• Are you strong enough to survive Hurricane Island?




    Jongens:
    1. François 'Cesco' Francesco Torres (Klaine4Ever)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Caleb 'Cal' Riley Riverson (Prisoner)
    4. Rizardo 'Riz' Luneth Lazuli (Escritura)
    5. Dylan 'Dil' Owen Conor (xheart)

    Meisjes:
    1. Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella (Nesaea)
    2. Angelica 'Angel' Wolfe (Assassin)
    3. Abbey 'Abb' Jennifer Addison (Paralyzedx)
    4. Flower 'Flow' Adriana Drea (Timmons)
    5. Aviera 'Mila' Milena Castanavo (Khedira)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Gaat het?' vroeg een zachte, koele stem. Ik ging rechtop zitten. Het beekje was niet diep, zoals ik eerder al verwacht had, maar ijskoud. Het meisje zat inmiddels op haar hurken naast me. Ze beet op haar onderlip en streek een losse lok haar achter haar oor.
    'Ja hoor,' zeg ik met een snelle glimlach, waarna ik een hand door mijn blonde haar haal. Nou, dat was een slimme actie. Ik stond op en merkte dat ze eigenlijk maar 7 of 10 centimeter korter was dan ik.
    'Angelica, toch?' vroeg ik hoopvol. Het was een wilde gok. Ik had echt niet opgelet tijdens de introducties. Ik zou de namen vanzelf wel leren als ik hier labg genoeg zit. En sinds we hier een jaar lang samen zitten...
    'Ik ben Rizardo Lazuli.'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nesaea schreef:
    (...)
    [He will get dirty :3]


    My baby is scared o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Even gingen mijn wenkbrauwen omhoog toen ik de naam 'Angelica' hoorde. Mijn mondhoeken gingen omhoog in een flauwe glimlach.
    "Adelynn Marvella," stelde ik mezelf voor, en ging ook staan. Vanuit mijn ooghoeken keek ik naar een vogel die langs een tak in onze richting wipte, en van de wind leek te schrikken toen hij te dichtbij was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Angelica Wolfe

    Met een trage pas loop ik naar één van de twee huisjes en binnen ben ik verwonderd over de hangmatten. Nou maar hopen dat het niet koud word 's nachts aangezien we geen dekens hebben. Gelukkig heb ik enkele warme dingen meegenomen. Ik leg mijn tas in een hangmat en haal het opgeborgen mes eruit. Eigenlijk vind ik het wel eng met al die jongeren die allemaal een mes hebben maar ja. Ik loop weer uit het huisje en blijf er besluitloos voor staan. Waar moet ik nu heen?


    Your make-up is terrible

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Adelynn Marvella,' corrigeerde ze me. Ik knikte met een snelle glimlach. Haar blauwe ogen volgden een vogel die dichtbij ons was.
    'Ach, het water is tenminste drinkbaar,' zei ik vervolgens. Wat betekende dat deze beek niet van de zee kwam, maar van een andere bron. De beek lijkt geen vis te hebben. Of ik heb ze allemaal weg gejaagd, wat mogelijk is.
    'Dus, waar kom je vandaan?' vraag ik vriendelijk. Ondertussen trek ik mijn natte t0shirt uit om het water er uit te wringen. Het voelde veel te zwaar aan. Het was behoorlijk koud - vanwege het water en de overvloed aan schaduwen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    "Parijs," antwoordde ik, en keerde me af van het vogeltje dat inmiddels weg was gevlogen. Mijn Franse accent was zacht aanwezig wanneer ik sprak, maar niet zo zwaar om mijn Engels onverstaanbaar te maken.
    Lichtelijk verbaasd bleef ik staan toe hij zijn shirt blijkbaar uit had getrokken, en die op zijn gemak uit stond te wringen. Mijn ogen gleden onwillekeurig over zijn borst, waarna ik weer naar zijn gezicht opkeek. Toen mijn blik de zijne even ontmoette, vroeg ik me af of het kleurverschil hem al was opgemerkt. Waarschijnlijk niet, de meesten zeiden er dan wel iets over. Vroegen het aan me, alsof ze zelf kleurenblind waren geworden.
    "En jij?"


