• In elke geschiedenis zal je deze wezens terug vinden, hoewel elke mythe over ze weer afwijkt. Maar in elk verhaal leven deze wezens van hetzelfde: mensenbloed. Desondanks zijn er twee soorten: vampires en vampaneses.
    Deze leven altijd in groepen, en de populatie is het grootste in Engeland. De bloeddrinkende wezens wonen met hun groep in forten die werden gebruikt in de oorlog, en komen het liefst 's nachts tevoorschijn.

    Het is de 21ste eeuw, Engeland. Twee koloniën moeten strijden om het mensenbloed in de omgeving, maar wie zal er winnen?
    __

    Rond de 16e eeuw splitsten wat eerst allemaal "vampieren" heette zich in twee groepen. De Vampaneses houden zich nog aan de ouderwetse manier: wanneer ze dorst hebben zoeken ze een mens, doden hem en drinken hem helemaal leeg. De Vampaneses verafschuwen de Vampires voor hun manier van leven, het "verraden van hun soort".
    De Vampires maken hun prooi bewusteloos, en hun enige spoor is een sneetje in de schouder waar ze bloed uit hebben gedronken. Daarna vertrekken ze, en wanneer de mens bij komt zal hij denken flauw gevallen te zijn.

    - De vampieren kunnen tegen knoflook, wijwater, kruizen, houten staken
    - Hun huid voelt erg zacht aan, maar ook kogels gaan er niet doorheen
    - Ze gaan niet dood van zonlicht, maar hun ogen kunnen er slecht tegen en ze verzwakken sneller
    - Sommige "extreme" vampaneses drinken alleen dierenbloed
    - Ze veranderen niet in vleermuizen o.i.d.
    - Ze hebben uitzonderlijk sterke zintuigen, vingernagels en tanden

    In deze RPG worden twee groepen gespeeld, één groep Vampires en één groep Vampaneses. Deze bestaan beiden uit tien vampieren. Uiteraard zijn de ontmoetingen tussen deze twee soorten vaak niet erg gezellig, maar aangezien ze hetzelfde jachtgebied hebben komen ze elkaar nog wel eens tegen.
    Elke groep heeft één mannelijke leider. Deze leider kan zijn plek afstaan aan een andere man uit zijn groep of in een gevecht worden verslagen.

    - 16+ is toegestaan
    - Je speelt niet voor anderen
    - Drie rollen p.p. is het maximum, en dan niet allemaal meisjes
    - Er worden geen moorden gepleegd op medespelers, tenzij je toestemming hebt
    - Naamveranderingen doorgeven
    - Bij leeftijd graag hun 'echte' leeftijd invullen (max. 250) en de leeftijd waarop ze zijn veranderd (max. 28)
    - Ik open als enige nieuwe topics
    - De twee groepen hebben één leider; dit is een man van lichamelijk minstens 21 jaar en geestelijk minstens 100 jaar
    - Je vraagt of je één van de leiders mag spelen, ik wil daarvoor het liefst mensen met wat RPG-ervaring
    - Reserveringen blijven 24 uur staan


    Ras:
    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Escritura)

    Jongens:
    1. Daniël Edward Scagotti (WillNotLearn)
    2. Gereserveerd (WillNotLearn)
    3. Rafael García Sánchez (Bisous)
    4. Finn Blaise Ryder (Morticia)

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Kyara Jones (TheseWords)
    3. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    4. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    5. Sandy Tailor (LostDreamz)

    Vampaneses VOL

    Leider: Nick Swarts (TheseWords)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Liam Oliver Anderson (lluvia)
    3. Matthew Kyle (lluvia)
    4. Silver Quartz (Escritura)

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    De naam "True Blood" heb ik van de Amerikaanse serie die hetzelfde heet. Maar het Vampire/Vampanese idee komt uit "Cirque du Freak: the Vampire's Assistent".

    Denk er a.u.b. goed over na voor je je inschrijft. Doe het niet als je stopt na het rollentopic of na de eerste RPG-topic, dat is zonde van de rol.



    Omgeving:
    De twee forten waar de Vampires en Vampaneses wonen liggen niet erg ver van elkaar af: een km of drie die voor de vampieren gemakkelijk in tien minuten af te leggen is te voet. De forten liggen in een bos, met daar omheen voornamelijk platteland.
    Ze wonen zo'n tien km van het dichtsbijzijnde dorpje af, en op twintig km van Londen.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 21:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik twijfel nu om haar plaatjes hierin te veranderen:


    Hmm.. But I don't know, zo blijf ik bezig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nesaea schreef:
    (...)
    Well, he's gorgeous. Neem het Adelynn niet kwalijk als ze spontaan op hem springt :')

    Nee, ze is toch wel iets subtieler dan dat.

