• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Megan en ja, weet ik. Ik zal d'r zo posten anders ga ik afraffelen :3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Benefit schreef:
    Megan en ja, weet ik. Ik zal d'r zo posten anders ga ik afraffelen :3

    Oke (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Lizz, weet je wat ik me net bekend? Als je 'Dia' van Diamond uitspreekt, klinkt het als Daiyh (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Lizz, weet je wat ik me net bekend? Als je 'Dia' van Diamond uitspreekt, klinkt het als Daiyh (cat)


    :3 I know honey

    I'm getting my ass to bed now :3 for sexy snuggles with the sexy girlfriend


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ras: Vampinese
    Naam: Caleb Maxwell Fox
    Geslacht: Jongen
    Leeftijd: 150 (17)
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Caleb is een redelijk sarcastisch iemand, hij heeft af en toe wat sadistische trekjes en vindt het grappig om stervelingen te laten lijden. Ergens diep onder zijn ruige uiterlijk, schuilt er toch iemand die wat goeds in hem heeft. Voor zijn vrienden doet hij alles, raak je hen, heb je met hem te doen. Hij heeft ook een zwak voor vrouwen maar is niet iemand die voor een vaste relatie zou gaan, hij fladdert liever van bloem naar bloem of in dit geval van vrouw tot vrouw. Ondanks dat hij een vrouwengek is, heeft hij wel respect voor ze en zal dan ook niet snel iets tegen een vrouw beginnen, tenzij ze hem ver heeft gedreven. Caleb is een eenzaat maar houdt er af en toe wel van om eens stevige feestjes te bouwen of om uit te gaan. Hij is dol op aandacht en is dan ook een erg spontane jongeman. Hij houdt niet snel zijn mond en heeft altijd op alles een antwoord klaar. Om hem te willen kwetsen, moet je verdomd mondig zijn aangezien hij vrij weinig aantrekt wat andere van hem denken. Ondanks dat hij en zijn zus aparte wegen zijn ingeslagen, denkt hij nog elke dag aan haar.
    Verleden: Zoals je bij extra kan lezen, is hij samen met zijn tweelingzus opgegroeid in een weeshuis. Zijn ouders heeft hij nooit gekend waar hij trouwens geen enkel probleem mee had. Wanneer een vreemd koppel hem en zijn zus adopteerde, wisten ze nog niet dat het twee vampieren waren, maar daar kwamen ze al snel genoeg achter. Enkele weken nadat hij en Diora werden getransformeerd, besloten ze er om samen van door te gaan aangezien Caleb alles zou doen voor de veiligheid van zijn zusje. Maar wanneer Diora er genoeg van kreeg om telkens mensen te moeten doden, zijn ze elk hun eigen weg gegaan en hebben sindsdien niets meer van elkaar gehoord.
    Extra: Hij is de tweelingbroer van en heeft al jaren niets van zijn zusje gehoord. Zijn ouders heeft hij nooit gekend, hij groeide namelijk samen met op in een weeshuis. Pas later bleek het koppel dat hen getransformeerd had vampieren te zijn. Hij leerde in zijn leven gitaar spelen en zijn vuile gewoonte is roken, niet dat het veel kwaad kan aangezien hij toch onsterfelijk is.






    Ras:Vampire
    Naam: Diora Cherelle Fox
    Geslacht: Meisje
    Leeftijd: 150 (17)
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Diora is een zeer opgewekt iemand die altijd klaar staat voor anderen. Ze heeft er een hekel aan dat ze bloed moet drinken, maar doet het toch aangezien ze niet wil sterven. Ze koos daarom niet voor het bestaan van een Vampenese aangezien ze dat te koelbloedig vond. Ze heeft een zwak voor dieren en zou hen daarom ook nooit iets aan kunnen doen. In tegenstelling tot haar tweelingbroer Caleb, is ze erg gevoelig voor wat anderen van haar denken, maar dat wilt niet zeggen dat ze haar laat doen. Diora bijt altijd van zich af en zou nog liever met iemand op de vuist gaan dan haar te laten beledigen. Ze weet dat ze fysiek niet zo sterk is als de anderen en lost daarom de meeste dingen verbaal op. Ze is ook iemand die redelijk veel vloekt als het haar niet af gaat. Maar ondanks alles, heeft Diora toch een gouden hart.
    Verleden: Kijk bij de extra van Caleb.
    Extra: Kijk bij de extra van haar broer + Ze kan goed zingen maar is verlegen. Haar bijnaam is soms ook wel Cherry, dat verwijst naar haar tweede naam Cherelle.



