• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Jasmine Villa - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Claire Huntelaar - Lisanne Eriksen - Manon Fabregas - Emmely Özil




    Lovely Shipnames <3

    Marlien, Kimsley, Chernando, Chafael, Amando, Demiano, Claas, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:44 ]

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    Een crush van mij thuis heet ook Stefan (hij is ook een van me beste vrienden) en heeft een vriendin... );

    Altijd goed toch :9~ In een restaurantje bij ons in het dorpje is een ober en die lijkt zoveel op Fernando echt amazing :9~


    Oh myyy, ik zou elk uur bij dat restaurant langsgaan :').


    The odds are néver in our favor.

    Mesutgasm schreef:
    IK MAG OP INTERNET :D
    Ben echt happyy
    Ojaa over die jongens en dat voetballen:
    Eerst moest ik nog uit gaan beelden wat ik nou precies wilden (Wollen ihr fu(raarteken)ball spielen mit mir snapte ze niet of ik zei het gwn niet goed xd) maar uiteindelijk mocht ik dus meedoen was erg nice (: Geen van hun trok hellaas hun shirt uit maar die jongen met het Özil shirt heet Stefan en hij is 16. komt uit Berlijn en heeft hellaas een vriendin..
    WAAROM HEBBEN ALLE LEUKE JONGENS EEN VRIENDIN?!?

    Verder ga ik hier half dood van de hitte :Y)
    EN HOE IS HET MET JULLIE?

    Al die cuties hebben al een vriendin, t is niet eerlijk
    Het is hier nogal saai, en wat het weer betreft, niet te koud, niet te warm
    Vanmorgen heeft het geregent hier, en de zon kwam af en toe tevoorschijn
    en zo'n jongen die achter de kassa werkt bij AH is volgensmij homo, zag het meteen x)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Al die cuties hebben al een vriendin, t is niet eerlijk
    Het is hier nogal saai, en wat het weer betreft, niet te koud, niet te warm
    Vanmorgen heeft het geregent hier, en de zon kwam af en toe tevoorschijn
    en zo'n jongen die achter de kassa werkt bij AH is volgensmij homo, zag het meteen x)


    Hahah hoe zag je het? Dus in Nederland is het nog steeds verschrikkelijk Nederlands weer
    Verder wel alles goed?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Knight schreef:
    (...)

    Oh myyy, ik zou elk uur bij dat restaurant langsgaan :').


    Hahahaha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Al die cuties hebben al een vriendin, t is niet eerlijk
    Het is hier nogal saai, en wat het weer betreft, niet te koud, niet te warm
    Vanmorgen heeft het geregent hier, en de zon kwam af en toe tevoorschijn
    en zo'n jongen die achter de kassa werkt bij AH is volgensmij homo, zag het meteen x)

    Ik heb een hekel aan jongens uit de AH. Er werkt een groepje jongens in de AH bij mij in de buurt. En eentje vindt me leuk. Het is wel schattig want hij bloost altijd :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik heb een hekel aan jongens uit de AH. Er werkt een groepje jongens in de AH bij mij in de buurt. En eentje vindt me leuk. Het is wel schattig want hij bloost altijd :'D.


    Waarom haat je de appie dan? :P


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    Hahah hoe zag je het? Dus in Nederland is het nog steeds verschrikkelijk Nederlands weer
    Verder wel alles goed?

    Ik hoorde het al aan zijn manier van praten haha, hij deed me heel erg denken aan een jongen waar mn zus vroeger mee omging (ook homo) en hij zag er gewoon een beetje verwijfd uit hihi
    maar verder alles goed hoor (:

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik hoorde het al aan zijn manier van praten haha, hij deed me heel erg denken aan een jongen waar mn zus vroeger mee omging (ook homo) en hij zag er gewoon een beetje verwijfd uit hihi
    maar verder alles goed hoor (:


    Hahaha oke dan

    mooizo (: beetje leuke vakantie tot nu toe?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    Waarom haat je de appie dan? :P

    Ik haat de AH nieet, maar dat filiaar, omdat die jongen daar werkt en ik zenuwachtig wordt van hem omdat hij altijd staart :').


    The odds are néver in our favor.

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    Hahaha oke dan

    mooizo (: beetje leuke vakantie tot nu toe?

    Gaat wel, wil gewoon zo graag op vakantie :(
    en ik moet een stage vinden voor na de vakantie, maar ik heb nog niks, dus moet blijven zoeken

    Oh.. My.. God. Hahahhaha.


    The odds are néver in our favor.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gaat wel, wil gewoon zo graag op vakantie :(
    en ik moet een stage vinden voor na de vakantie, maar ik heb nog niks, dus moet blijven zoeken


    N'aahhw, gélukkig hoef ik nog geen stage en ga ik 26e op vakantie!


    The odds are néver in our favor.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Gaat wel, wil gewoon zo graag op vakantie :(
    en ik moet een stage vinden voor na de vakantie, maar ik heb nog niks, dus moet blijven zoeken


    oohh dat moesten wij ook doen... mmm bij een bejaardentehuis, sportclub uuhh *denkt* ik denk voor je

    @Jasmine ohh zo ik snap je


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Back from fabulous dinner.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mesutgasm schreef:
    (...)

    oohh dat moesten wij ook doen... mmm bij een bejaardentehuis, sportclub uuhh *denkt* ik denk voor je

    @Jasmine ohh zo ik snap je

    Moet wel bij mn opleiding passen haha
    Dus een kinderdagverblijf, een BSO of een basisschool, maar die laatste alleen als er echt niks anders is
    Heb net nog een brief gestuurd naar een kinderdagverblijf en hopen dat ze reageren