• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    De zachte zeewind ging aan de haal met mijn bruine, krullende haar. Ik haalde een donkerrood elastiekje tevoorschijn, en nadat ik een vlecht had gemaakt bond ik die rond het uiteinde. De lange vlecht liet ik over mijn schouder vallen, enkele lokken die net te kort waren voor de vlecht vielen langs mijn gezicht.
    Vanuit mijn ooghoeken wierp ik een blik op de anderen. Ik wist niet zozeer wat ik van ze moest vinden, maar dat probleem had ik altijd met mensen. Het lag aan mijn wantrouwen in mensen.
    Daarna liep ik weer naar mijn schoenen, trok ze aan en keek even om me heen. Ik liep naar de hoge bomen toe, en liep het bos in. Vogels floten, schoten weg toen ze me opmerkten. Ik stopte onwillekeurig bij een beekje, en hurkte neer. Ik herinnerde me het plastic flesje dat in mijn tas zat. In het kabbelende water zag ik het kleurverschil in mijn ogen, en ging meteen weer rechtop staan.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [We gaan dus absoluut niet wachten tot iedereen gereageerd heeft?]


    Your make-up is terrible

    [Ik wel ik wacht nu ;}]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    [We gaan dus absoluut niet wachten tot iedereen gereageerd heeft?]

    [Nee, ik had in het rollentopic gevraagd of iemand er problemen mee had als we dat niet deden. En niemand zei er wat van, dus ja.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Dylan 'Dil' Owen Connor.

    "Hm, ligt eigenlijk nog best lekker." zegt een jongen en ik zie hem vanuit mijn oog hoeken naar mij kijken. Ik leg mijn handen in mij nek en kijk hem kort aan. Daarna richt ik mijn blik weer op het plafond. 'Ja,' zeg ik en ik ga zitten. Het ging een beetje misluk, maar ach voor zo'n eerste keer. Ik bekeek hem even en herkende hem toen van de boot. Owja dat was die ene Fra.. Fran.. Frans. Frans toch? Of kwam er nog wat achter. Eigenlijk maakte ik me er niet zo druk om. 'Ik ga even verkennen' zei ik en ik stond op. Ik knikte nog naar hem en liep het eiland op. Daar liep ik een stukje naar de zee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Lol iedereen heeft moeite met François zijn naam hé xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okay, so, any volunteers to meet my Rizzy-baby? :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Me! *O*]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    [Me! *O*]


    I'll go make my baby run into your baby 8D]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I'll go make my baby run into your baby 8D]

    [Well, that sound's promising (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    Niet veel mensen leken echt met elkaar te praten of veen vn Geel te doen op het moment. Ik ging langs de achterkant van de huisjes het bos in. Het was koel daar. Er was veel schaduw, lage begroeiing en hoge bomen. Geen van de bomen leken echter enig fruit of noten te dragen.
    Stiekem was ik blij dat ik mijn lange jeans aan had. De lage begroeiing bleef haken en leek stekelig vanaf hier. Ik wilde het niet testen.
    Na een tijdje gelopen te hebben, vond ik een kabbelend beekje. Het water leek schoon, dus ik knielde neer en maakte een kopje van mijn handen. hieruit dronk ik het water. Het was ijskoud. Dat zou een fijn bad worden.
    Mijn ogen vielen op een beweging verderop. Ongeveer 10 meter verder langs de rivier, stond een meisje. Ze was niet erg lang, had bruine haren die in een vlecht over haar schouder lagen en een klein, fijn gezichtje. Ik kon haar gelaatstrekken niet zien van deze afstand, dus leunde ik iets verder naar links. ik dacht haar vaag te herkennen van de boot, maar haar naam schoot me neit te binnen.
    Het was op da moment dat een steen onder mijn voet de rivier in brokkelde en ik zijwaards in het beekje viel.
    'FUCK.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [Well, that sound's promising (cat)]


    [Atleast my baby will be clean. :3]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [ God ik ben zo fucked up. Ik kan me niet concentreren vandaag pffft ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Ik keek op toen ik vanuit mijn ooghoek een beweging zag. Een blonde jongen met felgroene ogen stond langs het beekje, maar ik had niet erg veel tijd om hem te bekijken. Met een zachte plons viel hij in het riviertje, maar dat kwam niet eens tot mijn knieën. Even liet ik mijn blik over hem heen glijden, waarna ik naar hem toeliep en bij hem neer hurkte.
    "Gaat het?" vroeg ik, maar het klonk een beetje koel. Onwillekeurig liet ik mijn ogen even over zijn gezicht gaan, waarna ik met mijn lange, slanke vingers een losgeraakte lok achter mijn oor streek.
    Onbewust beet ik op mijn onderlip om mijn lachen in te houden. Eigenlijk had het er best grappig uit gezien.
    Volgens mij heete hij Ricardo, iets in die richting. Ik had niet heel erg opgelet in de boot, maar sommigen namen waren me om de één of andere reden toch bij gebleven.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Escritura schreef:
    (...)

    [Atleast my baby will be clean. :3]

    [He will get dirty :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"