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Parijs. En jij?' Haar blik gleed even langs de mijnen. Haar groene ogen stonden een beetje afstandelijk. Huh, groen? ik kon zweren dat ze eerder blauw waren. Ik bond het vochtige t-shirt rond mijn middel.
    'London,' zei ik met een klein lachje. Ik miste het nog niet, maar dat zou nog wel komen. Ik was luxe gewend. 'Dus we komen beiden uit de grote steden, huh?'
    Ik haal een hand door mijn haar, dat iets donkerder lijkt door het water. Ik had niet gegeten sinds voor de reis en begon honger te krijgen. En als er iets was wat ik niet fijn vond, was het het honger gevoel.
    'Heb je trouwens al iets eetbaars gevonden op dit eiland?' Ik laat mezelf op de rand van het beekje vallen, op de stoffige grond.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 21:29 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Bedenkelijk schudde ik mijn hoofd, keek nog even omhoog naar de bomen om zeker te zijn dat ik geen vruchten over het hoofd had gezien.
    "Nee. Heb je al honger dan?" vroeg ik, maar eigenlijk was het best logisch als dat het geval zou zijn. Ik wist niet wanneer hij voor het laatst had gegeten, en daarbij was ik het zelf gewend om weinig binnen te krijgen.
    Ik trok het elastiek weer uit mijn haar, haalde mijn vingers erdoor om de vlecht eruit te halen. Het elastiek deed ik weer terug in mijn broekzak.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuli
    'Grote eetlust,' geef ik als antwoord. Mijn jeans zijn nog zeiknat maar ik ben droog genoeg om verder te gaan. Ik sta weer op en geef Adelynn een glimlach. Ze lijkt me aardig genoeg.
    'Misschien kunnen we verder zuid wat vinden,' stel ik voor. Ik vroeg me af of er uberhaupt iets leefde op dit eiland en of het gevaarlijk kon zijn. Ik duwde met lichte moeite wat takken opzij, op zoek naar een pad dat verder het bos in zou leiden. 'Wat denk je er van?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Mijn blik bleef even wantrouwend op hem hangen. Dat was niet zozeer persoonlijk bedoeld, eerder naar mensen in het algemeen. En jongens, vooral jongens. Maar ik zou nog een jaar met negen anderen op dit eiland moeten overleven, en me afzonderen leek me dan geen goed idee.
    "Ik vind het goed," zei ik, waarna ik me opeens bedacht dat mijn mes nog in het huisje lag. Als mijn hoofd niet vast had gezeten vergat ik die waarschijnlijk ook dagelijks. Maar zou er hier nou echt iets gevaarlijks zitten?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Rizardo Luneth Lazuki
    met een snelle grijns knik ik, waarna ik dieper het bos in loop, op redelijke snelheid. Ik heb geen idee hoe goed haar conditie is en die van mijzelf is ook maar half. Het zou veel beter moeten zijn,zeker met al het sporten dat ik doe.
    De bladeren en takken slaan tegen mijn gezicht er borst, dus na een tidje neem ik mijn mes uit mijn vochtige jeans en begin de grote takken of lianen weg te hakken. Samen maken we best weinig geluid eigenlijk, want het gekabbel van het beekje is pas na tien minuten onhoorbaar.
    'Dus, Lynn, waarom heb jij je opgegeven?'


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Adelynn 'Lynn' Cherita Marvella
    Geld. Onderdak. Het waren de eerste twee woorden die bij me opkwamen, en ook de waarheid. Maar waarom zou ik dat aan iemand vertellen die ik nog maar net kende?
    "Ik hou van reizen, van uitdagingen. Waarschijnlijk is dat waarom de meesten hier zijn, niet?" Het was de halve waarheid, óók redenen waarom ik me hiervoor had opgegeven. Maar het voornaamste was toch de kans op een beter leven, hoewel er waarschijnlijk niks tot weinig uit voort zou rollen.
    Wat zou er moeten gebeuren? Zouden mensen naar dit progamma kijken en zeggen "Dat meisje met die gekke ogen moeten we vragen voor die film die we aan het einde van de zomer opnemen"? Nee, natuurlijk niet.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aviera 'Mila' Milena Castanavo

    ik besluit even wat van mijn spullen in mijn kastje te doen. Er staat een meisje voor de deur. Ik weet zo haar naam even niet meer. 'Hallo' zeg ik vriendelijk en
    glimlach even. 'Mijn naam is Aviera, maar je mag me ook Mila noemen' stel ik me
    voor.


    ~

    Angelica Wolfe

    "Hallo." hoor ik ineens een vriendelijke stem en draai me om, waar ik Aviera zie staan met een glimlach.
    "Mijn naam is Aviera, maar je ma me ook Mila noemen." zegt ze.
    "Weet ik." antwoord ik en ik probeer ook even te glimlachen zoals zij net deed, ik neem snel dingen over van mensen om ook hartelijk en aardig over te komen.
    "Ik ben Angelica, of gewoon Angel."


    Your make-up is terrible

    Rizardo Luneth Lazuli
    Ik knik en onderzoek een laag groeiend bosje. Er hangen rode en groene bessen aan, beiden lijken stevig gevuld met sap te zijn.
    'Ach je weet wel. Stomme weddenschap verloren. Het was dit of 100.000 pond betalen.' En ik heb veel geld, maar dat gunde ik de gozer niet. Ik glimlach richting Lynn en wijs naar de bessen.
    'Wat denk je? Zouden ze eetbaar zijn?' Ik duw mijn vinger tegen een van de bessen, maar het doet nietveel meer dan heen en weer bungelen. Dus plukte ik een van de rode bessen en liet het aan Lynn zien.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.