• Zeik zeik zeik
    Ze is 15 en heeft zich laatst helemaal dronken gezopen en ze vind jongens van 23 en 24 leuk. Ze aap mijn kledingstijl echt te erg na en ze gedraagt zich echt als een kleuter. Ze vroeg aan me of ik maandag mee naar de stad wou dus ik zei nee, gewoon puur omdat naar de stad te komen geld kost voor niks omdat ik niks in de stad te vinden heb want ik ben blut, reageerde ze gewoon letterlijk 'dan niet' en nu negeert ze me.. Ze is faking 15 en is te obsessed door jongens van 20+ die haar helemaal gek maken. Zoals vandaag ook al; ze was lopend naar haar werk en in de pauze zei die jongen van 23, we noemen hem even Piet, dat hij met de fiets was en hij haar wel naar huis kon brengen. Even later zag ze hem dus wegfietsen.. Een andere jongen die daar werkt, in dit topic genoemd Kees, had zijn nummer dus hij zei dat ze Piet wel even mocht opbellen. De telefoon ging niet over en dit hele verhaal vertelde ze dus net op fb. Ze was helemaal boos op die jongen die haar niet naar huis bracht en ik zat daar echt van 'WTF?', ik vond dit echt heel erg overdreven.. Iemand boos opbellen omdat hij jou niet wegbrengt? Waarschijnlijk was hij het gewoon vergeten maarja.. Ik vind haar dus echt geen leuk persoon meer, hier komt het op neer..
    Sorry als ik juist nu aan het overdrijven ben maar ik moest dit even kwijt :W


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Zo erg vind ik het allemaal niet klinken maar okee. (cat)


    -

    Uneventful schreef:
    -le grinnik om titel. Okay. Let's be serious.
    Ik snap dat je haar geen leuk persoon meer vind. Jeez. She's awful. Zulke mensen vermijd ik. (like the rest of humanity, but okay)


    i put the fun in funeral

    Dat ze voor oudere mannen valt vind ik helemaal niet zo vreemd, ik ben ook het typen die op ouder valt. Daar in tegen hoe ze er mee om gaat en hoe ze jou behandeld is een heel ander verhaal. Zelf zou ik zulke personen niet kunnen uitstaan.
    Is het trouwens niet heel erg dom om op facebook te zetten dat ze min of meer gedumpt is? (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Dat het vreselijk bot is.

    Ja precies.. sorry Aurorae ik had je reactie nog niet gezien ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Penelopy schreef:
    Dat ze voor oudere mannen valt vind ik helemaal niet zo vreemd, ik ben ook het typen die op ouder valt. Daar in tegen hoe ze er mee om gaat en hoe ze jou behandeld is een heel ander verhaal. Zelf zou ik zulke personen niet kunnen uitstaan.
    Is het trouwens niet heel erg dom om op facebook te zetten dat ze min of meer gedumpt is? (cat)

    Facebook chat & ik val zelf ook op iets oudere maar niet bijna 10 jaar ouder..


    Shit happens but pee happens a lot more.