• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    'Mooie naam' zeg ik en bekijk haar. 'Waarom heb jij je aangemeld?' Vraag ik en ga op het trapje voor onze hut zitten. De warme wind speelde een beetje met mijn haren en de slippers leg ik naast me neer. Ik kijk even naar de rest en denk aan mijn pap die alleen thuis is. Had ik er wel goed aan gedaan om me aan te melden?


    ~

    Angelica Wolfe

    "Mooi naam." zegt ze en ik zie duideijk hoe ze me bekijkt, waar ik een beetje zenuwachtig en verlegen van word.
    "Waarom heb jij je aangemeld?" vraagt ze en gaat op het trapje voor de hut zitten. Ik leun tegen de muur ervan aan.
    "Gewoon. Voor de verandering." antwoord ik nonchalant. "En jij?"


    Your make-up is terrible

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    De bessen waren rood.
    "White and yellow kill a fellow, red and blue good for you," gaf ik als antwoord, en plukte er een paar. Aimee had me dat eens verteld, de enige vriendin die ik in het weeshuis had. Maar Aimee was wel altijd al een mooi meisje geweest, en een maand nadat ik geplaatst werd, was zij al geadopteerd.
    "De groene zijn nog niet rijp volgens mij." Zorgvuldig liet ik een paar lichtgroene exemplaren weer op de grond vallen, en liet de rode in mijn mond glijden. Het smaakte niet verkeerd.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:05 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Ach, als ik sterf is het in ieder geval de schuld van een mooi meisje,' lach ik, waarna ik meer bessen pluk en ze in mijn mond stop. iets te zuur voor mij, maar het is voedsel. En iedereen die me kent weet hoe kribbig ik ben zonder voedsel.
    Na de halve struik leeg geplukt te hebben, kijk ik rond me. Ik vraag me af waar het eind van dit bos is en hoe ver weg we van de huisjes zijn. Ik snij een van de takken van de bes af, zodat ik kan herineren hoe ze er uit zien. Dat is tenminste een eetbaar ding.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aviera 'Mila' Milana Castanavo

    Ik glimlach. 'Ik ook ongeveer'zeg ik. 'Mijn moeder leeft niet meer en mijn pap heeft in de gevangenis gezeten vanwege drugs.' 'Ik had nu even wat tijd voor mezelf nodig na alles.' Ik glimlach. 'Heb je al met meerdere gepraat?' Ik kijk even naar een aantal die bij ons in de buurt staan. Iedereen ziet er wel aardig uit.


    ~

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Na er nog een paar gegeten te hebben, draaide ik me om. Ik streek mijn krullende lokken uit mijn gezicht.
    "Volgens mij maakt dat het er niet minder erg op."
    Onwillekeurig vroeg ik me af of hij eerlijk tegen me was. Mensen waren niet zo snel eerlijk, dat leek om de één of andere reden zeldzaam.
    Ik liep een paar passen de andere kant op, en trok een tak opzij. Door de bladeren heen zag ik de diepblauwe zee weer, een afgestorven stukje strand. De schoonheid ervan bleef me verbazen.
    "Vandaag is de eerste keer dat ik de zee zie." Het was eruit voor ik er erg in had, en het klonk ook nog eens hartstikke stom. Als een meisje van tien die blij was met een nieuwe aflevering van haar favoriete cartoonprogamma.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Vandaag is de eerste keer dat ik de zee zie.' Ze stond bij een paar bomen die over de zee uitkeken. Ik loop naar haar toe en bekijk de oneindige blauwe zee. Ik wist niet echt waarom ze me dat vertelde.
    'Wat vind je er tot nu toe van?' Zonder er over na te denken trek ik wat blaadjes van een tak af. Ze zijn rood en stekelig. ik vroeg me serieus af hoe laat het was. een horloge had een goed idee geweest, maar die had ik dus niet. Met een kleine glimlach kijk ik Lynn weer aan.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Angelica Wolfe

    "Ik ook ongeveer. Mijn moeder leeft niet meer en mijn pap heeft in de gevangenis gezeten vanwege drugs. Ik had nu even wat tijd voor mezelf nodig na alles. Heb je al met meerdere gepraat?" Ze kijkt om zich heen en blijft maar glimlachen. Iets wat ik niet kan overnemen.
    "Nee, I don't talk... a lot." verbeter ik mezelf snel en kijk even weg naar de zee.
    "Jij wel dan?" vraag ik om het gesprek op gang te houden.


    Your make-up is terrible

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Een geïrriteerde zucht ontsnapte me. Waarom moest ik nou weer zo vaag doen?
    "Wel mooi." Ik bleef er even naar kijken, en keek daarna om naar Rizardo. "Heb je nog honger of wil je al zwemmen?"
    Dat kon ik dan wel weer, zwemmen. Maar ik was nooit verder gekomen dan een in chloor doordrenkt zwembadje waar de kinderen uit het weeshuis het hadden geleerd.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Alsof ik nog niet genoeg gespattert heb vandaag,' grijns ik, denkend aan onze ontmoeting, toen ik netjes in het beekje pleurde.
    'Maar laten we het water maar even uittestten, wat hout bij elkaar rapen en naar de huisjes gaan. Wie weet hoe koud het hier is in de nacht.'
    Het kon warm blijven, of ijskoud worden, wie weet. Hour voor een kampvuur is nooit weg. Ik haal een hand door mijn haar, geen Lynn een glimlach en loop het verlaten strandje op.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Ik liep het strandje op, en keek naar de uitgestrekte zee. Rustig trok ik het hemd over mijn hoofd, en liet die op de grond vallen. Mijn lange spijkerbroek en schoenen volgden snel, waarna ik enkel in mijn lingerie op het zand stond. Dat bedekte echter alles wat het zou moeten bedekken. De stof was donkerrood, aangezet met een dun randje kant. Maar uitdagend zou ik het niet zozeer noemen.
    "Ik denk niet dat het hier 's nachts erg koud is," merkte ik op, waarna ik naar hem omkeek. "Kom je nog?"
    Halfnaakt bij anderen staan was niet iets waar ik me druk om maakte. Mijn lichaam was niet bepaald mijn trots, maar ik was het gewend. In het weeshuis werd niemand ook maar wat privacy gegund.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    Mijn ogen waren op de golven gericht toen mijn aandacht getrokken werd door de plots halfnaakte Lynn. Ik trek een wenkbrauw op en laat mijn ogen onbeschaamd over haar lichaam gaan. Slank, zandloper figuur, de jusite vrouwelijke vormen.
    'Dat is een goed uitzicht op mijn eerste dag,' zeg ik voordat mijn jeans afschop en het water in loop. Als het tot mijn knieen komt duik ik er in. Ijskoud.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    (Ik moet gaan. Morgen weer werken. Morgenavond blijf ik langer want heb donderdag en vrijdag vrij :))


    ~

    [Lizz is also up to bed for snuggles with the girlfriend :3 Nightie]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Bye alle twee :3]

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Onwillekeurig grinnikte ik even om de onbeschaamdheid van de jongen. Het was alleen jammer dat hij het allemaal misschien met een bepaald doel zei. Tenminste, dat deden de jongens die ik kende.
    Ik liep het water in, voelde het zout aan een wondje in mijn been likken. Mijn hand gleed over het litteken op mijn schouder, dat door mijn zongebruinde huid gelukkig niet erg opviel. Een rilling liep over mijn lichaam door de kou van het water, waarna ik onder water dook.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 22:53 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"