• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Lovely Shipnames <3

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:44 ]

    Knight schreef:
    (...)
    Was dat niet de huldiging? Tranen van blijdschap?


    Dat kan ook
    Weet ik veel :Y)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Dat kan ook
    Weet ik veel :Y)


    I don't know either :'D. Maar hij had iets op zijn shirt staan wat op Campeones leek.


    The odds are néver in our favor.

    Tattoo uitgeprint. Morgen gaan we naar de stad om hem te laten zetten. Ik hoop alleen niet dat ik ruzie ga krijgen. Want mijn moeder wilt niet dat die te duur word, terwijl tattoo's altijd duur zijn en mijn vader is er beslist op tegen dat de tattoo in kleur komt. Terwijl ik perse in kleur wil.

    T0RRES schreef:
    Tattoo uitgeprint. Morgen gaan we naar de stad om hem te laten zetten. Ik hoop alleen niet dat ik ruzie ga krijgen. Want mijn moeder wilt niet dat die te duur word, terwijl tattoo's altijd duur zijn en mijn vader is er beslist op tegen dat de tattoo in kleur komt. Terwijl ik perse in kleur wil.

    Wat voor tattoo is het? Als het echt een hele grote is kan ik me wel voorstellen dat ze zo hun twijfels hebben.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Wat voor tattoo is het? Als het echt een hele grote is kan ik me wel voorstellen dat ze zo hun twijfels hebben.

    Het is deze, 5 cm lang op mijn linker enkel.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Het is deze, 5 cm lang op mijn linker enkel.


    Die is moooi <3. En ook niet zo groot, maar kleur is dan wel weer duur. Vraag gewoon daar naar de prijs en de rest komt dan wel.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Die is moooi <3. En ook niet zo groot, maar kleur is dan wel weer duur. Vraag gewoon daar naar de prijs en de rest komt dan wel.

    Mijn moeder wilt sowieso met die man erover onderhandelen. Het is een hele goede tattoo shop en over het algemeen heel goedkoop (mijn moeder's hartje met mijn naam erin was 60 euro) maar ik ben dat die van mij heel duur zal zijn. Mijn moeder wilt niet boven de 200 euro. En dan heb ik dus m'n pa, die een tattoo in kleur vreselijk vind. Volgens hem zou het één grote gekleurde vlek worden als ik ouder ben. -.-

    Knight schreef:
    (...)
    Was dat niet de huldiging? Tranen van blijdschap?



    OMG OMG OMG.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik zit hier een beetje in mijn ondergoed, en handdoek op de kop achter de pc HAHA.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mijn ouders hebben zelf ook een tattoo. Mijn moeder en hartje met daarin mijn naam en mijn vader één van een salamander. Maar toch is mijn vader fel tegen tattoo's. Het staat asociaal en zo. Terwijl hij er zelf één heeft! -.-

    T0RRES schreef:
    Mijn ouders hebben zelf ook een tattoo. Mijn moeder en hartje met daarin mijn naam en mijn vader één van een salamander. Maar toch is mijn vader fel tegen tattoo's. Het staat asociaal en zo. Terwijl hij er zelf één heeft! -.-


    Hypocriet (cat). Maar ik begrijp hem wel een béétje. Bij sommige baantjes bijvoorbeeld doen ze heel moeilijk om tattoos. Misschien wil hij jou ''beschermen'' omdat hij eerder in moeilijkheden is gekomen door zijn tattoo of zo. En zo lief dat je mam een tattoo van jou heeft!


    The odds are néver in our favor.

    When my friends say that I'm too obsessed with Mario Gomez and that he's not even good looking.



    Normal girl at day, Catwoman at night.



    Mario Gomez is THE WORLD HOTTEST MAN


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Knight schreef:
    Hypocriet (cat). Maar ik begrijp hem wel een béétje. Bij sommige baantjes bijvoorbeeld doen ze heel moeilijk om tattoos. Misschien wil hij jou ''beschermen'' omdat hij eerder in moeilijkheden is gekomen door zijn tattoo of zo. En zo lief dat je mam een tattoo van jou heeft!

    Hij is er zelf nooit mee in de problemen gekomen omdat op de familie na, niemand af weet van zijn tattoo. Alleen hij heeft zijn tattoo in een opwelling laten zetten. Hij stapte gewoon een shop in en zei zonder er over na te denken: Ik wil deze!
    Terwijl mijn moeder zo iets had van: Ho is even, ik wil een tattoo maar ik laat niet zomaar iets op mijn lichaam graveren.

    En mijn vader is inderdaad bang dat ik later problemen krijg met een baan. Terwijl ik er altijd mijn sok over heen heb en een broek? En hij is als de dood dat het één grote wazige vlek word omdat mijn oom hem ook op zijn 17e liet zetten (een olifantje) en die is nu één grote blauwe vlek.


    Normal girl at day, Catwoman at night.