• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Morticia schreef:
    (Ik twijfel tussen Gaspard Ulliel en Channing Tatum. Wie moet ik doen?)


    Channing Tatum!


    Keep your head up, keep your heart strong

    Morticia schreef:
    Ras: Vampires.
    Naam: Finn Blaise Ryder
    Geslacht: Male.
    Leeftijd: (283) 23
    Uiterlijk:
    Innerlijk: Finn heeft een groot temperament, wat betekend dat hij snel boos kan worden, echter is dit nooit voor lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij vergeeft, maar vergeet nooit. Finn gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn. Liever praat hij er niet omheen en zegt alles ‘to the point’, want hij heeft er een hekel aan als mensen niet gelijk zeggen wat ze bedoelen.
    Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het liefst alleen, als hij in een team werkt, heeft hij vaak moeite met het feit dat hij rekening moet houden met de anderen. Finn ergert zich dan vaak aan het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten dan ook snel zijn geduld verliezen, want dan speelt het gevoel op dat hij gehinderd wordt.
    Hij wil de vrijheid voelen en maakt daarom dus altijd zijn eigen keuzes, hij heeft geen baas of iemand die boven hem staat, want hier luistert hij toch niet naar. Finn voelt zich een sterk en vrij individueel persoon, iemand die je geen bevelen op kunt leggen en die de grenzen verlegt.
    Verleden:
    Extra:

    (Ik twijfel tussen Gaspard Ulliel en Channing Tatum. Wie moet ik doen?)


    Gaspard Ulliel for sure, I love him (: en hij is ook wat minder standaard a.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 16:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    (...)

    Gaspard Ulliel for sure, I love him (: en hij is ook wat minder standaard a.

    Ik heb deze 'Gaspard Ulliel' even gegoogled and well, he is kinda cute (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    2-1 Okay, ik verander het straks naar Gaspard Ulliel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ras: Vampire
    Naam: Rafael García Sánchez
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 24 – 214
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Rafael is een nogal arrogante jongen die denkt dat hij alles is. Met zijn makkelijke praatjes windt hij gemakkelijk mensen, en andere vampieren, rond zijn vingers zonder er al te veel moeite voor te doen. Door zijn praatjes en charmante gedrag komt hij alleen niet arrogant over. Hij is absoluut niet verlegen maar houdt juist wel van aandacht, maar aandachtsgeil kan je hem ook weer niet noemen. Als hij te véél aandacht krijgt voelt hij zich iets wat ongemakkelijk en gaat er het liefst zo snel mogelijk vandoor, maar dat gebeurt niet vaak. Hij kan soms behoorlijk agressief zijn, vooral als mensen hem beledigen, iets waar hij echt niet tegen kan. Het kan ook zijn dat hij dan ontzettend chagrijnig wordt en een paar dagen lang niks zegt tegen de persoon zegt die hem had beledigt.
    Verleden: komt nog
    Extra: Hij is van Spaanse afkomst

    Ras: Vampanese
    Naam: Mabel Georgia Atterbury
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 20 – 151
    Uiterlijk:


    klik, klik
    Innerlijk: Mabel is zo'n persoon wie het niks uit maakt wat anderen van haar vinden. Als ze haar niet mogen is dat hun probleem. Ze is tevreden met wie ze is en is niet van plan te veranderen. Ze heeft een hele sterke eigen mening en als haar iets niet bevalt maakt ze dat gelijk duidelijk. Ze heeft dan ook overal wel een mening over en zegt die vaak, dat ze er soms mensen mee kwetst maakt haar niks uit. Je moet maar met kritiek en dat soort dingen leren om te gaan. Door die houding komt ze vaak arrogant over maar als je haar beter kent weet je dat ze ook een lief en behulpzaam persoon kan zijn, alleen laat ze die kant echt bijna nooit zien. De enige die dat te zien krijgen zijn de mensen waar ze echt om geeft, en dat zijn er niet veel. Het duurt dan ook lang voordat ze iemand vertrouwt en als je haar vertrouwen beschadigd is het haast onmogelijk die nog terug te krijgen. Als je iets bij haar flikt kan je er zeker van zijn dat ze wraak gaat nemen, en dat doet ze het liefst zo snel mogelijk.
    Verleden: komt nog
    Extra: komt nog

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 0:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Ras: Vampire
    Naam: Rafael García Sánchez
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 24 – 214
    Uiterlijk:


    Innerlijk: komt nog
    Verleden: komt nog
    Extra: komt nog


    Hij is knap!


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Wanneer begint de RPG eigenlijk? (: ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zit eigenlijk te wachten tot Bisous en WillNotLearn hun rollen hebben ingevuld.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ik moet alleen nog innerlijk en verleden, maar ik moet zo weg :/ Ben als het goed is rond half 10 weer terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, dat is wel een beetje laat u_u


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik wil niet egoïstisch overkomen, ik wil gewoon graag beginnen [:

    Kunnen we niet alvast beginnen en de mensen die er nu niet zijn/nog moeten invullen springen dan op een later moment in?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benefit schreef:
    Ik wil niet egoïstisch overkomen, ik wil gewoon graag beginnen [:

    Kunnen we niet alvast beginnen en de mensen die er nu niet zijn/nog moeten invullen springen dan op een later moment in?

    I kinda feel the same way about it :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat zou ik zelf ook niet waarderen als m'n reservering nog niet was vervallen, dus nee.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jullie mogen wat mij betreft wel alvast beginnen maar het zou fijn zijn dat wanneer ik terug kom iemand helpt met inspringen en dat er niet gelijk al allemaal stelletjes zijn etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zodra ik terug ben vul ik de rest van mijn rol in, heb al een ideetje dus zo lang zal het niet duren


    To the stars who listen — and the dreams that are answered