    Caleb neemt daar gebruik van...voor een keertje dan :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nesaea schreef:
    (...)
    I don't get sexy snuggles. Because my boyfriend is kind of an asshole lately.
    Sorry, altijd even zeuren als ik de kans krijg :')

    Good night, and ehm, have fun (cat)


    I had tons of fun :3

    And we do need more boy Vampires. (cat) This is no fun for Dia


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I had tons of fun :3

    And we do need more boy Vampires. (cat) This is no fun for Dia

    Als niemand nog een jongen erbij wil maken, doe ik het wel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Als niemand nog een jongen erbij wil maken, doe ik het wel.


    I would, maar ik weet nu al dat ik dan een van mijn jongens ga verwaarlozen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I would, maar ik weet nu al dat ik dan een van mijn jongens ga verwaarlozen.

    Hmm, ik maak er straks nog wel een jongen bij dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hello people.

    Yay, meer boys. Als de gereserveerde rollen dan even worden ingevuld, ik wil wel beginnen (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik heb het uiterlijk toch even van haar terug veranderd. ^^ Ik kan alleen dat gif plaatje niet meer vinden, en ik maak straks die gast aan. I'm looking for a picture.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    M'n moeder gaat zo op date :3


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Er moeten nog vijf rollen worden ingevuld.. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    Er moeten nog vijf rollen worden ingevuld.. (cat)

    I know, ik ben bezig, maar ik kan maar geen plaatje van een gast vinden die me aanspreekt. -,-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ras: Vampires.
    Naam: Finn Blaise Ryder
    Geslacht: Male.
    Leeftijd: (283) 23
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Finn heeft een groot temperament, wat betekend dat hij snel boos kan worden, echter is dit nooit voor lang: zodra hij zijn boosheid geuit heeft, is het over. Hij vergeeft, maar vergeet nooit. Finn gelooft in directheid, duidelijkheid en volstrekt eerlijk zijn. Liever praat hij er niet omheen en zegt alles ‘to the point’, want hij heeft er een hekel aan als mensen niet gelijk zeggen wat ze bedoelen.
    Hij doet de dingen die gedaan moeten worden het liefst alleen, als hij in een team werkt, heeft hij vaak moeite met het feit dat hij rekening moet houden met de anderen. Finn ergert zich dan vaak aan het feit dat anderen de dingen anders of langzamer aanpakken. Hij kan op dergelijke momenten dan ook snel zijn geduld verliezen, want dan speelt het gevoel op dat hij gehinderd wordt.
    Hij wil de vrijheid voelen en maakt daarom dus altijd zijn eigen keuzes, hij heeft geen baas of iemand die boven hem staat, want hier luistert hij toch niet naar. Finn voelt zich een sterk en vrij individueel persoon, iemand die je geen bevelen op kunt leggen en die de grenzen verlegt.
    Verleden: Finn is afkomstig uit het oude London, waar hij gehuurd werd om mensen om het leven te brengen. Dit deerde hem niet veel, totdat hij echter de opdracht kreeg de vrouw waar hij een intense liefde voor voelde letterlijk een kopje kleiner te maken. Hij wilde dit niet, maar aangezien hij door zijn tegensputtering zelf werd bedreigd met de dood, besloot hij dan toch maar op haar af te gaan. Ondertussen had hij nagedacht of hij haar kon redden, samen weg te rennen of wat dan ook, maar hij wist dat ze hem altijd wisten te vinden en dan was het echt gedaan.
    Niet alleen voor hem, maar ook voor de liefde van zijn leven. Wat hij niet wist, was dat de beeldschone vrouwe waar hij het op had gemunt een vampier was en net toen hij op het punt stond haar leven te ontnemen, ontblootte ze haar scherpe tanden en hielp ze hem voor eeuwig dood het ‘leven’ in.
    Katherine, de vrouw waar Finn zo van hield, had echter niet zo lang meer te leven, want na een jaar samen nog doorgebracht te hebben, werd ze vermoord door een vampierjager. Hij zwoor wraak en spoorde de jager op, maar toen het eindelijk zo ver was, kreeg hij een mes in zijn kaak en omdat hij hier zo van schrok, kon de jager weg zijn voordat hij überhaupt wist wat er aan de hand was. Weer een jaar later had hij wraak op haar genomen en de vampierjager zijn leven ontnomen, er is geen dag voorbij gegaan dat hij hier niet aan dacht, want ze leeft voor hem nog steeds in zijn hart.
    Zijn familie kent hij heel vaag, maar omdat hij heel wat meegemaakt heeft en al best wat jaartjes leeft, is hij de herinneringen vergeten. Hij weet alleen hun namen nog.
    Extra: Hij heeft een litteken aan de linkerkant van zijn kin, het is niet zo groot, maar nog steeds goed te zien.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 20:49 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ras: Vampires
    Naam: Daniël Edward Scagotti
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:





    Innerlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Ik vul de rest zo in ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik vul de rest zo in ^^

    Je hebt er twee hè? :W


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Nesaea schreef:
    (...)
    Je hebt er twee hè? :W


    I Know.


    Don't be like the rest of them, darling