    ~

    Caleb

    'Oh ja joh.' zei ik ineens suf. Mijn stemming was weer overgeslagen en ik had er een bloedhekel aan. 'Nou, eh moet ik me nu vereerd voelen?' Ik keek haar aan. 'pfft.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Aviera Milena Castanavo

    Ik slik en kijk hem aan. Zijn stemming was weer omgeslagen. 'Rustig oke' zeg ik voorzichtig en kijk hem aan. Ik knijp evrnzacht inzijn hand die ik nog steeds vast heb. 'Het is niet erg.'


    ~