    [Whoop ze zijn af, eindelijk heb ik een naam gevonden.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Escritura schreef:
    (...)

    :3 I know honey

    I'm getting my ass to bed now :3 for sexy snuggles with the sexy girlfriend

    I don't get sexy snuggles. Because my boyfriend is kind of an asshole lately.
    Sorry, altijd even zeuren als ik de kans krijg :')

    Good night, and ehm, have fun (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    ..Caleb sexy beast :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    ..Caleb sexy beast :3

    I know right:Y)
    Hij stond blijkbaar nog op mijn computer...wel, zijn afbeelding dan:W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    (...)
    I know right:Y)
    Hij stond blijkbaar nog op mijn computer...wel, zijn afbeelding dan:W

    Well, he's gorgeous. Neem het Adelynn niet kwalijk als ze spontaan op hem springt :')

    Nee, ze is toch wel iets subtieler dan dat.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb mijn personage (pagina 2) even wat aangepast, alleen extra nog, maar dat doe ik morgen. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik heb mijn personage (pagina 2) even wat aangepast, alleen extra nog, maar dat doe ik morgen. :Y)

    Ah, ik vond dat gif plaatje die je eerst had zo mooi.

    Maaar, als het goed is kunnen we morgenavond beginnen. Nou ja, als de rollen zijn ingevuld en hopelijk komen er nog wat Vampire-jongens bij.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Mag ik een meisjes Vampanese en een jongens vampire reserveren? Ik vul ze morgenmiddag gelijk in als ik weer thuis ben


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nesaea schreef:
    (...)
    Ah, ik vond dat gif plaatje die je eerst had zo mooi.

    Maaar, als het goed is kunnen we morgenavond beginnen. Nou ja, als de rollen zijn ingevuld en hopelijk komen er nog wat Vampire-jongens bij.

    Hmhm, ik ook, maar er is zo veel choice! I was under pressure! D: Wil je liever dat ik die ander weer terug neem?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    @ Bisous
    Is goed (:

    @ Morticia
    Het is jouw personage, daar ga ik niet over :')


    "Do you believe monsters are born or made?"


    Ras: Vampire
    Naam: Emerence Ariàne Davis
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 16 - 112
    Uiterlijk:


    Emerence heeft lange, bijna zwarte lokken die ze vrijwel altijd opsteekt. Ze is na alle jaren nog steeds haar authentieke trekjes niet verloren en dat zijn dan ook haar grootste troeven. Ze weet precies wat ze met haar uiterlijk kan bereiken en dat maakt haar dan ook meteen enorm gevaarlijk. Ze heeft pittige, groenblauwe ogen en een lelieblanke huid. Verder is ze voor haar jonge leeftijd bijzonder vrouwelijk gebouwd en met de lengte van 164cm is dat bijzonder handig. Moeite om groter te lijken doet ze niet. Ze draagt altijd gympen en hoodie's zijn haar favoriete kledingstukken.
    Innerlijk: Emerence is bijzonder menselijk. Ze heeft haar menselijke kant nooit de rug toegekeerd en heeft daarom een bijzonder hechte band met haar verleden. Emerence is bijzonder actief. Ze heeft een vrij uiteenlopende vorm van humor en ziet in iedereen wel iets leuks. Ze is soms ietwat naïef en goedgelovig. Ze is vrij sympathiek wanneer het op vrienden en andere banden aankomt. Ze zal niemand zomaar als vriend aannemen. Daar is ze bijzonder kieskeurig in. Toch kan ze met vrijwel iedereen opschieten. Als echte vriend kun je met haar lachen en huilen en om iemand waar ze echt om geeft zal ze alles doen.
    Verleden: Emerence werd geboren op het platteland. Haar vader was een simpele boer en haar moeder een doodgewone huisvrouw. Ze werd liefdevol opgenomen in een gezin van acht andere kinderen maar is nooit iets tekort gekomen. Ze was de jongste van het gezin, en na de dood van haar vader werden haar broers en zussen één voor één uitgehuwelijkt. Toen Emerence de leeftijd van zestien bereikte kon haar moeder ook Emerence eindelijk weggeven aan een man. Ze zou zijn getrouwd als ze niet de nacht voor haar verloving zou zijn veranderd. Emerence is altijd wel een kwetsbaar meisje geweest met een mooi hoofdje. Zo viel zij dus ten prooi aan een stel smeerlappen die haar bijna hadden vermoord als een vrouwelijke vampier haar geen twee optie had geschonken.
    Extra: Emerence draagt nog steeds het amulet met haar familieteken rond haar nek. Dat is haar kostbaarste bezit.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 23:53 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.